hup rennen danquote:
We hebben het er idd even over gehad om met de hele afdeling idd gelijk naar buiten te rennenquote:
Wij hebben ooit eens een ontruimingsoefening gehadquote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef CocaColaLight het volgende:
En dan nog niet naar buiten gaan
Je had wel dood kunnen wezen
De mooiste brand oefening die we hier hebben gehad ging niet helemaal goed. Iedereen van het eigen personeel stond netjes op de parkeerplaats. Alleen de ingehuurde schilder was nog op het dak bezig van de loods met oud papier er ingevalletje whoops
Zin wel, tijd niet...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef Ynske het volgende:
iemand zin om boodschappen voor me te gaan doen?
Neuh..... Eerder een volledige data overschop naar een andere server en de eerst beschreven eruit schoppen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef freud het volgende:
[..]
Was gisteren ook al met mensen. MSN is beetje buggy... HM2, andere job?
Niet alleen die van freudmansquote:
check, hier word ik er ook steeds uitgegooid zodra iemand wat tegen me zegtquote:
* Shark.Bait start meteen een chat bot rihting Ynskequote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef Ynske het volgende:
check, hier word ik er ook steeds uitgegooid zodra iemand wat tegen me zegt
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait start meteen een chat bot rihting Ynske
En het ligt niet aan mijn msn, ik chat nu met 3 mensen die geen van allen in Delluft wonen
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Stelletje prutsers bij de omroepen
http://www.nu.nl/news/107(...)tes_omroep_plat.html
Verklaard wel waarom de 3fm stream niet meer werkt
"intelligent filteren" en "microsoft product" positief in 1 zin gebruiken kan gewoon niet. Hoeveel betaalt ome Bill je?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:22 schreef freud het volgende:
Mijn MSN is intelligent selectief aan het filteren.
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:22 schreef freud het volgende:
Mijn MSN is intelligent selectief aan het filteren.
voor wat ik heb begrepen is t niet 1 kabeltjequote:Op maandag 14 mei 2007 16:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar dat hele serverpark gaat onderuit omdat 1 kabeltje door is?
Hier gaat alles gewoon vrolijk door. Alle laptop gebruikers kunnen gewoon verder werken als het licht uit gaat
Ach het valt best mee. Ik ben nu net thuis van mijn werk omdat ik honger had. Dus nu kan ik snel even eten en daarna thuis verder werkenquote:
Eén post per bakje koffie en dan veel koffie drinken!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef An24 het volgende:
Kan trouwens merken dat mensen weer (niet) aan het werk zijn. Man wat wordt er veul geluld overdag![]()
veul? vond juist dat er verdomd weinig gepost werd vandaag... ik verveelde mequote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef An24 het volgende:
Kan trouwens merken dat mensen weer (niet) aan het werk zijn. Man wat wordt er veul geluld overdag![]()
Ik moest de vorige sc ook nog bij lezenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
veul? vond juist dat er verdomd weinig gepost werd vandaag... ik verveelde me
Dus eigenlijk neem jij ons jouw beperking in leessnelheid kwalijk?quote:
Leer me beter kennen en je ontwikkelt automatisch een filter voor dergelijke opmerkingen...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef Ynske het volgende:
Zucht, soms ben je echt heel vermoeiend Airwin...
Als jij drie dikke proces verbalen binnen twee uur kunt lezen praten we verderquote:Op maandag 14 mei 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk neem jij ons jouw beperking in leessnelheid kwalijk?
Lezen zal nog wel lukken. Inhoudelijk reproduceren gaat moeilijker worden vrees ik...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Als jij drie dikke proces verbalen binnen twee uur kunt lezen praten we verder![]()
heeft niets met humor te makenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef Yoni het volgende:
Gewoon een kwestie van verschil in humor Ynske![]()
* Yoni moest er dus wel om lachen
Stel je niet aanquote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef An24 het volgende:
euhm ja ik vergeet te vertellen dat ik daarvan morgen twee gesprekken heb en de klantjes met de inhoud moet confronterenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lezen zal nog wel lukken. Inhoudelijk reproduceren gaat moeilijker worden vrees ik...
Ieder zijn/haar ding... Dat doe ik je voorlopig niet na...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef An24 het volgende:
[..]
euhm ja ik vergeet te vertellen dat ik daarvan morgen twee gesprekken heb en de klantjes met de inhoud moet confronteren![]()
Ben al wegquote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Yoni het volgende:
Doe 'ns allemaal niet zo gezellig. Ik moet leren en ik zit steeds zomaar ineens op FOK![]()
Ik heb de motivatie nog niet kunnen vinden. Gaat ook niet meer komen vandaag...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Yoni het volgende:
Doe 'ns allemaal niet zo gezellig. Ik moet leren en ik zit steeds zomaar ineens op FOK![]()
Slaap zequote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben al weg![]()
![]()
Slaap lekker alvast, ik nok voor vandaag![]()
Ik moet wel, anders ga ik heel hard zakken woensdagquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de motivatie nog niet kunnen vinden. Gaat ook niet meer komen vandaag...
Gaat je lukkenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders ga ik heel hard zakken woensdag
quote:
zal toch wel meevallenquote:
check woensdagavond heb ik vrij, dus dat kanquote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Doe eens niet zo negatief
Je gaat het gewoon halen en dan krijgen we een rondje van je woensdag
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zo vanavond weer een examen gedaan met mijn hond.
En wederom weer geslaagd![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]je hond gebruiken als levend spiekbriefje..
![]()
Kun je nou niets zelf![]()
halve dag vandaag
Vanmiddag bruiloft![]()
Feliquote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zo vanavond weer een examen gedaan met mijn hond.
En wederom weer geslaagd![]()
DAT moet vast wel lukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
FeliVandaag eens kijken of ik Kamera-Express onveilig kan gaan maken
Van een collegaquote:
* Ynske geeft hm2 een knuffelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Van een collega![]()
Ik en trouwen... Moet ik eerst schoonouders vinden de hun dochter willen vrijgeven.![]()
quote:
Jajajaja....ga ik zo doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef freud het volgende:
Nee, naar de KE voor die 3.50m mobiele achtergrondunit!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaja....ga ik zo doenKreeg net een mailtje met het officiele verzoek om betaald te komen fotograferen op de sportdag van mijn werkgever
En dan moest ik met name foto's maken van de voorzitter van de commissie die het allemaal regelt omdat de beste man uit dienst gaat en ze hem een leuk cadeau willen geven
Lekker!! Regelen dat je de uren als overuren kan schrijven of zo?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaja....ga ik zo doenKreeg net een mailtje met het officiele verzoek om betaald te komen fotograferen op de sportdag van mijn werkgever
En dan moest ik met name foto's maken van de voorzitter van de commissie die het allemaal regelt omdat de beste man uit dienst gaat en ze hem een leuk cadeau willen geven
Nope. Kilometervergoeding naar Arnhemquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker!! Regelen dat je de uren als overuren kan schrijven of zo?!
Hmmm, niet echt vette vergoeding he... 250km a 18 cent voor een dag bezig. Maar wel geinig achtergrondschermpje!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Kilometervergoeding naar Arnhem
Enneh http://www.kamera-express.nl/index.php?page=showproduct&product=12256 is binnen
Vergoeding hoeft ook niet vet te zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef freud het volgende:
[..]
Hmmm, niet echt vette vergoeding he... 250km a 18 cent voor een dag bezig.
quote:Maar wel geinig achtergrondschermpje!
eventjes naar de markt dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vergoeding hoeft ook niet vet te zijnIk heb lol en het kost me geen cent. Daar gaat het me om
[..]Nu nog ff doeken scoren
Of IKEAquote:
* PdeHoog schuift een lekker bakkie koffie doorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef Yoni het volgende:
Sjoow... ritje Den Haag - Moerdijk - Den Haag weer achter de rug. Nu gaar. Tijd voor koffie!
Magniequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schuift een lekker bakkie koffie door
Hier...neem een stukje brownie erbij
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Yoni het volgende:
'k Heb net zelfs een chocolademuffin afgeslagen!
quote:En jullie moeten me steunen, niet alsnog volproppen![]()
En dat alles vanwege de sauna vrijdag?! Heb jij toch niet nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Yoni het volgende:
'k Heb net zelfs een chocolademuffin afgeslagen! En jullie moeten me steunen, niet alsnog volproppen![]()
Je bent de droge cracker vergeten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
* PdeHoog haalt de brownie weg en schuift een winterpeen naar Yoni![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je bent de droge cracker vergeten.
Jah ook ik ben slachtoffer van een vriendin die sonja bakker doet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |