Jup. Jammer dat je loog over je salarisquote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef freud het volgende:
[..]
Of Ardennen. Was wel het plan vorige keer met mij en P
.
LIEFFF!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
ze kunnen wel lief zijn voor/met elkaar
Ik doe mijn bestquote:
Aaahquote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
ze kunnen wel lief zijn voor/met elkaar
Ik heb er afgelopen week nog even bij staan kijken... Damn, dat is best een boel centjes inderdaad...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je bent goed bezig
Da's #3 x 500 EUR = L-lens
Ons nol (die met dat lange haar ) heeft tegenwoordig de etterneigingen om ons Fokke (die kleine rooie dus) gewoon ff in de enkels te bijten als mevrouw voorbij komt gelopenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:10 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aaah. Die van mij lagen vandaag voor de eerste keer sinds drie jaar samen, dat is zoveel liever
.
Dat doen ze hier dus normaliter om beurten bij elkaarquote:Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Ons nol (die met dat lange haar ) heeft tegenwoordig de etterneigingen om ons Fokke (die kleine rooie dus) gewoon ff in de enkels te bijten als mevrouw voorbij komt gelopen![]()
dus ik vond dit aardig lief![]()
hier lopen ze met regelmaat wel te bitchen met zijn 4-en maar ze letten wel altijd op onsquote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat doen ze hier dus normaliter om beurten bij elkaar. Ik heb ze zelfs afgeleerd om bij me op schoot te komen liggen omdat de ander dan met een kamikazeaanval wraak kwam nemen.
Ze mogen ook al niet op mijn slaapkamer omdat ze dan vanaf mijn klerenkast boven op de ander springen die naast mn hoofdkussen ligt enzoquote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef prupke het volgende:
[..]
hier lopen ze met regelmaat wel te bitchen met zijn 4-en maar ze letten wel altijd op ons
dat heb ik ze aangeleerd
Modjes die in gesloten topics doorposten...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb al een baan
Kom maar bij ons werken![]()
![]()
Wij krijgen 250 euro, 500 euro of 1000 euro. Afhankelijk van certificering.
Ik heb al een baanquote:Op maandag 7 mei 2007 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel weer on topic gebracht en je hebt nog helemaal gelijk ook... Zal ik jou ook meteen maar aandragen dan?
Ik had het al door hahaha. Zo stom dat je niet echt ziet dat een topic vol isquote:Op maandag 7 mei 2007 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Modjes die in gesloten topics doorposten...![]()
Maarre, wat voor baan?![]()
Mijn diploma voor ingenieur met afstudeerrichting Technische Computerkunde zegt wat anders...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik had het al door hahaha. Zo stom dat je niet echt ziet dat een topic vol isIk werk in de ICT. Nogal andere richting dus dan jij.
Daar kun je je nog wel eens in vergissen, veranderingsmanagement is voortgekomen uit de ICT. Om een organisatie op een groot ICT product aan te laten sluiten, is er bijvoorbeeld BPR (business process redesign) nodig, waarna er MOC (management of change) nodig is om de organisatie te laten wennen aan de nieuwe processenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik had het al door hahaha. Zo stom dat je niet echt ziet dat een topic vol isIk werk in de ICT. Nogal andere richting dus dan jij.
Onbewust machtsmisbruikquote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
De inrichting van een organisatie aanpassen voor aansluiting op de ICT...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Daar kun je je nog wel eens in vergissen, veranderingsmanagement is voortgekomen uit de ICT. Om een organisatie op een groot ICT product aan te laten sluiten, is er bijvoorbeeld BPR (business process redesign) nodig, waarna er MOC (management of change) nodig is om de organisatie te laten wennen aan de nieuwe processen.
-edit oja, ik ging slapen-
Andere richting dan waar je nu in werkt bedoelde ik dusquote:Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn diploma voor ingenieur met afstudeerrichting Technische Computerkunde zegt wat anders...![]()
SAP + partners is er erg rijk mee gewordenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De inrichting van een organisatie aanpassen voor aansluiting op de ICT...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |