Ik weet niet meer welk topic je me liet zien, maar speciaal voor jou deze kat met vleugeltjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Jaaaa, gefeliciteerdGoed gedaan joh
![]()
Ohw en hoi![]()
Aaaahhwww....ziet er niet uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welk topic je me liet zien, maar speciaal voor jou deze kat met vleugeltjes.
[afbeelding]
linkje
Oe vrijdag alquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Aaaahhwww....ziet er niet uit![]()
Vrijdag ga ik Raki en Bailey halen...dan foto's![]()
Dat is zout in een open wond...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oe vrijdag alis het toch nog best wel snel gegaan! Geniet nog maar even van je interieur
.
dan kiep ik helemaal vooroverquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een nieuw zoomlensje
[afbeelding]
Die witte is een 400mm 5.6 LDie zwarte de 300-800mm van Sigma
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef Chanty het volgende:
STATISTIEK GEHAALD!!!!!!
een 6
dat betekent dus dat ik over ben naar het 2e jaar
Ik twijfel nog of het de zes eetkamerstoelen met leren bekleding zijn waar diverse nagelafdrukken instaan, of mijn vierpersoonszitbank en de loveseat waar de bekleding aan de zijkanten aan flarden is getrokken...quote:
An heeft meubels er op uitgezocht: Harde stoffen antraciet lounche hoekbank, makkelijk stofzuigen en nagels verdwijnen in de stof maar laten geen haken achter. Idem voor de eetstoelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of het de zes eetkamerstoelen met leren bekleding zijn waar diverse nagelafdrukken instaan, of mijn vierpersoonszitbank en de loveseat waar de bekleding aan de zijkanten aan flarden is getrokken...
Toen alleen mijn eigen kat hier rondliep, mocht 'ie gewoon niet meer in de eetkamer en de woonkamer als ik niet thuis was. Met een slaapkamer, werkkamer, grote hal en keuken beschikbaar, had hij dan nog voldoende bewegingsruimte.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef An24 het volgende:
[..]
An heeft meubels er op uitgezocht: Harde stoffen antraciet lounche hoekbank, makkelijk stofzuigen en nagels verdwijnen in de stof maar laten geen haken achter. Idem voor de eetstoelen![]()
Is bij mij beetje lastig, zie hier mijn huisquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen alleen mijn eigen kat hier rondliep, mocht 'ie gewoon niet meer in de eetkamer en de woonkamer als ik niet thuis was. Met een slaapkamer, werkkamer, grote hal en keuken beschikbaar, had hij dan nog voldoende bewegingsruimte.
Mei verleden jaar kwamen de twee poezen van mijn vriendin erbij. Dan gaat dat niet werken, en ja, dan kan het snel gedaan zijn.
Die bessten weten ook prima dat het niet mag. Het gebeurt namelijk nooit als we thuis zijn....![]()
Ideaal voor nachtelijke rondrensessies van de katten. Ziet er tof uit, niet de inrichting bedoel ik dan, maar de indeling. Is dat nog een beetje rustig wonen in het centrum?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Is bij mij beetje lastig, zie hier mijn huis![]()
Kattensokjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef An24 het volgende:
[..]
An heeft meubels er op uitgezocht: Harde stoffen antraciet lounche hoekbank, makkelijk stofzuigen en nagels verdwijnen in de stof maar laten geen haken achter. Idem voor de eetstoelen![]()
Leuk gecamoufleerd statief heeft die achterste.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
![]()
Naadloos te integreren in het zebramotiefinterieur van Frans Bauer...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Leuk gecamoufleerd statief heeft die achterste.
Niet nodig, Bokito komt naar je toe deze zomer!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:02 schreef freud het volgende:
[..]
Niet nodig, Bokito komt naar je toe deze zomer!
Had nog wel een ander Sigma lensje in gedachten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
![]()
Je woont mooi zegquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Is bij mij beetje lastig, zie hier mijn huis![]()
http://album.zoom.nl/user/An24/huisjes/
niet mijn inricting by te way![]()
Dat ding is meer geschikt voor een A1 MBT body...quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Had nog wel een ander Sigma lensje in gedachten.
de 200-500 F2.8
[afbeelding]
Niet onaardig, maar ken je deze 1700mm f4.0 Zeiss? Handgemaakt voor een rijke Arabier die nu van drie kilometer afstand de snorharen van een stokstaartje kan vastleggen:quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Had nog wel een ander Sigma lensje in gedachten.
de 200-500 F2.8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |