Dus eigenlijk neem jij ons jouw beperking in leessnelheid kwalijk?quote:
Leer me beter kennen en je ontwikkelt automatisch een filter voor dergelijke opmerkingen...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef Ynske het volgende:
Zucht, soms ben je echt heel vermoeiend Airwin...
Als jij drie dikke proces verbalen binnen twee uur kunt lezen praten we verderquote:Op maandag 14 mei 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk neem jij ons jouw beperking in leessnelheid kwalijk?
Lezen zal nog wel lukken. Inhoudelijk reproduceren gaat moeilijker worden vrees ik...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Als jij drie dikke proces verbalen binnen twee uur kunt lezen praten we verder![]()
heeft niets met humor te makenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef Yoni het volgende:
Gewoon een kwestie van verschil in humor Ynske![]()
* Yoni moest er dus wel om lachen
Stel je niet aanquote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef An24 het volgende:
Kan trouwens merken dat mensen weer (niet) aan het werk zijn. Man wat wordt er veul geluld overdag![]()
euhm ja ik vergeet te vertellen dat ik daarvan morgen twee gesprekken heb en de klantjes met de inhoud moet confronterenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lezen zal nog wel lukken. Inhoudelijk reproduceren gaat moeilijker worden vrees ik...
Ieder zijn/haar ding... Dat doe ik je voorlopig niet na...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef An24 het volgende:
[..]
euhm ja ik vergeet te vertellen dat ik daarvan morgen twee gesprekken heb en de klantjes met de inhoud moet confronteren![]()
Ben al wegquote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Yoni het volgende:
Doe 'ns allemaal niet zo gezellig. Ik moet leren en ik zit steeds zomaar ineens op FOK![]()
Ik heb de motivatie nog niet kunnen vinden. Gaat ook niet meer komen vandaag...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Yoni het volgende:
Doe 'ns allemaal niet zo gezellig. Ik moet leren en ik zit steeds zomaar ineens op FOK![]()
Slaap zequote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben al weg![]()
![]()
Slaap lekker alvast, ik nok voor vandaag![]()
Ik moet wel, anders ga ik heel hard zakken woensdagquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de motivatie nog niet kunnen vinden. Gaat ook niet meer komen vandaag...
Gaat je lukkenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders ga ik heel hard zakken woensdag
quote:
zal toch wel meevallenquote:
check woensdagavond heb ik vrij, dus dat kanquote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Doe eens niet zo negatief
Je gaat het gewoon halen en dan krijgen we een rondje van je woensdag
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zo vanavond weer een examen gedaan met mijn hond.
En wederom weer geslaagd![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]je hond gebruiken als levend spiekbriefje..
![]()
Kun je nou niets zelf![]()
halve dag vandaag
Vanmiddag bruiloft![]()
Feliquote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zo vanavond weer een examen gedaan met mijn hond.
En wederom weer geslaagd![]()
DAT moet vast wel lukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
FeliVandaag eens kijken of ik Kamera-Express onveilig kan gaan maken
Van een collegaquote:
* Ynske geeft hm2 een knuffelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Van een collega![]()
Ik en trouwen... Moet ik eerst schoonouders vinden de hun dochter willen vrijgeven.![]()
quote:
Jajajaja....ga ik zo doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef freud het volgende:
Nee, naar de KE voor die 3.50m mobiele achtergrondunit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |