quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef Chanty het volgende:
hoooooooii ben ik weer even![]()
Mis jullieMaar verder leuk hhier
En nu zijn we nieuwsgierig naar de foto'squote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey![]()
Heb je het wel leuk daarzo?
ff de foto's van de kittens uit zoeken...post straks wel wat![]()
Jijquote:
Lentequote:
Ik was al blij dat het er twee zijn, als het er eentje zou zijn geweest werd de titel wel heeeeul erg dubbelzinnigquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
CheckIk wacht vol spanning op de poesjes van An
Ik krijg hier ook weer hele foute ideen bij
A Dirty Mind Is A Joy Forever
Uhuhquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik was al blij dat het er twee zijn, als het er eentje zou zijn geweest werd de titel wel heeeeul erg dubbelzinnig.
Wel als je hem laat keuren. Ik had dus alleen deel een-b bij me ofzo. Dacht dat dat andere was voor als je hem wilt verkopen. Morgen dus nog even terug naar de garage om de keuring af te laten ronden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Yoni het volgende:
Ik ben niet zinvol dus doe ik een lekkere zinloze tvp![]()
En dat met die kentekendelen niet in de auto is toch niet meer
Ow.. pff ja.. ik weet echt helemaal niet meer hoe dat zitquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wel als je hem laat keuren. Ik had dus alleen deel een-b bij me ofzo. Dacht dat dat andere was voor als je hem wilt verkopen. Morgen dus nog even terug naar de garage om de keuring af te laten ronden.
Hij is goedgekeurd, voor de keuring moest er voor 145 euro aan gefixed worden, dat plus een grote beurt en nog wat dingetjes betekend dat ik voor in totaal ruim 500 euro weer een jaartje rond kan rijden in het autootje.
Er is dus 1 deel, waar op staat 'overschrijvingsbewijs', dat je beter thuis kunt laten. Anders als je auto wordt gestolen, kan ie zo op naam van een ander worden gezet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ow.. pff ja.. ik weet echt helemaal niet meer hoe dat zitIk heb gewoon alles wat ik bij mijn auto gekregen heb in de auto liggen
![]()
Ze zijn ook verre van allemaal scherp haha...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef AirwiN het volgende:
Poezen zijn verdomd ondankbare modellen is mijn ervaring. Ik heb hier drie van die mormels lopen, maar vrijwillig poseren, ho maar... Alhoewel ik in een heel ver verleden wel es iets moois heb geschoten...
Ik denk dat die er bij mij niet bijzit, ik heb een lease-autoquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Er is dus 1 deel, waar op staat 'overschrijvingsbewijs', dat je beter thuis kunt laten. Anders als je auto wordt gestolen, kan ie zo op naam van een ander worden gezet.
Dan heb je die niet, anders kun je de auto zo op je eigen naam laten overschrijven..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik denk dat die er bij mij niet bijzit, ik heb een lease-auto
Beetje al quoten voor ik de smiley erbij kon prakkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je die niet, anders kun je de auto zo op je eigen naam laten overschrijven..
Klopt. Daar was ik dus ook aan gewendquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik denk dat die er bij mij niet bijzit, ik heb een lease-auto
SC'en is mijn specialiteit...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Beetje al quoten voor ik de smiley erbij kon prakken![]()
Discipline is er niet één van als ik je vorige post juist interpreteer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach ja, zo hebben we allemaal onze kwaliteiten![]()
Nee, ik stond achteraan bij het uitdelen van discipline. Zie ook mijn sigquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Discipline is er niet één van als ik je vorige post juist interpreteer?
Wel mooi beest zeg! Tja...is ff wennen, bailey het katertjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Yoni het volgende:
Moet zo lachen om het feit dat jouw katje Bailey heetDe hond van een collega van mij heet ook Bailey. En dat is er dus zo eentje:
[afbeelding]
Ik heb dus een ietwat andere associatie bij "Bailey" dan een lief klein kitten(vooral omdat ik Bailey dus ook echt ken, mijn collega neemt hem soms een dagje mee
)
Zag wel meteen een leuke foto voor me van die twee Bailey's. Niet dat dat kan, maar het idee is leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel mooi beest zeg! Tja...is ff wennen, bailey het katertje![]()
Ik woon in een appartement in het centrum..oud geplitst herenpand, eerste verdiepingquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[beroepsdeformatie]zorg je er wel voor dat de katten straks niet aan je brievenbus kunnen komen[/beroepsdeformatie]
Ik heb nog nooit een kat gezien of gehad die de post, danwel de postbode te grazen nam... Vertel...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[beroepsdeformatie]zorg je er wel voor dat de katten straks niet aan je brievenbus kunnen komen[/beroepsdeformatie]
Dat was al wat jaartjes geleden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kat gezien of gehad die de post, danwel de postbode te grazen nam... Vertel...![]()
Werkt nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:21 schreef freud het volgende:
Werken... Was het bijna vergeten... Slaap de laatste tijd steeds meer door mijn wekker heen. Toch maar weer de oude 'backup wekker buiten bereik' truc invoeren.
Ik ben een paar keer in Dordecht geweest en moet zeggen, daar staan vele en mooie oude panden. Maar eigenlijk zowiezo hier in het westen van het land. Heerlijk om te zien!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement in het centrum..oud geplitst herenpand, eerste verdieping![]()
Oh ik ben niet de enige die dat doetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkt nietIk leg mijn telefoon vaak aan de andere kant van de kamer, maar stap dan mijn bed uit, pak de telefoon, zet het alarm op snooze, neem de telefoon weer mee terug naar bed en leg hem dan tactisch op het nachtkastje
quote:
Mijn ervaring is dat je ook één of meerdere katten kunt nemen. Afhankelijk van de hoeveelheid voer die je de avond daarvoor wel of niet geeft, maken ze je heel vroeg of minder vroeg wakker 's ochtends...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:28 schreef freud het volgende:
Bij mij werkt het wel hoor. Was een paardenmiddel bij het werken in de kassen froegah...
Ik ben zo gewend aan mijn witte mormel 's morgens, dat ik zelfs dáár niet echt wakker van wordtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je ook één of meerdere katten kunt nemen. Afhankelijk van de hoeveelheid voer die je de avond daarvoor wel of niet geeft, maken ze je heel vroeg of minder vroeg wakker 's ochtends...![]()
Ik zag laatst twee eenden met een rits kleine eenden op de vluchtstrook van de A12 waggelen. Ik heb maar geprobeerd er niet te lang bij stil te staan wat daar waarschijnlijk uiteindelijk mee zou gebeurenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:00 schreef Gremen het volgende:
Morguh
Vanochtend baalde ik wel even dat ik me cam niet bij me had. Ik zat in de auto en kwam bij een redelijk groot en druk kruispunt (2 banen naar beide kanten) in alphen. Het verkeerslicht stond op rood en ik zit rustig nog half slapend te wachten. Steekt er opeens een moedereend over, met 7 kleine eendjesrustig waggelend over het zebrapad
Dat zag er echt grappig uit, iedereen natuurlijk netjes gewacht ook al stond het stoplicht al weer op groen. 20 meter verder is er dan weer een slootje, maar toch vreemd dat ze zo overstekenen hoelang zoiets goed gaat
Dan heeft die van jou waarschijnlijk niet de onhebbelijke gewoonte om net zo lang met zijn pootje op jouw neus te gaan tikken tot je reageert.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben zo gewend aan mijn witte mormel 's morgens, dat ik zelfs dáár niet echt wakker van wordtMaar goed, ik heb dan ook echt extreme opstartproblemen 's morgens en ik heb de illusie dat dat ooit anders wordt maar opgegeven
Gelukkkig kan ik waar ik nu werk ook gewoon rustig tussen 9.30 en 10.00 beginnen
![]()
Nee, die van mij loopt alleen maar over me heen, bijt in mijn tenen, trappelt mét nagels op mijn arm, bijt in mijn neus, probeert het dekbed van me af te duwen en gaat keihard in mijn oor lopen spinnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft die van jou waarschijnlijk niet de onhebbelijke gewoonte om net zo lang met zijn pootje op jouw neus te gaan tikken tot je reageert.
Daarbij heb ik drie poezen rondlopen. Als ze geen eten krijgen dan vechten ze elkaar de tent uit. En geloof me. als ze dat op of naast je bed doen word je daar echt wel wakker van.
De oplossing van later beginnen is het allerbeste natuurlijk!![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:24 schreef Chanty het volgende:
afgelopen nacht wezen stappen echt zooooo gaaf
En nu alweer fris en fruitig, spullen zijn al ingepakt, over 20 minuten checken we uit, dan nog een dagje in the city vermaken en om 19 uur weer vertrek naar nederlandKan ik mijn leven weer oppakken
Ik heb 2 katten, en die weten HEEL goed dat ze mij met rust moeten laten als ik slaap. Luie mormels zijn trouwens ook niet voor 9:00 te porren hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je ook één of meerdere katten kunt nemen. Afhankelijk van de hoeveelheid voer die je de avond daarvoor wel of niet geeft, maken ze je heel vroeg of minder vroeg wakker 's ochtends...![]()
Dan geef je ze teveel eten... Bij ons begon het geëtter ook pas toen de poezen op dieet gingen... Je zou ze bijna met voorbedachte rade gaan vetmesten!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten, en die weten HEEL goed dat ze mij met rust moeten laten als ik slaap. Luie mormels zijn trouwens ook niet voor 9:00 te porren hoor.
Je hebt nog even tot kerstquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan geef je ze teveel eten... Bij ons begon het geëtter ook pas toen de poezen op dieet gingen... Je zou ze bijna met voorbedachte rade gaan vetmesten!![]()
"Hoe laat moet je er uit?"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:01 schreef Gremen het volgende:
[..]
Je hebt nog even tot kerstgeintje
een levende wekkerafhankelijk van hoelaat je er uit moet, geef je ze een bepaalde hoeveelheid eten
Je lacht er erom, maar zo werkt het wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef freud het volgende:
[..]
"Hoe laat moet je er uit?"
"Nou, om 32g per kat!"
Dan kom je lekker FOK-kenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef pea4fun het volgende:
Mijn fotoshoot vandaag gaat niet doorpokkeweer
Ik ga gewoon troosteten...lekker broodje gerookte zalm, lekker puhquote:
Zo erg is dat ook helemaal nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef LekkerApart het volgende:
Ik ben dus sinds woensdag 2 verstandskiezen lichter, meneer de kaakchirurg heeft zich er op uitgeleeft..
Schade is prima te overzienKon meteen eten, geen dikke/blauwe wang, en sinds dag 2 ook geen pijnstiller meer gehad
Go joor gengquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:22 schreef freud het volgende:
Kan iemand mijn werkdag uit zijn lijden verlossen?
Wie weet leidt de eliminatie van de aanvrager ook wel tot de verlossing waar de werkdag naar op zoek is?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Go joor geng
[afbeelding]
wel netjes de rommel opruimen![]()
Krijg jij ook al aflegpremies?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet leidt de eliminatie van de aanvrager ook wel tot de verlossing waar de werkdag naar op zoek is?
quote:
quote:
Nog een uurtje hier... Al m'n kamergenoten zijn weg, dus lekker Tool aan...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:12 schreef Ynske het volgende:
Heeft iedereen zich hier angstvallig verstopt?
Vervroegd je verjaardag vieren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondStraks eens wat verjaardagsbaksels in elkaar draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |