Ik dacht heel even dat het ging om de röntgenfoto's van je gebroken been ofzo...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Proest ...moest naar mijn huisarts toe, resultaat is dat strax mijn foto's misschien bij hem in de wachtkamer hangen![]()
Zei tegen hem "Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn foto's in jouw wachtkamer te laten hangen?"
Geregeld, moet foto's meenemen in lijsten![]()
Leuk ideequote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Proest ...moest naar mijn huisarts toe, resultaat is dat strax mijn foto's misschien bij hem in de wachtkamer hangen![]()
Zei tegen hem "Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn foto's in jouw wachtkamer te laten hangen?"
Die heb ik nog niet ... afkloppenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het ging om de röntgenfoto's van je gebroken been ofzo...![]()
Eg wel en mijn huisarts moest er wel om lachen ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Leuk idee![]()
Dan ga je nog eens graag naar je huisarts toe.
Tof PDJ, je eigen mini- tentoonstelling bij de huisartsquote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Jammerquote:
Aaahw dat vind ik wel erg jammer voor je, en verder natuurlijk gewoon door blijven rollenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef An24 het volgende:
Dankjulliewel voor het duimen![]()
Heeft alleen niet geholpenIk vond een mailtje, maar niet zoals gehoopt. Ik lig helaas uit de selectie. Motivatie moet ik nog horen maar het kunnen drie dingen zijn:
1: een landelijke functie met landelijke interesse is heeeeul veel aanmeldingen
2: uit deze aanmeldingen zijn er mensen met langere werkervaring
3: uit deze aanmeldingen zijn er mensen die wel het diploma bestuurskunde op zal hebben.
Maar geef niet op, volgende keer beter![]()
Wat jammerquote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef An24 het volgende:
Heeft alleen niet geholpenIk vond een mailtje, maar niet zoals gehoopt. Ik lig helaas uit de selectie. Motivatie moet ik nog horen maar het kunnen drie dingen zijn:
3: uit deze aanmeldingen zijn er mensen die wel het diploma bestuurskunde op zal hebben.
Zo erg? Ligt zeker nu plat op bedquote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef freud het volgende:
@An24: Jammer! --> Jij bij de chiro? --> Sportse!
Dit is officieel mijn dag niet.
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:56 schreef Ynske het volgende:
Balen hoor An!
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aaahw dat vind ik wel erg jammer voor je, en verder natuurlijk gewoon door blijven rollen.
thanksquote:
Wat voor iets ben je naar op zoek?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:55 schreef An24 het volgende:
thanksTis idd jammer, kon de afwisseling en het flinke salaris goed gebruiken. Maar vandaag heb ik ook al weer wat lijntjes gelegd. Wie niet horen wil moet maar voelen
![]()
![]()
Eg wel Ann, is gaaf elke keer als je komt mijn eigen foto's aan de muur. Mocht mijn kaartje er bij doen, ook als ik verkopen wil.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof PDJ, je eigen mini- tentoonstelling bij de huisarts![]()
Pfffffffff ... je komt er eg wel Ann, ook al gaat het via een omwegquote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef An24 het volgende:
Ik probeer nu als reclasseringswerker hogerop te komen. Een beleidsfunctie in dit geval, of advies- en coaching werk! Ik probeer het eerst intern, als dat niet lukt ga ik verder kijken. Het heeft geen haast in ieder geval.quote:
Waar haal jij toch altijd die 2e n vandaanquote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pfffffffff ... je komt er eg wel Ann, ook al gaat het via een omweg![]()
![]()
![]()
In het engels is het meestal Ann, ik haal zelf regelmatig die tweede n net op tijd wegquote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waar haal jij toch altijd die 2e n vandaan![]()
Ah, vandaar die Bestuurskunde. Ben je al met een opleiding bezig?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik probeer nu als reclasseringswerker hogerop te komen. Een beleidsfunctie in dit geval, of advies- en coaching werk! Ik probeer het eerst intern, als dat niet lukt ga ik verder kijken. Het heeft geen haast in ieder geval.
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waar haal jij toch altijd die 2e n vandaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |