t word aardig minder, genegeerd worden, en als er gereageerd word alleen afgezeken worden is niet tofquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat gaat al zo'n 2,5 jaar terug inmiddels... De tijd vliegt...
Ik ken alleen de typenummers die binnen mijn budget vallen... En Nikon isquote:
Precies, als is het alleen maar omdat ik die wel gewoon met vijf vingers beet kan houden!quote:
dat gaat met een canon ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, als is het alleen maar omdat ik die wel gewoon met vijf vingers beet kan houden!
vrouw --> 30 jaar --> uitstrijkje --> niet goed !quote:
damn das niet tof.. iets in de richting als wat Mukie heeft?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
vrouw --> 30 jaar --> uitstrijkje --> niet goed !
half jaar later --> uitstrijkje --> minder goed dan de vorige uitslag!!
maw : klote
zo dat is er uit
checkquote:
ach sinds vandaag issie verzwaardquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef An24 het volgende:
[..]
checkZal wel vrouwenhandjes ding zijn
![]()
Maar toch he, heb ik expres de 350 of 400 niet genomen. veel te klein en te licht. Heb een zware mannencam nodig![]()
geen idee ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn das niet tof.. iets in de richting als wat Mukie heeft?
insert knuffelsmyliequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
geen idee ?
Ik ken het verhaal van mukie niet ?
bij mij is het : U hoeft zich nergens zorgen over te maken! Het is geen kanker ...maar het kan wel uitlopen naar kanker!
Baarmoederhalskanker en HPVquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
geen idee ?
Ik ken het verhaal van mukie niet ?
bij mij is het : U hoeft zich nergens zorgen over te maken! Het is geen kanker ...maar het kan wel uitlopen naar kanker!
sterkte prupkequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
zo dat is er uit
ik nok ook, trustequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef ..zapper het volgende:
Naar hoor @prupke, ik hoop dat je er dan snel boven op komt.
Zo lang genoeg gewerkt voor vandaag. Morgen moet de auto door de keuring, het zal me benieuwen... Slaap lekker.
Sterkte Prupkequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
zo dat is er uit
Heavy shit prupke... *knuffel*quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:50 schreef prupke het volgende:
dank je
ja ik maak me druk (doe je automatisch)
heb net even vluchtig verhaal van mukie gelezen (ook mooi klote en vooral omdat ze graag kinderen wil)
Ik kom er wel boven op hoe dan ook(daar ga ik van uit tussen een aantal huilbuien door )
Dat inderdaad! Ik twijfelde bij mijn aanschaf tussen een D50 en een 350D Toen ik ze allebei even in mijn handen had gehad wist ik genoeg. De 350D kon ik maar met drie vingers beet houden, de D50 gewoon met mijn hele hand. De verkoper nog aankomen met: dan koopt u toch gewoon nog even een grip à ¤ zoveel geld erbij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef An24 het volgende:
[..]
checkZal wel vrouwenhandjes ding zijn
![]()
Maar toch he, heb ik expres de 350 of 400 niet genomen. veel te klein en te licht. Heb een zware mannencam nodig![]()
De D50 is dan zeker een goeie keuze, maar ik zou dan in jouw geval voor een 2e hands 20D of D70 gegaan zijn. De D50 is me iets te mager aan opties, zeker als ik zie hoe snel men die instapmodellen ontgroeid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Ik twijfelde bij mijn aanschaf tussen een D50 en een 350D Toen ik ze allebei even in mijn handen had gehad wist ik genoeg. De 350D kon ik maar met drie vingers beet houden, de D50 gewoon met mijn hele hand. De verkoper nog aankomen met: dan koopt u toch gewoon nog even een grip à ¤ zoveel geld erbij.
Maarre, jij hebt dus mannenhanden begrijp ik?![]()
Jakkes....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
zo dat is er uit
exact dezelfde keus moeten maken ( alleen toen de d70 en de 300d )quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Ik twijfelde bij mijn aanschaf tussen een D50 en een 350D Toen ik ze allebei even in mijn handen had gehad wist ik genoeg. De 350D kon ik maar met drie vingers beet houden, de D50 gewoon met mijn hele hand. De verkoper nog aankomen met: dan koopt u toch gewoon nog even een grip à ¤ zoveel geld erbij.
Ik heb de camera nu bijna een jaar en tot nu toe ben ik nog de beperking...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:35 schreef freud het volgende:
[..]
De D50 is dan zeker een goeie keuze, maar ik zou dan in jouw geval voor een 2e hands 20D of D70 gegaan zijn. De D50 is me iets te mager aan opties, zeker als ik zie hoe snel men die instapmodellen ontgroeid.
@ All Goeiemorgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
exact dezelfde keus moeten maken ( alleen toen de d70 en de 300d )
canon was iets te klein voor mijn klauwen ....
nieuwe eisen, in WGR staat een topic eroverquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:49 schreef didotcicero het volgende:
(niet zo'n goede) mogguh
Lijkt er op dat mijn iPod zojuist overleden is
Die zijn toch praktisch even grootquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
exact dezelfde keus moeten maken ( alleen toen de d70 en de 300d )
canon was iets te klein voor mijn klauwen ....
Mja, ok. Ik had eerst een compact waar ik alles al op in kon stellen, dus daar heb ik met M leren spelen. En dat uitbreiden zoals je aangeeft is inderdaad een prima manier. Nikon is nog steeds van het eeuwig uitwisselen principe, dus dat zit wel goed met een volgende body (tenzij ze ooit de overstap durven maken naar fullframequote:Op donderdag 10 mei 2007 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de camera nu bijna een jaar en tot nu toe ben ik nog de beperking...
Voor mijn eigen gevoel wil ik eerst basale zaken zoals: compositie, diafragma, sluitertijden etc goed onder de knie hebben. Het voordeel van een SLR is dat de beperkingen waar ik dan tegen aanloop kan opheffen door de aanschaf van extra objectieven, filters, een flitser etc.
Mocht het moment komen dat ik tegen de beperkingen van de body zelf aanloop dan heb ik al wat materiaal ter beschikking en kan ik, mits alles nog compatibel is met een nieuwere body, die spullen gewoon blijven gebruiken.
Dat was in ieder geval het pad dat ik er indertijd zelf bij heb bedacht...
Het zegt waarschijnlijk al genoeg als ik zeg dat ik geen idee heb waar je het over hebt...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:53 schreef freud het volgende:
(tenzij ze ooit de overstap durven maken naar fullframe).
Dan doel je vast alleen op de kwantiteit....quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:55 schreef Ynske het volgende:
En toch waren de Nikonners met de zogenaamde grote klauwenlekker in de minderheid zaterdag
ach ik zie jou t nog niet nadoen wat een aantal cannoners doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doel je vast alleen op de kwantiteit....
Ik denk dan ook niet in Canon'ers of Nikon'ers, ik denk in fotografen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach ik zie jou t nog niet nadoen wat een aantal cannoners doen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nikon d70 --> 140 x 111 x 78 mmquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:53 schreef freud het volgende:
[..]
Die zijn toch praktisch even groot.
[..]
Ah, fitness... Knap dat je de discipline weet vol te houden. Ik zit bijna weer op mijn irritatiepunt over mijn eigen conditie dat ik binnenkort ook weer aan de slag ga. Helaas zwakt bij mij de discipline altijd weer wat af zodra mijn gestelde doel is bereikt...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:08 schreef An24 het volgende:
Ik fitness veel en heb dus aardig wat spiertjes.
Heeft niet zozeer met discipline te maken..ik moet wel...ben hypermobiel..zonder fitness val ik uit elkaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, fitness... Knap dat je de discipline weet vol te houden. Ik zit bijna weer op mijn irritatiepunt over mijn eigen conditie dat ik binnenkort ook weer aan de slag ga. Helaas zwakt bij mij de discipline altijd weer wat af zodra mijn gestelde doel is bereikt...
Daarom stel ik een onhaalbaar doelquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, fitness... Knap dat je de discipline weet vol te houden. Ik zit bijna weer op mijn irritatiepunt over mijn eigen conditie dat ik binnenkort ook weer aan de slag ga. Helaas zwakt bij mij de discipline altijd weer wat af zodra mijn gestelde doel is bereikt...
sterkte @prupkequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:50 schreef prupke het volgende:
dank je
ja ik maak me druk (doe je automatisch)
heb net even vluchtig verhaal van mukie gelezen (ook mooi klote en vooral omdat ze graag kinderen wil)
Ik kom er wel boven op hoe dan ook(daar ga ik van uit tussen een aantal huilbuien door )
Ai, dat is niet leuk nee... Voorkom je met fitness eventuele problemen of beperk je het?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Heeft niet zozeer met discipline te maken..ik moet wel...ben hypermobiel..zonder fitness val ik uit elkaar![]()
Als ik dat doe, haak ik helemaal voortijdig af...quote:
Laatste..voorkomen kan je het niet, zit overal, ook in je bloedvaten en huid en zo. alles is flexibel..zo zie je bijv altijd wel adertjes onder mijn ogen zitten en kan ik alles heel soepel bewegen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ai, dat is niet leuk nee... Voorkom je met fitness eventuele problemen of beperk je het?
grauwwwwww.... prrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:38 schreef didotcicero het volgende:
grote klauwen? leg 'ns uit?
Auwquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
zo dat is er uit
Zullen we hem een FOT-waardige begrafenis gevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:49 schreef didotcicero het volgende:
(niet zo'n goede) mogguh
Lijkt er op dat mijn iPod zojuist overleden is
Die grip kreeg ik er gratis bij. Nu heb ik wat kleinere handen, Maar zonder die grip is de 350D wel klein idd. Maar buiten dat is het echt een fijne camera. Sinds we de 30D op het werk gebruiken.... spijt is een groot woord, geld had ik gewoon niet, maar die is wel fijner!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:45 schreef CompuMess het volgende:
ff wat anders... (jammer dat de wedstrijd extreem al voorbij is...)
De Kijkshop is echt niet wijs...
Na het pleziertje moet je je partner kennelijk ook nog in de fik steken...![]()
[knip foto]
Katten!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:42 schreef An24 het volgende:
Over katten gesproken ik ga mijn kittens opzoeken. Tot laters![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we hem een FOT-waardige begrafenis geven![]()
Wij komen wel fotograferen
![]()
Je krijgt er nooit iets gratis bij. Je hebt voor je 350D gewoon 100 euro teveel betaaldquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die grip kreeg ik er gratis bij. Nu heb ik wat kleinere handen, Maar zonder die grip is de 350D wel klein idd. Maar buiten dat is het echt een fijne camera. Sinds we de 30D op het werk gebruiken.... spijt is een groot woord, geld had ik gewoon niet, maar die is wel fijner!
Ik zie het liever als een andere insteekquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:56 schreef freud het volgende:
[..]
plagiaat
Re's emo iPod rollercoaster shoot dingens...
Nee positief denken je hebt de grip gratis gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:56 schreef freud het volgende:
[..]
Je krijgt er nooit iets gratis bij. Je hebt voor je 350D gewoon 100 euro teveel betaald.
Hij was goedkoper dan dezelfde kit zonder grip in andere winkels. Dus ik denk zeker dat ik niet 100 teveel ervoor heb betaald. Maar inderdaad, gratis zal het niet geweest zijn, je betaald altijd wel verkapt. Toch was de kit goedkoper dan waar dan ook op dat moment incl. grip!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nee positief denken je hebt de grip gratis gekregen
Klopt inderdaad. Uiteindelijk was ik nog goedkoper uit dan de prijs die ik in mijn hoofd had toen ik er naar toe reed. Maanden op internet naar de goedkoopste gezocht. Uiteindelijk naar een duurdere winkel gegaan, vanwege de service etc etc. En toch goedkoper uit, met meer. (Filter, extra accu etc)(reiskosten niet meegerekend...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Voor niks gaat de zon op enzo
Naar mijn idee gaat het er om wat heb je voor zo'n product over en hoeveel moeite wil je doen om het zo goedkoop mogelijk te krijgen.
Toen ik mijn 350D kocht heb ik er ruim 1,5 uur over gedaan. Lang leve winkels met "laagste prijs garantie". Ze hebben relatief weinig producten met een prijs erbij in de vitrine staan. Ze gaan er van uit dat je een beetje gaat afdingen of daadwerkelijk te veel betaald.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:11 schreef HMaster-II het volgende:
Toch maar even een reactie geven binnen 3 uur volledige rust.en ik heb geen zin
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:16 schreef CocaColaLight het volgende:En ik heb wel zin maar niet in werken telt dat ook?
Ja ze bezorgen welquote:
En als ik nou kookquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ze bezorgen wel
nadat je het eerst in de winkel hebt uigezocht
Breng je het ook thuis dan?quote:
Toch maar een keer komen rijsttafelen dan hequote:
Jij woont niet in de buurtquote:
Bameet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef freud het volgende:
[..]
Jij woont niet in de buurt. Jouw verlies... Mijn bami is goddelijk!
Jij hebt ook gewoon geen zin om te kokenquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon geen zin om te koken![]()
Ooit wel eens gemaakt. Ik vond het wel ok, niet heel bijzonder... Het is in ieder geval nooit tot een vervolgaankoop gekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef pea4fun het volgende:
Zo ik ben weer terug. Ik ben normaal anti-pakjesvoer, maar dacht laat ik eens wat proberen...
beef chimichurry van knor, omdat ik het een grappige naam vindiemand gemaakt ooit? en is het te eten?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit wel eens gemaakt. Ik vond het wel ok, niet heel bijzonder... Het is in ieder geval nooit tot een vervolgaankoop gekomen.
Alhoewel ik me gevleid voel dat je mijn mening blindelings wil volgen, zou ik toch pas een oordeel vellen nadat je het daadwerkelijk zelf hebt geconsumeerd. Het liijkt mij redelijk aannemelijk dat onze voorkeur qua smaak kan afwijken...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]dan ben ik ook daar weer meteen van genezen
![]()
Erg lekker! Beetje flauw imo, dus bij het vlees mag best nog iets pittigs. Klein beetje tabasco of zo erbij. Combi zure room met rijst isquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef pea4fun het volgende:
Zo ik ben weer terug. Ik ben normaal anti-pakjesvoer, maar dacht laat ik eens wat proberen...
beef chimichurry van knor, omdat ik het een grappige naam vindiemand gemaakt ooit? en is het te eten?
Heb het ook wel eens gemaaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef freud het volgende:
Ik zal wel weer een ba-meet prikken volgende week of zo. Spreken zaterdag wel wat af.
Ik zou geen kruiden doen, dat beinvloedt de smaak misschien teveel. Tabasco is pittig zonder veel met de smaak te doen imo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef pea4fun het volgende:
@Airwin, ik heb alle ingredienten gekocht, dus ga het ook opeten hoor
Maar ik moet als ik het goed begrijp nog wat erbij gooien aan pittige kruiden...hm...
Ach, valt wel mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Voor niks gaat de zon op enzo
Naar mijn idee gaat het er om wat heb je voor zo'n product over en hoeveel moeite wil je doen om het zo goedkoop mogelijk te krijgen.
Toen ik mijn 350D kocht heb ik er ruim 1,5 uur over gedaan. Lang leve winkels met "laagste prijs garantie". Ze hebben relatief weinig producten met een prijs erbij in de vitrine staan. Ze gaan er van uit dat je een beetje gaat afdingen of daadwerkelijk te veel betaald.
Dat is een goeie ja. Ik vond het ook wat flauw smaken, terwijl de rode pepers op de verpakking iets anders doen vermoeden!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef pea4fun het volgende:
@Airwin, ik heb alle ingredienten gekocht, dus ga het ook opeten hoor
Maar ik moet als ik het goed begrijp nog wat erbij gooien aan pittige kruiden...hm...
Ik wist ook wel wat ik mocht hebben maar het "onderhandelen" ging niet zo vlot. Want in eerste instantie vraag je netjes wat een 350D grip 18-55 55-200 geheugen kaartje en een tas moet kosten. Dan begint hij bijdehand te doen en komt met de catalogus prijs. Dus ik weet hem te melden dat dat ruimschoots teveel is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ach, valt wel mee.
Ik stond na 15 minuten weer buiten met een 30D/grip/handstrap en een Sigma 50-500 in mijn handen. Als je weet wat je wilt hebben kan je snel klaar zijn.
Coolquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef freud het volgende:
Voor 1000 euro zag ik een 30D kit met grip... 2e hands...
Hoooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef Chanty het volgende:
hoooooooii ben ik weer even![]()
Mis jullieMaar verder leuk hhier
Heyquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef Chanty het volgende:
hoooooooii ben ik weer even![]()
Mis jullieMaar verder leuk hhier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |