quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef Chanty het volgende:
hoooooooii ben ik weer even![]()
Mis jullieMaar verder leuk hhier
En nu zijn we nieuwsgierig naar de foto'squote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey![]()
Heb je het wel leuk daarzo?
ff de foto's van de kittens uit zoeken...post straks wel wat![]()
Jijquote:
Lentequote:
Ik was al blij dat het er twee zijn, als het er eentje zou zijn geweest werd de titel wel heeeeul erg dubbelzinnigquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
CheckIk wacht vol spanning op de poesjes van An
Ik krijg hier ook weer hele foute ideen bij
A Dirty Mind Is A Joy Forever
Uhuhquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik was al blij dat het er twee zijn, als het er eentje zou zijn geweest werd de titel wel heeeeul erg dubbelzinnig.
Wel als je hem laat keuren. Ik had dus alleen deel een-b bij me ofzo. Dacht dat dat andere was voor als je hem wilt verkopen. Morgen dus nog even terug naar de garage om de keuring af te laten ronden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Yoni het volgende:
Ik ben niet zinvol dus doe ik een lekkere zinloze tvp![]()
En dat met die kentekendelen niet in de auto is toch niet meer
Ow.. pff ja.. ik weet echt helemaal niet meer hoe dat zitquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wel als je hem laat keuren. Ik had dus alleen deel een-b bij me ofzo. Dacht dat dat andere was voor als je hem wilt verkopen. Morgen dus nog even terug naar de garage om de keuring af te laten ronden.
Hij is goedgekeurd, voor de keuring moest er voor 145 euro aan gefixed worden, dat plus een grote beurt en nog wat dingetjes betekend dat ik voor in totaal ruim 500 euro weer een jaartje rond kan rijden in het autootje.
Er is dus 1 deel, waar op staat 'overschrijvingsbewijs', dat je beter thuis kunt laten. Anders als je auto wordt gestolen, kan ie zo op naam van een ander worden gezet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ow.. pff ja.. ik weet echt helemaal niet meer hoe dat zitIk heb gewoon alles wat ik bij mijn auto gekregen heb in de auto liggen
![]()
Ze zijn ook verre van allemaal scherp haha...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef AirwiN het volgende:
Poezen zijn verdomd ondankbare modellen is mijn ervaring. Ik heb hier drie van die mormels lopen, maar vrijwillig poseren, ho maar... Alhoewel ik in een heel ver verleden wel es iets moois heb geschoten...
Ik denk dat die er bij mij niet bijzit, ik heb een lease-autoquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Er is dus 1 deel, waar op staat 'overschrijvingsbewijs', dat je beter thuis kunt laten. Anders als je auto wordt gestolen, kan ie zo op naam van een ander worden gezet.
Dan heb je die niet, anders kun je de auto zo op je eigen naam laten overschrijven..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik denk dat die er bij mij niet bijzit, ik heb een lease-auto
Beetje al quoten voor ik de smiley erbij kon prakkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je die niet, anders kun je de auto zo op je eigen naam laten overschrijven..
Klopt. Daar was ik dus ook aan gewendquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik denk dat die er bij mij niet bijzit, ik heb een lease-auto
SC'en is mijn specialiteit...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Beetje al quoten voor ik de smiley erbij kon prakken![]()
Discipline is er niet één van als ik je vorige post juist interpreteer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach ja, zo hebben we allemaal onze kwaliteiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |