GoeieMorgen Ann ...s6 en duim mee voor jequote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef An24 het volgende:
![]()
Morguh...ik ga nu naar mijn werk. Hopend dat er een mailtje in mijn box staat met dat ik op gesprek mag komen voor een nieuwe functie. Duimen![]()
Suc6 . Hopelijk staat het mailtje in je inboxquote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef An24 het volgende:
![]()
Morguh...ik ga nu naar mijn werk. Hopend dat er een mailtje in mijn box staat met dat ik op gesprek mag komen voor een nieuwe functie. Duimen![]()
Stem kwijt? Krijg je als je lang aan het woord bentquote:Op maandag 7 mei 2007 08:26 schreef freud het volgende:
* freud doet zijn beste Barry White toen-hij-nog-leefde imitatie.
Mwoaeoeoehaha
Stem kwijt is prettig, vooral als je twee presentaties moet geven... NOT.
Check, ik hoop dat het nog zin heeft, ben net pas wakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef An24 het volgende:
![]()
die kloon kost 15 euro, klinkt beter dan 55 voor de oriquote:Op maandag 7 mei 2007 09:37 schreef freud het volgende:
Elke accu die de NB-2LH vervangt heeft genoeg vermogen. Er zit vaak een verschil in capaciteit. De klonen hebben vaak een hogere capaciteit, maar gaan veel korter mee. Ik heb er voor gekozen om gewoon 4 klonen te kopen, was goedkoper dan 1 originele.
kijk das nog aantrekkelijkerquote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef CocaColaLight het volgende:
Das maar de helft van het vermogen wat je voor een tientje krijgt.
hoorde ik daar ergens?
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
Hoe komt het dan dat ik een week fotografeer op één Canon accu en de mensen met grip met twee klonen in een dag leeg zijn?
stond toch ook in die post. zijn wat sneller leegquote:De klonen hebben vaak een hogere capaciteit, maar gaan veel korter mee.
Nee, ze zijn dus meestal niet sneller leeg (want hogere capaciteit), maar de levensduur is korterquote:Op maandag 7 mei 2007 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
stond toch ook in die post. zijn wat sneller leeg
maar t scheelt me wel een smak geld
2 voor 20 of 4 voor 40 euro ipv 1 voor 55 eurp
Misschien schiet jij in een week veel minder foto's dan zij in een dag?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
Hoe komt het dan dat ik een week fotografeer op één Canon accu en de mensen met grip met twee klonen in een dag leeg zijn?
Geen ideequote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
Mogguh HM2-tjequote:Op maandag 7 mei 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben er ook nog... denk ik..
oepz verkeerd begrepenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ze zijn dus meestal niet sneller leeg (want hogere capaciteit), maar de levensduur is korter![]()
Misschien wel, ik heb even gekeken hij heeft waarde 1390 en ik schat dat ik er zo'n 1200-1600 foto's mee schiet, maar mijn toestel is ook wel iets efficienter meen ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Misschien schiet jij in een week veel minder foto's dan zij in een dag?
Maar vergelijk je het dan met mensen met ook een 5D of met mensen met bv. een 350D ofzo? Want dat is natuurlijk een klein beetje appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:13 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Misschien wel, ik heb even gekeken hij heeft waarde 1390 en ik schat dat ik er zo'n 1200-1600 foto's mee schiet, maar mijn toestel is ook wel iets efficienter meen ik.
hoe snel is die Aq4U eigenlijk met leveren?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef Yoni het volgende:
En die kloontjes van Aq4U zijn echt primaIk schiet echt ladingen foto's op zo'n accu
Er zit nu een originele en een kloon in mijn grip en daarmee heb ik de Waalsdorpervlakte en Blijdorp geschoten (ong. 500 foto's) en ze zijn nog niet leeg
![]()
Snelquote:Op maandag 7 mei 2007 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe snel is die Aq4U eigenlijk met leveren?
kan niet echt iets over levertijden vinden nl
Ik heb ze erger voorbij zien komenquote:
Moggghhhhquote:
Zo eentje die aan je hersens knaagt??quote:Op maandag 7 mei 2007 11:37 schreef Yoni het volgende:
ja meer koffie! goed plan!
En een paracetabevertje
- Wel/geen slaapstand gebruikquote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
* Ynske toont haar haarkleur weerquote:Op maandag 7 mei 2007 12:08 schreef Marc H het volgende:
[..]
- Wel/geen slaapstand gebruik
-Veel "chimpen"
- grote snelle lenzen met IS
- Meer fotos maken
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:16 schreef didotcicero het volgende:
Chimpen is het terugkijken van je foto's op je dig. camera en daarbij geluidjes maaken en grimassen trekken (Wow mooi / oei slecht, dat soort dingen).
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:16 schreef didotcicero het volgende:
Chimpen is het terugkijken van je foto's op je dig. camera en daarbij geluidjes maaken en grimassen trekken (Wow mooi / oei slecht, dat soort dingen. Zoals een chimpansee dat zo goed kan).
Die had ik sowieso al niet. BlonT hequote:Op maandag 7 mei 2007 11:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zo eentje die aan je hersens knaagt??
Ah, het bestaansrecht van dit hele subforum bedoel je!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:16 schreef didotcicero het volgende:
Chimpen is het terugkijken van je foto's op je dig. camera en daarbij geluidjes maaken en grimassen trekken (Wow mooi / oei slecht, dat soort dingen. Zoals een chimpansee dat zo goed kan).
Misschien dat er verschil in zit, maar ik heb zelden mijn accu's van de grip leeg ... ook al is het 4GB kaartje vol:-)quote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:17 schreef Yoni het volgende:
Argh! Eigenwijze ServiceDesk mensen ook soms.. grrrr
Had ticket aangemaakt (ja helaas moet ik dat soms zelf ook). Wordt gebeld en geef in minuut één aan dat mijn ticket door moet naar het Active Directory team. Vervolgens gaat ServiceDesk mens 10 minuten moeilijk doen en zegt dan "Yeah I'm going to forward your ticket to the Active Directory team".. duhhh!![]()
Ik dacht heel even dat het ging om de röntgenfoto's van je gebroken been ofzo...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Proest ...moest naar mijn huisarts toe, resultaat is dat strax mijn foto's misschien bij hem in de wachtkamer hangen![]()
Zei tegen hem "Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn foto's in jouw wachtkamer te laten hangen?"
Geregeld, moet foto's meenemen in lijsten![]()
Leuk ideequote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Proest ...moest naar mijn huisarts toe, resultaat is dat strax mijn foto's misschien bij hem in de wachtkamer hangen![]()
Zei tegen hem "Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn foto's in jouw wachtkamer te laten hangen?"
Die heb ik nog niet ... afkloppenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het ging om de röntgenfoto's van je gebroken been ofzo...![]()
Eg wel en mijn huisarts moest er wel om lachen ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Leuk idee![]()
Dan ga je nog eens graag naar je huisarts toe.
Tof PDJ, je eigen mini- tentoonstelling bij de huisartsquote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Jammerquote:
Aaahw dat vind ik wel erg jammer voor je, en verder natuurlijk gewoon door blijven rollenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef An24 het volgende:
Dankjulliewel voor het duimen![]()
Heeft alleen niet geholpenIk vond een mailtje, maar niet zoals gehoopt. Ik lig helaas uit de selectie. Motivatie moet ik nog horen maar het kunnen drie dingen zijn:
1: een landelijke functie met landelijke interesse is heeeeul veel aanmeldingen
2: uit deze aanmeldingen zijn er mensen met langere werkervaring
3: uit deze aanmeldingen zijn er mensen die wel het diploma bestuurskunde op zal hebben.
Maar geef niet op, volgende keer beter![]()
Wat jammerquote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef An24 het volgende:
Heeft alleen niet geholpenIk vond een mailtje, maar niet zoals gehoopt. Ik lig helaas uit de selectie. Motivatie moet ik nog horen maar het kunnen drie dingen zijn:
3: uit deze aanmeldingen zijn er mensen die wel het diploma bestuurskunde op zal hebben.
Zo erg? Ligt zeker nu plat op bedquote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef freud het volgende:
@An24: Jammer! --> Jij bij de chiro? --> Sportse!
Dit is officieel mijn dag niet.
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:56 schreef Ynske het volgende:
Balen hoor An!
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aaahw dat vind ik wel erg jammer voor je, en verder natuurlijk gewoon door blijven rollen.
thanksquote:
Wat voor iets ben je naar op zoek?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:55 schreef An24 het volgende:
thanksTis idd jammer, kon de afwisseling en het flinke salaris goed gebruiken. Maar vandaag heb ik ook al weer wat lijntjes gelegd. Wie niet horen wil moet maar voelen
![]()
![]()
Eg wel Ann, is gaaf elke keer als je komt mijn eigen foto's aan de muur. Mocht mijn kaartje er bij doen, ook als ik verkopen wil.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof PDJ, je eigen mini- tentoonstelling bij de huisarts![]()
Pfffffffff ... je komt er eg wel Ann, ook al gaat het via een omwegquote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef An24 het volgende:
Ik probeer nu als reclasseringswerker hogerop te komen. Een beleidsfunctie in dit geval, of advies- en coaching werk! Ik probeer het eerst intern, als dat niet lukt ga ik verder kijken. Het heeft geen haast in ieder geval.quote:
Waar haal jij toch altijd die 2e n vandaanquote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pfffffffff ... je komt er eg wel Ann, ook al gaat het via een omweg![]()
![]()
![]()
In het engels is het meestal Ann, ik haal zelf regelmatig die tweede n net op tijd wegquote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waar haal jij toch altijd die 2e n vandaan![]()
Ah, vandaar die Bestuurskunde. Ben je al met een opleiding bezig?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik probeer nu als reclasseringswerker hogerop te komen. Een beleidsfunctie in dit geval, of advies- en coaching werk! Ik probeer het eerst intern, als dat niet lukt ga ik verder kijken. Het heeft geen haast in ieder geval.
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waar haal jij toch altijd die 2e n vandaan![]()
Nee, tuurlijk niet! Ben aan het nerdenquote:
Nee, ik heb nu HBO en HBO plus op zak. Deze functie was tijdelijk (5 maanden) zodat ik meer kans zou maken op een de juniorbeleidsfunctie (met deeltijdopleiding) die er aan zit te komen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vandaar die Bestuurskunde. Ben je al met een opleiding bezig?
Dat is naar, als je wel verder wil, maar dat de doorgroeimogelijkheden beperkt zijn, of dat je er door wat voor reden dan ook niet voor wordt geselecteerd. Voor mij een reden geweest om van baan te wisselen. Wat een paar maanden geleden dus ook is gebeurd...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu HBO en HBO plus op zak. Deze functie was tijdelijk (5 maanden) zodat ik meer kans zou maken op een de juniorbeleidsfunctie (met deeltijdopleiding) die er aan zit te komen.
Nu moet ik dus beter mijn best doen om daar tussen te komen, omdat er weinig doorgroeimogelijkheden zijn en daardoor ook veel mensen op die banen azen.
Jah, ik blijf ook geen jaren meer hoor. Zit er nu vijf jaar en heb die maffe clienten nu wel gezien. Ik kan nog wel ff door, maar als ik iets leuks in de krant zie ben ik verkocht.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is naar, als je wel verder wil, maar dat de doorgroeimogelijkheden beperkt zijn, of dat je er door wat voor reden dan ook niet voor wordt geselecteerd. Voor mij een reden geweest om van baan te wisselen. Wat een paar maanden geleden dus ook is gebeurd...
Maar goed, zolang je het in je huidige functie nog naar je zin hebt, zou ik daar nog lekker blijven zitten!
Ik kwam van een hoofd verkoop binnendienst functie. Daar zat ik een paar jaar en dat begon te vervelen. Ik kende de ins en outs, het werk werd routine en doorgroeimogelijkheden waren er nauwelijks. In ieder geval niet volgens de voorwaarden die ik er aan stelde. Daarnaast is werken voor één en dezelfde baas niet echt mijn ding, na een paar jaar krijg ik de kriebels om aan iets totaal nieuws te beginnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Jah, ik blijf ook geen jaren meer hoor. Zit er nu vijf jaar en heb die maffe clienten nu wel gezien. Ik kan nog wel ff door, maar als ik iets leusk in de krant zie ben ik verkocht.
Wel leuk dat het jou gelukt is. Wat doe jij nu?
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kwam van een hoofd verkoop binnendienst functie. Daar zat ik een paar jaar en dat begon te vervelen. Ik kende de ins en outs, het werk werd routine en doorgroeimogelijkheden waren er nauwelijks. In ieder geval niet volgens de voorwaarden die ik er aan stelde. Daarnaast is werken voor één en dezelfde baas niet echt mijn ding, na een paar jaar krijg ik de kriebels om aan iets totaal nieuws te beginnen.
Vanuit daar ben ik op zoek gegaan naar een organisatie advies job op detacheringsbasis. Daar ben ik in maart begonnen en ik zit nu bijna 1,5 maand op een Ministerie om advies te geven op het gebied van de reorganisatieslag die ze daar gaan maken n.a.v. de voorgenomen bezuiniging van 750 miljoen. Dat duurt een paar maanden en dan weer lekker ergens anders aan de slag.
'Wij' zijn nog op zoek naar consultants, dus ik weet niet wat je achtergrond is qua HBO...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Verbetermanagement en bestuurskunde zijn leuk
![]()
Maatschappelijk werkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Wij' zijn nog op zoek naar consultants, dus ik weet niet wat je achtergrond is qua HBO...![]()
Daar zijn de functies young professional en junior consultant voor uitgevonden... Kennis kan je opdoen, ervaring met verandertrajecten is minstens net zo belangrijk... Maar goed, ik zal niet al te enthousiast overkomen. Als je interesse hebt ben je altijd vrij om even een PM of een mailtje te sturen... Praten kan nooit kwaad natuurlijk...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Maatschappelijk werkWel met differentiatie organiseren en coordineren
Verder alleen forensische opleidingen.
Nee serieus. Ik weet dat ik het kan, maar ook dat ik wat meer kennis op dat gebied moet opdoen.
Dat vind ik een goed plan. Ik knoop het ff in mijn achterhoofd, thanksquote:Op maandag 7 mei 2007 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn de functies young professional en junior consultant voor uitgevonden... Kennis kan je opdoen, ervaring met verandertrajecten is minstens net zo belangrijk... Maar goed, ik zal niet al te enthousiast overkomen. Als je interesse hebt ben je altijd vrij om even een PM of een mailtje te sturen... Praten kan nooit kwaad natuurlijk...
Jij mag ook PM'en als je op dat kennisgebied aantoonbare ervaring hebt hoor...quote:
Aanbrengingspremies scoren?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag ook PM'en als je op dat kennisgebied aantoonbare ervaring hebt hoor...
Oh, wel wat gedaan op dat vlak, maar net met andere job begonnen. Toch niet erg om even links en interessante geluiden te onthoudenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag ook PM'en als je op dat kennisgebied aantoonbare ervaring hebt hoor...
hmmm was mij ook al opgevallenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef ..zapper het volgende:
Ghe, heb je de bonusregelingen in de arbeidsvoorwaarden bij werving gelezen?
Haha, ik dacht ff psies hetzelfdequote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef ..zapper het volgende:
Die worden pas interessant als je een senior aanbrengt... En zelfs dan blijft er netto weinig van over, dus nee, dat is het niet...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef ..zapper het volgende:
nee, maar de manier waarop je t brengt komt op mij over dat je we wel beter van wordquote:Op maandag 7 mei 2007 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die worden pas interessant als je een senior aanbrengt... En zelfs dan blijft er netto weinig van over, dus nee, dat is het niet...
Ik zal nog es interesse en medeleven in anderen tonen...quote:
hey reclasseringswerker...beroepsdeformatieve argwaanquote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal nog es interesse en medeleven in anderen tonen...
500 euro bruto om precies te zijn...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar de manier waarop je t brengt komt op mij over dat je we wel beter van word
Subtiel weer on topic gebracht en je hebt nog helemaal gelijk ook... Zal ik jou ook meteen maar aandragen dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Is toch weer een flitsertje. Of een bescheiden lensje. Of wat leuke accesoires![]()
Of Ardennenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Is toch weer een flitsertje. Of een bescheiden lensje. Of wat leuke accessoires![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel weer on topic gebracht en je hebt nog helemaal gelijk ook... Zal ik jou ook meteen maar aandragen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |