quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom jij niet en houden we die alsnog voor de mensen die er toen nog niet waren of niet konden...![]()
Nep L-lenzen zijn zoooooooo foutquote:
quote:
Inderdaad, Chanty al zo gepest...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik voel een idee voor een shoot opborrelen met lekkere strenge secretaresses / leraressen in de hoofdrol?
Het was toch alaaf daar beneden?quote:
Jaja, ik ga wel weer terug naar de keuken... Afwassen... Ow wacht, jij bent niet mijn vriendin...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gaan we opstandig doen.
![]()
tis weer woensdag zeker...
![]()
Ik hoop het niet voor je!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, ik ga wel weer terug naar de keuken... Afwassen... Ow wacht, jij bent niet mijn vriendin...
Was dat je vriendin joh.. Ja ze gaf me die ketting in mijn handen om even op je te passen.. Ik snapte het al niet...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, ik ga wel weer terug naar de keuken... Afwassen... Ow wacht, jij bent niet mijn vriendin...
In dat geval kan ik je geruststellen...quote:
* An24 kijkt stiekum in et fotoboek en visualiseert dit met HM2 samenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze alvast af voor de fotoshoot die je eventueel in gedachten krijgt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
* An24 kijkt stiekum in et fotoboek en visualiseert dit met HM2 samen![]()
gaat je schamen blaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
* An24 kijkt stiekum in et fotoboek en visualiseert dit met HM2 samen![]()
TE LAAAAAATquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze alvast af voor de fotoshoot die je eventueel in gedachten krijgt...![]()
lafaardquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze alvast af voor de fotoshoot die je eventueel in gedachten krijgt...![]()
Het was geen vrije keus om achter de lens te gaan staan. Voor de lens werd ik iedere keer weggestuurd...quote:
Drama que....euh kingquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was geen vrije keus om achter de lens te gaan staan. Voor de lens werd ik iedere keer weggestuurd...
Het is niet voor niets dan 95% van mijn posts in R&P is natuurlijk!quote:
en ik last heb van beroepsdeformatiequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dan 95% van mijn posts in R&P is natuurlijk!![]()
Dat heb ik al meer gehoord deze week. Heb je al een definitieve keuze gemaakt voor het hokje waar je mij gaat indelen?quote:
onder de Aquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik al meer gehoord deze week. Heb je al een definitieve keuze gemaakt voor het hokje waar je mij gaat indelen?
A. is slechts een alter ego van mijn echte ik...quote:
Jij je zin, onder de E.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A. is slechts een alter ego van mijn echte ik...
Neuhhh ik kan er nog geen risico inventarisatie op los laten...veel blijven posten, komt vanzelfquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik al meer gehoord deze week. Heb je al een definitieve keuze gemaakt voor het hokje waar je mij gaat indelen?
Die L. past mij wel goed ja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jij je zin, onder de E.
En als je daar niet tevreden mee bent, onder de L van Lastpak...
Zelfkennis is goedquote:
Leeft....quote:
nah... hij weet wel wat ik bedoelquote:
Nee, Ynske weet prima waar ze het over heeft!quote:
minikliekjequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, Ynske weet prima waar ze het over heeft!
Ik was er bijna bij geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:13 schreef An24 het volgende:
[..]
minikliekje![]()
haha grapje hoor...grote kliek was trouwens wel gezellig...dat blijdorp...hoeveel waren het er? 13 of zo?![]()
volgende keerquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was er bijna bij geweest.
Maar ja, het alternatief was minstens net zo leuk... Dierentuin staat sowieso al langer op de planning. En na het zien van al die foto's krijg ik alleen maar meer zin om te gaan...
Dat is één week voor ik m'n scriptie moet inleveren, dus nee, helaas... (tenzij ik dit weekend in één keer een zodanige brainwave krijg dat die al voor 80% klaar is)quote:
Hhmmm lastig ja..succes manquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is één week voor ik m'n scriptie moet inleveren, dus nee, helaas... (tenzij ik dit weekend in één keer een zodanige brainwave krijg dat die al voor 80% klaar is)
Gaat wel lukken, het gaat al drie jaar goed dus die finish ga ik ook nog wel halen. Ga jij wel naar Emmen?quote:
Yep...heb nu 20D he...die gaat zwaar misbruikt wordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, het gaat al drie jaar goed dus die finish ga ik ook nog wel halen. Ga jij wel naar Emmen?
neuh ren ook in r&p....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:13 schreef An24 het volgende:
[..]
minikliekje![]()
haha grapje hoor...grote kliek was trouwens wel gezellig...dat blijdorp...hoeveel waren het er? 13 of zo?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Yep...heb nu 20D he...die gaat zwaar misbruikt worden![]()
![]()
Ah, die heeft Xil toch ook? Dat is wel een mooi ding ja... Ik ga er nog eens goed over nadenken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Yep...heb nu 20D he...die gaat zwaar misbruikt worden![]()
![]()
Ja, dat gaat al zo'n 2,5 jaar terug inmiddels... De tijd vliegt...quote:
Laat het hem maar niet horenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, die heeft Xil toch ook? Dat is wel een mooi ding ja... Ik ga er nog eens goed over nadenken...
die heeft een D200 Nikonquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, die heeft Xil toch ook? Dat is wel een mooi ding ja... Ik ga er nog eens goed over nadenken...
*proest*quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |