Ik roep ook altijd dat ik weer vaker moet gaan en uiteindelijk komt het er dan vaak toch weer niet van. Terwijl het zó lekker is zo'n dagje luieren, badderen en zweten!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Life is all about priorities...
Ik heb een periode gehad dat ik minstens één keer in de maand ging. Nu komt het er om één of andere reden niet van, dus is het alweer een maand of wat geleden. Als ik dan weer verhalen van anderen hoor, heb ik meteen weer zin om te gaan...
Nu nog doen binnenkort...
Je hoeft niet tot 2008 te wachten om hier een goed voornemen van te maken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:51 schreef Yoni het volgende:
[FOT SC #37] Rennen naar een fotografisch plekje... was de vorige die we volkletsten.
[..]
Ik roep ook altijd dat ik weer vaker moet gaan en uiteindelijk komt het er dan vaak toch weer niet van. Terwijl het zó lekker is zo'n dagje luieren, badderen en zweten!
Ik wacht sowieso niet op nieuwjaar voor goede voornemensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft niet tot 2008 te wachten om hier een goed voornemen van te maken!
Je kan altijd thuis proberen hoe lang je camera goed blijft functioneren bij zo'n negentig graden...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:53 schreef PdeHoog het volgende:FOT in de sauna wordt niet gewaardeerd volgens mij
met name de hardware dan
Mooi...dan hoef ik niet meer meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:54 schreef Yoni het volgende:
opmerking over compensatietoeters die dan niet meekunnen om te compenseren inslikt
Jij hebt al lang gezegd dat je een keertje meegaatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi...dan hoef ik niet meer meeIk heb niet voor niets zo'n L-ding
Damnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jij hebt al lang gezegd dat je een keertje meegaat
Dat wil je ook helemaal nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DamnIk ga er niet onderuitkomen zeker
We zullen zienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat wil je ook helemaal nietTis écht lekker!
Helaas, nergens een foto te vinden van een naakte man met een L lens voor z'n edele delen...quote:
Het is dat ik geen slanke den ben, anders had ik wel even naakt geposeerd met de cam van P. Die hangt, als ik 'm omhang, precies op kruishoogtequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, nergens een foto te vinden van een naakte man met een L lens voor z'n edele delen...![]()
Ik zie hier een mooie mogelijkheid voor de Portret-wedstrijdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het is dat ik geen slanke den ben, anders had ik wel even naakt geposeerd met de cam van P. Die hangt, als ik 'm omhang, precies op kruishoogte![]()
Dan zul je een ander zo gek moeten krijgen. Geen naaktfoto's van mijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie hier een mooie mogelijkheid voor de Portret-wedstrijd
Dat zou toch geen belemmering moeten zijn om een foto te maken. alles heeft zijn schoonheid toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het is dat ik geen slanke den ben, anders had ik wel even naakt geposeerd met de cam van P. Die hangt, als ik 'm omhang, precies op kruishoogte![]()
Welterusten!quote:
Naja voor een mooie foto wil ik best naakt poseren. Zoiets a la Rubens ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou toch geen belemmering moeten zijn om een foto te maken. alles heeft zijn schoonheid toch?
The force is with you?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:34 schreef prupke het volgende:
* prupke ff door de chat heen stuitert!! wakker ik ben wakker![]()
![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
The force is with you?
Goede smorgens allemaal, in de verwachting dat niemand meer wakker is.
Ik ben wakkerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Goede smorgens allemaal, in de verwachting dat niemand meer wakker is.
In het ergste geval krijgen we foto's te zien van een P. die op een bankje in slaap is gevallen... En zolang je niet met je mond open slaapt, terwijl er een klein beetje speeksel vanuit je mondhoek drupt, is dat ook nog wel te overleven...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 06:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben wakkerDe vraag is of ik dat nog steeds ben als ik straks in Emmen beland
Als er iemand een 70-200 f2.8L IS USM te leen heeft, dan wil ik best een foto maken hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, nergens een foto te vinden van een naakte man met een L lens voor z'n edele delen...![]()
Helaas ik heb wel een 70-200F2.8 USM , maar helaas geen ISquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:24 schreef freud het volgende:
[..]
Als er iemand een 70-200 f2.8L IS USM te leen heeft, dan wil ik best een foto maken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |