Twéé PeRi's?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:56 schreef PeRi het volgende:
Ja hai, onder voorbehoud ben ik er ook weer bij, misschien keer twee.
Aan één hadden we al meer dan genoeg hoorquote:
Hey! Dat las ik!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aan één hadden we al meer dan genoeg hoor![]()
Ik dacht dat hij degene met trekhaak wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef Chanty het volgende:
Ik kom, en ff vragen of mijn aanhanger ook komt
Ja maar als ie niet wil aankoppelen, komt ie natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij degene met trekhaak was.
Zal denk ik einde van de middag wordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef Ynske het volgende:
aan welk tijdstip denken jullie dan?
ik weet nu al dat ik dan moet werken...
ik ga erover nadenken. weet dat ik de dag ervoor een lange dienst heb, en hoop dat ik dan niet laat hoef te werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal denk ik einde van de middag worden
nee want dan zit ik nog te blokken voor mijn herkansing statistiekquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga erover nadenken. weet dat ik de dag ervoor een lange dienst heb, en hoop dat ik dan niet laat hoef te werken
had t gewoon een weekend eerder gedaandan heb ik vrij...
tss dus jij wel mee en ik maar thuisblijvenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee want dan zit ik nog te blokken voor mijn hekansing statistiek![]()
Nee jij gaat gewoon niet lang werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
tss dus jij wel mee en ik maar thuisblijven
Wie werkt er dan ook op een zondagmiddagquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
tss dus jij wel mee en ik maar thuisblijven
Waarom willen die gelovigen van Heere Jezus wel televisie kijken op de dag van de rust?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:38 schreef freud het volgende:
[..]
Wie werkt er dan ook op een zondagmiddag. Mag niet van de Heere Jezus! Heeft hij zelf in de bijbel laten schrijven door een monnik een paar eeuwen na zijn dood!
Dan neem je een vrije dagquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga erover nadenken. weet dat ik de dag ervoor een lange dienst heb, en hoop dat ik dan niet laat hoef te werken
had t gewoon een weekend eerder gedaandan heb ik vrij...
Anders kom je aan het begin van de avond met verse koffiequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarom willen die gelovigen van Heere Jezus wel televisie kijken op de dag van de rust?
Tja, dan heb je werkpaarden nodig he
dat is niet mogelijkquote:
Miss moeten we met een FOK knokploeg ff t mediapark bezoekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet mogelijk
vakantieperiode is aangebroken
en ben al een dag aan t verhuizen in die week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |