Ben wel benieuwd hoe jij er uitziet met een bigmaquote:Op maandag 21 mei 2007 15:10 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik nietSterker nog: die wil ik niet eens
![]()
Dat heb je al tig keer gezien joh. Ik heb vorige keer in Blijdorp die van MarcH nog even vast gehad... en daar stond je náást! (sterker nog, volgens mij heb ik jou ermee gefotografeerd)quote:Op maandag 21 mei 2007 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jij er uitziet met een bigma
Dan weet je dus ook wat jemist als je hem niet hebt......quote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat heb je al tig keer gezien joh. Ik heb vorige keer in Blijdorp die van MarcH nog even vast gehad... en daar stond je náást! (sterker nog, volgens mij heb ik jou ermee gefotografeerd)
was dat die, die ik geprobeerd heb vast te houden, die wat zo ontzettend zwaar was?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat heb je al tig keer gezien joh. Ik heb vorige keer in Blijdorp die van MarcH nog even vast gehad... en daar stond je náást! (sterker nog, volgens mij heb ik jou ermee gefotografeerd)
een heleboel kilo'squote:Op maandag 21 mei 2007 15:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook wat jemist als je hem niet hebt......
Ja die jaquote:Op maandag 21 mei 2007 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
was dat die, die ik geprobeerd heb vast te houden, die wat zo ontzettend zwaar was?
Da's een ding wat zeker is.quote:
Niks. Die lens is niks voor mijquote:Op maandag 21 mei 2007 15:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook wat jemist als je hem niet hebt......
grmbl de enige dag in de week dat ik van 9 tot 22 uur moet werkenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga zaterdag bij mooi weer overigens naar dierentuin Amersfoort, als er mensen zijn die mee willen, dan zijn ze welkom.
Oeh! Die staat wel op 't verlanglijstje. Maar ik heb mijn vriendje beloofd aankomend weekend geheel voor hem te reserveren, dus helaas... ander keertje maarquote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga zaterdag bij mooi weer overigens naar dierentuin Amersfoort, als er mensen zijn die mee willen, dan zijn ze welkom.
Als ik de weersvoorspellers mag geloven wordt het zaterdag een regenachtige dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef ..zapper het volgende:
Ik ben ook geen groot mannetje en gebruik hem dus veel in combi met een monopotquote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niks. Die lens is niks voor mijVeels te zwaar, ik kan dat ding niet stilhouden
Ben maar een klein meisje
![]()
Ik hou het wel lekker bij de 70-200quote:Op maandag 21 mei 2007 15:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik ben ook geen groot mannetje en gebruik hem dus veel in combi met een monopot
Barst! Je hebt gelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
nee idd, al die stukjes Yoni weet in elkaar zitten plakken is ook zo'n werkquote:Op maandag 21 mei 2007 15:42 schreef ..zapper het volgende:
Van mij hoef je niet te barsten hoor Yoni.
Ja, want dat zijn dan wel heeeeeeeeeeel veel stukjesquote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee idd, al die stukjes Yoni weet in elkaar zitten plakken is ook zo'n werk
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:42 schreef ..zapper het volgende:
Van mij hoef je niet te barsten hoor Yoni.
Joh..jij als student hebt toch tijd teveelquote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nope. Yoni is nerd. Nerds plak je weer in elkaar met een assembler.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op maandag 21 mei 2007 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh..jij als student hebt toch tijd teveel
Gewoon fulltime fotograaf / model wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echt nietDoor alle leuke dingen die ik moet doen heb ik zelfs tijd gekort
Als ik er geld voor krijg graagquote:Op maandag 21 mei 2007 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon fulltime fotograaf / model worden![]()
Hangt er vanaf wat je er mee wil gaan doenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zit te denken om een nieuwe lens bij te kopen, maar weet me god niet welkemorgen mijn vakantiegeld en belastinggeld binnen
Hahahaha! Dacht ik wel! Ik zat in het pannenkoekenhuis, me te verstoppen voor de fanfare x300.quote:
Das knap!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hahahaha! Dacht ik wel! Ik zat in het pannenkoekenhuis, me te verstoppen voor de fanfare x300.![]()
Ja, en ik háát fanfare.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das knap!!
Er liepen namelijk overál fanfaregroepen!
Zolang je niets vraagt is het kansloos. Het verdienen begint met het vragen...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als ik er geld voor krijg graagMaarja
vrij kansloos
Er schijnen mensen te zijn die ze leuk vinden... Echt! Ik heb laatst iemand gehoord zijn broer werkte samen met iemand en zijn neef had verkering met een vrouw en haar broer had een cd gekocht met fanfaremuziek! Kleine wereld he?!quote:
Een vette 50mm 1.8 yeah baby!!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zit te denken om een nieuwe lens bij te kopen, maar weet me god niet welkemorgen mijn vakantiegeld en belastinggeld binnen
Gingen ze waarschijnlijk verder op het waterorgel....quote:Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't hield wel ineens op toen 't ging regenen
Kan me niet voorstellen dat iemand op mij zit te wachtenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:21 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zolang je niets vraagt is het kansloos. Het verdienen begint met het vragen...
Zegguh..... ik heb binnenkort een model nodigquote:Op maandag 21 mei 2007 19:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand op mij zit te wachtenEn ben nogal klein en zo
Ga mezelf niet voor schut zetten
De meeste mensen op tv zijn ook klein. Dus dat zegt niets.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand op mij zit te wachtenEn ben nogal klein en zo
Dat klopt, maar goed, ik oefen nog wel even door met modelleren, hè peetquote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
De meeste mensen op tv zijn ook klein. Dus dat zegt niets.
Het spreek woord is niet voor niets : klein maar fijn
Niets oefenenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:56 schreef Chanty het volgende:
ik oefen nog wel even door met modelleren, hè peet
Voor schut zettenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nog even en je gaat "Tjakka!!!!" roepen...quote:
Of je neemt 'm voor de loop...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog even en je gaat "Tjakka!!!!" roepen...![]()
Dan ga ik dus voor je op de loop![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Nog even terug komen op de OP.
Als je nog een prive sauna zoekt en bent niet bang om mijn buren te worden moet je hier eens kijken.
Als je toch oefenen wilt.. ik kan ook wel een modelletje gebruiken binnenkortquote:Op maandag 21 mei 2007 19:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat klopt, maar goed, ik oefen nog wel even door met modelleren, hè peet
Ik zat me ook al af te vragen wat het addertje onder het gras was. Zo'n huis voor die prijs...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn god...wat een prijs voor zo'n opgeknapt huis. Dat lukt je in Dordt niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |