Ben wel benieuwd hoe jij er uitziet met een bigmaquote:Op maandag 21 mei 2007 15:10 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik nietSterker nog: die wil ik niet eens
![]()
Dat heb je al tig keer gezien joh. Ik heb vorige keer in Blijdorp die van MarcH nog even vast gehad... en daar stond je náást! (sterker nog, volgens mij heb ik jou ermee gefotografeerd)quote:Op maandag 21 mei 2007 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jij er uitziet met een bigma
Dan weet je dus ook wat jemist als je hem niet hebt......quote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat heb je al tig keer gezien joh. Ik heb vorige keer in Blijdorp die van MarcH nog even vast gehad... en daar stond je náást! (sterker nog, volgens mij heb ik jou ermee gefotografeerd)
was dat die, die ik geprobeerd heb vast te houden, die wat zo ontzettend zwaar was?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat heb je al tig keer gezien joh. Ik heb vorige keer in Blijdorp die van MarcH nog even vast gehad... en daar stond je náást! (sterker nog, volgens mij heb ik jou ermee gefotografeerd)
een heleboel kilo'squote:Op maandag 21 mei 2007 15:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook wat jemist als je hem niet hebt......
Ja die jaquote:Op maandag 21 mei 2007 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
was dat die, die ik geprobeerd heb vast te houden, die wat zo ontzettend zwaar was?
Da's een ding wat zeker is.quote:
Niks. Die lens is niks voor mijquote:Op maandag 21 mei 2007 15:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook wat jemist als je hem niet hebt......
grmbl de enige dag in de week dat ik van 9 tot 22 uur moet werkenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga zaterdag bij mooi weer overigens naar dierentuin Amersfoort, als er mensen zijn die mee willen, dan zijn ze welkom.
Oeh! Die staat wel op 't verlanglijstje. Maar ik heb mijn vriendje beloofd aankomend weekend geheel voor hem te reserveren, dus helaas... ander keertje maarquote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga zaterdag bij mooi weer overigens naar dierentuin Amersfoort, als er mensen zijn die mee willen, dan zijn ze welkom.
Als ik de weersvoorspellers mag geloven wordt het zaterdag een regenachtige dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef ..zapper het volgende:
Ik ben ook geen groot mannetje en gebruik hem dus veel in combi met een monopotquote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niks. Die lens is niks voor mijVeels te zwaar, ik kan dat ding niet stilhouden
Ben maar een klein meisje
![]()
Ik hou het wel lekker bij de 70-200quote:Op maandag 21 mei 2007 15:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik ben ook geen groot mannetje en gebruik hem dus veel in combi met een monopot
Barst! Je hebt gelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
nee idd, al die stukjes Yoni weet in elkaar zitten plakken is ook zo'n werkquote:Op maandag 21 mei 2007 15:42 schreef ..zapper het volgende:
Van mij hoef je niet te barsten hoor Yoni.
Ja, want dat zijn dan wel heeeeeeeeeeel veel stukjesquote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee idd, al die stukjes Yoni weet in elkaar zitten plakken is ook zo'n werk
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:42 schreef ..zapper het volgende:
Van mij hoef je niet te barsten hoor Yoni.
Joh..jij als student hebt toch tijd teveelquote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nope. Yoni is nerd. Nerds plak je weer in elkaar met een assembler.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op maandag 21 mei 2007 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh..jij als student hebt toch tijd teveel
Gewoon fulltime fotograaf / model wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echt nietDoor alle leuke dingen die ik moet doen heb ik zelfs tijd gekort
Als ik er geld voor krijg graagquote:Op maandag 21 mei 2007 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon fulltime fotograaf / model worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |