Whehehehehequote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef Yoni het volgende:
... was er wel echt eten voor drie weeshuizen.
Heb ik al tig keer geprobeerd, maar replique verwerkt het niet goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
*Nieuw CS op tafel legt en oude in kast propt...en Freud, haal die spelfaut er nog effe uit..
Mja, is niet te doen. Iedereen neemt bederfelijke waar mee, en dan is een dagje in de auto terwijl je in blijdorp loopt, geen goed idee...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef Ynske het volgende:
Misschien een stom idee, maar misschien een optie om die bbq te combineren met bv artis?
idd had ik niet over nagedachtquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, is niet te doen. Iedereen neemt bederfelijke waar mee, en dan is een dagje in de auto terwijl je in blijdorp loopt, geen goed idee...
Wil je graag replique geven, werkt replique tegenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef freud het volgende:
[..]
Heb ik al tig keer geprobeerd, maar replique verwerkt het niet goed.
Effe inplannen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef Yoni het volgende:
[FOT BBQ MEAT] 17 juni - Wilhelminapark, Rijswijk
Logeeradres nodigquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe inplannen..
Dag ervoor al een feestje..
mogelijkerwijs welquote:
Er is ruimtequote:
LOLquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef freud het volgende:
High key fotografie met een kaars!
Het is wel 'eigen' terrein volgens mij, dus ik zou de beheerder wel even op de hoogte stellen. Ook om af te stemmen wanneer je het wil doen, ivm bezoekende mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef PankPinther het volgende:
weet iemand hier of je op begraafplaatsen mag fotograferen?
ik wil met een model een shoot gaan doen namelijk
Ik weet dat het in België op veel begraafplaatsen verboden is, uit respect voor de mensen die er liggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef PankPinther het volgende:
weet iemand hier of je op begraafplaatsen mag fotograferen?
ik wil met een model een shoot gaan doen namelijk
Kijk anders of je oude niet meer in gebruik zijnde begraafplaatsen kan vinden. Daar is wat minder kans op volk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef PankPinther het volgende:
daarom ben ik ook bang dat ik er geen toestemming voor ga krijgen, het zal waarschijnlijk een shoot met een sexy geklede dame worden en het is maar de vraag hoe ruimdenkend zo'n beheerder is
misschien maar gewoon doen, en dan op een rustig tijdstip ofzo?
lijkt me dat je in het ergste geval weggestuurd kan worden?
Mja, bel ze eensquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef NordicBlue het volgende:
Iemand kan me vast wel vertellen hoelang het duurt tussen het moment dat sony zegt: reparatie gereed en dat de fotowinkel hem weer heeft
2 dagen ofzo?
Mooiquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Yoni het volgende:
Mijn examen is een week uitgesteldHad het zelf morgen gepland, maar een weekje later komt me eigenlijk wel goed uit
![]()
zou op zich een idee zijn, alleen hoe vind je zoiets in de buurt van rotterdam?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk anders of je oude niet meer in gebruik zijnde begraafplaatsen kan vinden. Daar is wat minder kans op volk.
dat kan best leuke foto's opleverenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:57 schreef Chanty het volgende:
Buiten is het 23 graden. Mooi weer om je muts, sjaal, handschoenen en winterjas in te pakken en erop uit te trekkenvond Chanty
Ik ben zeker niet ontevreden neequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
zou op zich een idee zijn, alleen hoe vind je zoiets in de buurt van rotterdam?
[..]
dat kan best leuke foto's opleveren![]()
Ik weet in Delft een oude joodse begraafplaats, met muur eromheen, dus enige privacy. Toch blijft het wel riskant... Hoe gewaagd wordt het?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
zou op zich een idee zijn, alleen hoe vind je zoiets in de buurt van rotterdam?
[..]
dat kan best leuke foto's opleveren![]()
de bedoeling is gewoon sexy, zwarte petticoat met kousen ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef freud het volgende:
[..]
Ik weet in Delft een oude joodse begraafplaats, met muur eromheen, dus enige privacy. Toch blijft het wel riskant... Hoe gewaagd wordt het?
Regenjas eroverheen en effe snel uittrekken als er niemand in de buurt isquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:59 schreef PankPinther het volgende:
[..]
de bedoeling is gewoon sexy, zwarte petticoat met kousen ofzo
maar je weet natuurlijk nooit![]()
heb je daar toevallig een adres van?
Probeer de showtuin van een zerken leverancier anders.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef PankPinther het volgende:
daarom ben ik ook bang dat ik er geen toestemming voor ga krijgen, het zal waarschijnlijk een shoot met een sexy geklede dame worden en het is maar de vraag hoe ruimdenkend zo'n beheerder is
misschien maar gewoon doen, en dan op een rustig tijdstip ofzo?
lijkt me dat je in het ergste geval weggestuurd kan worden?
zoiets zal het wel gaan worden jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:30 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Regenjas eroverheen en effe snel uittrekken als er niemand in de buurt is![]()
ik ben bang dat je dan allemaal van die perfecte nieuwe zerken krijgt en ik zoek juist van die mooie oude verweerde uit 1900 ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Probeer de showtuin van een zerken leverancier anders.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef Chanty het volgende:
STATISTIEK GEHAALD!!!!!!
een 6
dat betekent dus dat ik over ben naar het 2e jaar
Jaaaa, gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef Chanty het volgende:
STATISTIEK GEHAALD!!!!!!
een 6
Jachoe! Moet je dan weer statistieken geneuzel halen of is het iets eenmaligs?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef Chanty het volgende:
STATISTIEK GEHAALD!!!!!!
een 6
Volgend jaar weer, maar dat is dan en ik leef nu.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Jachoe! Moet je dan weer statistieken geneuzel halen of is het iets eenmaligs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |