Ach johquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:19 schreef freud het volgende:
[..]
Dus het 1,5 uur stressen was om hypothetische situaties? Ik draai het vaak op. Ik heb hypothetische stress om reële situaties.
Yeah rightquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach johIk maak me altijd te druk
Leer k vanzelf af
Je mag je wel drukmaken hoor! In de sportschoolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach johIk maak me altijd te druk
Leer k vanzelf af
Ja, en nu niet meer dus...quote:
Yup. Had bedacht vanavond weer te gaan, maar volgens mij ben ik nog wel ff bezig hierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:54 schreef freud het volgende:
[..]
Je mag je wel drukmaken hoor! In de sportschool. En dat doe je al
.
U roept, ik draaiquote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als je toch oefenen wilt.. ik kan ook wel een modelletje gebruiken binnenkortOok om te oefenen
Ik mag iemands studio gebruiken
![]()
Ey.... en ik danquote:
Wat is het wereldrecord geen sc in fot dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, en nu niet meer dus...wereldrecord...
quote:
Ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:11 schreef Chanty het volgende:
[..]Ik zeg alleen dat er mogelijkheden zijn. En was jij niet afhankelijk van het weer?
die woont wel dichter bijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OokMaar ik wil ook mijn nieuwe studio-opstelling thuis proberen
anders moet ik Xil weer gaan charteren
Dan mag-ie ook langs komenquote:
duoshoot, beauty and the beast of zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan mag-ie ook langs komenFabriceer ik wel weer wat lekkers 's avonds
Whahahahahaha, maar zou kunnenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
duoshoot, beauty and the beast of zo![]()
Ik zeg niet wie wie is
ik moest welquote:
Ze ontwikkelt een dierentuin-fetishquote:
quote:
Super Yoni, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:56 schreef Yoni het volgende:
Ik ben net in mijn nieuwe huisje geweest![]()
![]()
Er was een inloopdag voor de nieuwe bewoners in het buurtcentrum met info over het complex en er waren een aantal woningen open gesteld. En het voorbeeldhuis van het vierkamerappartement was MIJN huis!
![]()
Kijk das handig je hebt de housewarming voor de buren al gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:56 schreef Yoni het volgende:
Ik ben net in mijn nieuwe huisje geweest![]()
![]()
Er was een inloopdag voor de nieuwe bewoners in het buurtcentrum met info over het complex en er waren een aantal woningen open gesteld. En het voorbeeldhuis van het vierkamerappartement was MIJN huis!
![]()
Rustgevende theequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef prupke het volgende:avond
heeft er iemand wat rustgevende middelen voor me?
goeie tip , alleen voor dat ik die siberische ginsenwortel heb gevonden....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Rustgevende thee
Benodigdheden:
1 liter kokend water 3 theelepels lindebloesem 3 theelepels kamille 3 theelepels Siberische ginsengwortel 3 theelepels passiebloem 3 theelepels sinaasappelschil
Werkwijze:
Giet het water over de kruiden, wortels, bloemen en schil en doe een deksel op de pot of pan. Laat het brouwsel 15 minuten trekken en zeef het daarna.
Stoeptegel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef prupke het volgende:
[..]
goeie tip , alleen voor dat ik die siberische ginsenwortel heb gevonden....
liefst iets waar ik geen moeite voor hoef te doen en meteen werkt , en dan geen rubberen hamer
het moet wel helpen zappertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Stoeptegel?
Ik denk dat de buren ook niet vrolijk worden als ik passiebloem ga plukken.
Dan gebruik je ze verkeerd, niet op je eigen hoofd natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef prupke het volgende:
[..]
het moet wel helpen zappert
van stoeptegels krijg ik hoofdpijn ..
+3 scherpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan gebruik je ze verkeerd, niet op je eigen hoofd natuurlijk.
luierdquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:50 schreef ..zapper het volgende:
Goeiemorgen. Om 6 uur is alleen mijn bed mooi.
Koffie.
*heeeel erg mee voor isquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:00 schreef freud het volgende:
Pff, we naderen alweer het einde van een SC. Nummer 39 alweer. Dat houdt in dat er met deze post erbij al 11.388 keer slap geouwehoerd is dit jaar. Binnenkort nummer 40 alweer. Gaan we nummer 50 nog feestelijk huldigen met een lustrummeet? Misschien lekker BBQen? Noemen we het de 50e SC BBQ mega meet of zo. Bekt lekker marketingtechnisch weg.
Ik ben voor!
Een BBQ is wel weer een goed idee eigenlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:00 schreef freud het volgende:
Pff, we naderen alweer het einde van een SC. Nummer 39 alweer. Dat houdt in dat er met deze post erbij al 11.388 keer slap geouwehoerd is dit jaar. Binnenkort nummer 40 alweer. Gaan we nummer 50 nog feestelijk huldigen met een lustrummeet? Misschien lekker BBQen? Noemen we het de 50e SC BBQ mega meet of zo. Bekt lekker marketingtechnisch weg.
Ik ben voor!
is dat redelijk centraal voor de meeste mensen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:47 schreef freud het volgende:
Vorige keer hebben we een lading Xenos BBQ's ingeslagen en heeft iedereen wat meegenomen voor zichzelf en wat specialiteiten. Ik heb wel een goeie locatie in gedachten, tussen delft en rijswijk in. Genoeg parkeerruimte, bijna naast een afslag, veel beschutting tegen wind, en veel BBQende mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |