Jij hebt ook gewoon geen zin om te kokenquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon geen zin om te koken![]()
Ooit wel eens gemaakt. Ik vond het wel ok, niet heel bijzonder... Het is in ieder geval nooit tot een vervolgaankoop gekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef pea4fun het volgende:
Zo ik ben weer terug. Ik ben normaal anti-pakjesvoer, maar dacht laat ik eens wat proberen...
beef chimichurry van knor, omdat ik het een grappige naam vindiemand gemaakt ooit? en is het te eten?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit wel eens gemaakt. Ik vond het wel ok, niet heel bijzonder... Het is in ieder geval nooit tot een vervolgaankoop gekomen.
Alhoewel ik me gevleid voel dat je mijn mening blindelings wil volgen, zou ik toch pas een oordeel vellen nadat je het daadwerkelijk zelf hebt geconsumeerd. Het liijkt mij redelijk aannemelijk dat onze voorkeur qua smaak kan afwijken...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]dan ben ik ook daar weer meteen van genezen
![]()
Erg lekker! Beetje flauw imo, dus bij het vlees mag best nog iets pittigs. Klein beetje tabasco of zo erbij. Combi zure room met rijst isquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef pea4fun het volgende:
Zo ik ben weer terug. Ik ben normaal anti-pakjesvoer, maar dacht laat ik eens wat proberen...
beef chimichurry van knor, omdat ik het een grappige naam vindiemand gemaakt ooit? en is het te eten?
Heb het ook wel eens gemaaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef freud het volgende:
Ik zal wel weer een ba-meet prikken volgende week of zo. Spreken zaterdag wel wat af.
Ik zou geen kruiden doen, dat beinvloedt de smaak misschien teveel. Tabasco is pittig zonder veel met de smaak te doen imo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef pea4fun het volgende:
@Airwin, ik heb alle ingredienten gekocht, dus ga het ook opeten hoor
Maar ik moet als ik het goed begrijp nog wat erbij gooien aan pittige kruiden...hm...
Ach, valt wel mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Voor niks gaat de zon op enzo
Naar mijn idee gaat het er om wat heb je voor zo'n product over en hoeveel moeite wil je doen om het zo goedkoop mogelijk te krijgen.
Toen ik mijn 350D kocht heb ik er ruim 1,5 uur over gedaan. Lang leve winkels met "laagste prijs garantie". Ze hebben relatief weinig producten met een prijs erbij in de vitrine staan. Ze gaan er van uit dat je een beetje gaat afdingen of daadwerkelijk te veel betaald.
Dat is een goeie ja. Ik vond het ook wat flauw smaken, terwijl de rode pepers op de verpakking iets anders doen vermoeden!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef pea4fun het volgende:
@Airwin, ik heb alle ingredienten gekocht, dus ga het ook opeten hoor
Maar ik moet als ik het goed begrijp nog wat erbij gooien aan pittige kruiden...hm...
Ik wist ook wel wat ik mocht hebben maar het "onderhandelen" ging niet zo vlot. Want in eerste instantie vraag je netjes wat een 350D grip 18-55 55-200 geheugen kaartje en een tas moet kosten. Dan begint hij bijdehand te doen en komt met de catalogus prijs. Dus ik weet hem te melden dat dat ruimschoots teveel is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ach, valt wel mee.
Ik stond na 15 minuten weer buiten met een 30D/grip/handstrap en een Sigma 50-500 in mijn handen. Als je weet wat je wilt hebben kan je snel klaar zijn.
Coolquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef freud het volgende:
Voor 1000 euro zag ik een 30D kit met grip... 2e hands...
Hoooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef Chanty het volgende:
hoooooooii ben ik weer even![]()
Mis jullieMaar verder leuk hhier
Heyquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef Chanty het volgende:
hoooooooii ben ik weer even![]()
Mis jullieMaar verder leuk hhier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |