GoeieMorgen Ann ...s6 en duim mee voor jequote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef An24 het volgende:
![]()
Morguh...ik ga nu naar mijn werk. Hopend dat er een mailtje in mijn box staat met dat ik op gesprek mag komen voor een nieuwe functie. Duimen![]()
Suc6 . Hopelijk staat het mailtje in je inboxquote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef An24 het volgende:
![]()
Morguh...ik ga nu naar mijn werk. Hopend dat er een mailtje in mijn box staat met dat ik op gesprek mag komen voor een nieuwe functie. Duimen![]()
Stem kwijt? Krijg je als je lang aan het woord bentquote:Op maandag 7 mei 2007 08:26 schreef freud het volgende:
* freud doet zijn beste Barry White toen-hij-nog-leefde imitatie.
Mwoaeoeoehaha
Stem kwijt is prettig, vooral als je twee presentaties moet geven... NOT.
Check, ik hoop dat het nog zin heeft, ben net pas wakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef An24 het volgende:
![]()
die kloon kost 15 euro, klinkt beter dan 55 voor de oriquote:Op maandag 7 mei 2007 09:37 schreef freud het volgende:
Elke accu die de NB-2LH vervangt heeft genoeg vermogen. Er zit vaak een verschil in capaciteit. De klonen hebben vaak een hogere capaciteit, maar gaan veel korter mee. Ik heb er voor gekozen om gewoon 4 klonen te kopen, was goedkoper dan 1 originele.
kijk das nog aantrekkelijkerquote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef CocaColaLight het volgende:
Das maar de helft van het vermogen wat je voor een tientje krijgt.
hoorde ik daar ergens?
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
Hoe komt het dan dat ik een week fotografeer op één Canon accu en de mensen met grip met twee klonen in een dag leeg zijn?
stond toch ook in die post. zijn wat sneller leegquote:De klonen hebben vaak een hogere capaciteit, maar gaan veel korter mee.
Nee, ze zijn dus meestal niet sneller leeg (want hogere capaciteit), maar de levensduur is korterquote:Op maandag 7 mei 2007 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
stond toch ook in die post. zijn wat sneller leeg
maar t scheelt me wel een smak geld
2 voor 20 of 4 voor 40 euro ipv 1 voor 55 eurp
Misschien schiet jij in een week veel minder foto's dan zij in een dag?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
Hoe komt het dan dat ik een week fotografeer op één Canon accu en de mensen met grip met twee klonen in een dag leeg zijn?
Geen ideequote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
Mogguh HM2-tjequote:Op maandag 7 mei 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben er ook nog... denk ik..
oepz verkeerd begrepenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ze zijn dus meestal niet sneller leeg (want hogere capaciteit), maar de levensduur is korter![]()
Misschien wel, ik heb even gekeken hij heeft waarde 1390 en ik schat dat ik er zo'n 1200-1600 foto's mee schiet, maar mijn toestel is ook wel iets efficienter meen ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Misschien schiet jij in een week veel minder foto's dan zij in een dag?
Maar vergelijk je het dan met mensen met ook een 5D of met mensen met bv. een 350D ofzo? Want dat is natuurlijk een klein beetje appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:13 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Misschien wel, ik heb even gekeken hij heeft waarde 1390 en ik schat dat ik er zo'n 1200-1600 foto's mee schiet, maar mijn toestel is ook wel iets efficienter meen ik.
hoe snel is die Aq4U eigenlijk met leveren?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef Yoni het volgende:
En die kloontjes van Aq4U zijn echt primaIk schiet echt ladingen foto's op zo'n accu
Er zit nu een originele en een kloon in mijn grip en daarmee heb ik de Waalsdorpervlakte en Blijdorp geschoten (ong. 500 foto's) en ze zijn nog niet leeg
![]()
Snelquote:Op maandag 7 mei 2007 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe snel is die Aq4U eigenlijk met leveren?
kan niet echt iets over levertijden vinden nl
Ik heb ze erger voorbij zien komenquote:
Moggghhhhquote:
Zo eentje die aan je hersens knaagt??quote:Op maandag 7 mei 2007 11:37 schreef Yoni het volgende:
ja meer koffie! goed plan!
En een paracetabevertje
- Wel/geen slaapstand gebruikquote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
* Ynske toont haar haarkleur weerquote:Op maandag 7 mei 2007 12:08 schreef Marc H het volgende:
[..]
- Wel/geen slaapstand gebruik
-Veel "chimpen"
- grote snelle lenzen met IS
- Meer fotos maken
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:16 schreef didotcicero het volgende:
Chimpen is het terugkijken van je foto's op je dig. camera en daarbij geluidjes maaken en grimassen trekken (Wow mooi / oei slecht, dat soort dingen).
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:16 schreef didotcicero het volgende:
Chimpen is het terugkijken van je foto's op je dig. camera en daarbij geluidjes maaken en grimassen trekken (Wow mooi / oei slecht, dat soort dingen. Zoals een chimpansee dat zo goed kan).
Die had ik sowieso al niet. BlonT hequote:Op maandag 7 mei 2007 11:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zo eentje die aan je hersens knaagt??
Ah, het bestaansrecht van dit hele subforum bedoel je!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:16 schreef didotcicero het volgende:
Chimpen is het terugkijken van je foto's op je dig. camera en daarbij geluidjes maaken en grimassen trekken (Wow mooi / oei slecht, dat soort dingen. Zoals een chimpansee dat zo goed kan).
Misschien dat er verschil in zit, maar ik heb zelden mijn accu's van de grip leeg ... ook al is het 4GB kaartje vol:-)quote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef ..zapper het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:17 schreef Yoni het volgende:
Argh! Eigenwijze ServiceDesk mensen ook soms.. grrrr
Had ticket aangemaakt (ja helaas moet ik dat soms zelf ook). Wordt gebeld en geef in minuut één aan dat mijn ticket door moet naar het Active Directory team. Vervolgens gaat ServiceDesk mens 10 minuten moeilijk doen en zegt dan "Yeah I'm going to forward your ticket to the Active Directory team".. duhhh!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |