Same herequote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag![]()
Dacht dat het zondag was op het kantoren terein hierLeeg gewoon Leeg. Maar ja het twas toch vrijdag vermomd als zondag.
![]()
check idem hierowquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag![]()
Dacht dat het zondag was op het kantoren terein hierLeeg gewoon Leeg. Maar ja het twas toch vrijdag vermomd als zondag.
![]()
krijg jij vrij van t bedrijf dan, of heb je vrijgevraagd?quote:
Bij mijn werkgever is vandaag een verplichte vrije dag. Mijn opdrachtgever is wel open, dus ik had kunnen werken, maar ik heb lekker de verplichte vrije dag aangehoudenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
krijg jij vrij van t bedrijf dan, of heb je vrijgevraagd?
Hier lekker zaterdag, zondag en maandag vrij
Alleen als je "Alice in Hell" luisterd ben je braafquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk heb ook een lekkere vrije dag
Vandaag eens lekker luisteren naar iets dat Annihilator heet en naar coole bluesmuziek en nog wat leuke muziek
![]()
Die staat net opquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Alleen als je "Alice in Hell" luisterd ben je braaf![]()
Have funquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:26 schreef Yoni het volgende:
Ik ga zo freud eens ophalen en dan lekker een dagje luieren in de sauna
Have funquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:30 schreef ..zapper het volgende:
Hierbij het bericht dat de Canon lens EF 200/f2.8L voor u is binnen gekomen.
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:26 schreef Yoni het volgende:
Ik ga zo freud eens ophalen en dan lekker een dagje luieren in de sauna
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga zo richting Breda, waar Bizzy Bee mij op haalt en wij haar trouwlokatie gaan bekijken. Eenmaal raden waarom![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:05 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb zo een 'wie zijn mijn collega's ook alweer' meeting met aansluitend een etentje!
Ik wil ook naar de sauna...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:01 schreef Ynske het volgende:![]()
In de Diergaarde Blijdorp is een gorilla ontsnapt. Een vrouw zou daarbij gewond zijn geraakt. Een deel van de Rotterdamse dierentuin is ontruimd. Hoe de gorilla ontsnapte, is niet bekend.
Uhm..ja...iets te lui vrees ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:16 schreef didotcicero het volgende:
Wilde jij niet nog naar Blijdorp vandaag, PdeHoog? Of was dat gisteren?
en dan , naar buiten gestuurd te worden, heel blijdorp is ontruimdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm..ja...iets te lui vrees ikMaar ik had er beter kunnen zijn nu
Het gaat om het idee hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan , naar buiten gestuurd te worden, heel blijdorp is ontruimd
Ik kan hem de sate aanbevelen daarquote:
ff heel iets anders, weet jij toevallig een pinautomaat in de buurt van het mediapark?quote:
nee, jij bent vaker in de buurt van het mediapark dan ik hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff heel iets anders, weet jij toevallig een pinautomaat in de buurt van het mediapark?
ik weet helemaal niets in Hilversum...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee, jij bent vaker in de buurt van het mediapark dan ik hoorIk hang vooral in het centrum rond
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:02 schreef Ynske het volgende:dat was t restaurant waar wij gegeten hebben dat ie gesloopt heeft
Have funquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:03 schreef Chanty het volgende:
Zo ik ga nu weg, de hele nacht kwijlen op Amsterdamse politieagenten
Het was héééééérlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:05 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb zo een 'wie zijn mijn collega's ook alweer' meeting met aansluitend een etentje!
Ik wil ook naar de sauna...
Ja, lekker rozig zijn en slapen als een blok. Waar zijn jullie geweest?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het was héééééérlijkEcht helemaal super! Mijn velletje is zo zacht als een babyhuidje nu
![]()
Ga volgende keer maar mee![]()
Jaa heerlijk rozig, ik ga zo ook lekker richting bedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, lekker rozig zijn en slapen als een blok. Waar zijn jullie geweest?
Klinkt goed. Niet een sauna waar ik ooit wel eens ben geweest... Ga jij vaak?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaa heerlijk rozig, ik ga zo ook lekker richting bed![]()
Ridderrode, in Santpoort (bij Haarlem). Eindje rijden, maar het was echt super! Zie mijn review hier: Sauna Reviews Part III
Het was ook mijn eerste keer in deze sauna. Mijn ouders wonen in Haarlem en komen er al jaren en zij hebben het me diverse malen aangeraden om er eens heen te gaan. Terecht bleek dus vandaagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Niet een sauna waar ik ooit wel eens ben geweest... Ga jij vaak?
Life is all about priorities...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het was ook mijn eerste keer in deze sauna. Mijn ouders wonen in Haarlem en komen er al jaren en zij hebben het me diverse malen aangeraden om er eens heen te gaan. Terecht bleek dus vandaag![]()
Ik denk dat ik gemiddeld ongeveer één keer per drie maanden in de sauna te vinden ben. En dan gewoon meteen lekker de hele dag. Soms ga ik met een groep vrienden samen en ook regelmatig met Freud dusZou op zich wel veeeel vaker willen, maar goed, zo'n dagje kost wel een boel centjes (ik die gister nog zeurde over 70 euro NSJ, gaf vandaag wel 60 euro uit voor een dagje sauna
maar goed, da's incl. eten/drinken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |