hup rennen danquote:
We hebben het er idd even over gehad om met de hele afdeling idd gelijk naar buiten te rennenquote:
Wij hebben ooit eens een ontruimingsoefening gehadquote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef CocaColaLight het volgende:
En dan nog niet naar buiten gaan
Je had wel dood kunnen wezen
De mooiste brand oefening die we hier hebben gehad ging niet helemaal goed. Iedereen van het eigen personeel stond netjes op de parkeerplaats. Alleen de ingehuurde schilder was nog op het dak bezig van de loods met oud papier er ingevalletje whoops
Zin wel, tijd niet...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef Ynske het volgende:
iemand zin om boodschappen voor me te gaan doen?
Neuh..... Eerder een volledige data overschop naar een andere server en de eerst beschreven eruit schoppen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef freud het volgende:
[..]
Was gisteren ook al met mensen. MSN is beetje buggy... HM2, andere job?
Niet alleen die van freudmansquote:
check, hier word ik er ook steeds uitgegooid zodra iemand wat tegen me zegtquote:
* Shark.Bait start meteen een chat bot rihting Ynskequote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef Ynske het volgende:
check, hier word ik er ook steeds uitgegooid zodra iemand wat tegen me zegt
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait start meteen een chat bot rihting Ynske
En het ligt niet aan mijn msn, ik chat nu met 3 mensen die geen van allen in Delluft wonen
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Stelletje prutsers bij de omroepen
http://www.nu.nl/news/107(...)tes_omroep_plat.html
Verklaard wel waarom de 3fm stream niet meer werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |