Lievvvvquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Okay, eentje dan, ik wil ze nog niet overvallen![]()
[afbeelding]
Checkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef An24 het volgende:
Ik ben weer thuis. Bedankt PdeHoog voor het een en weer rjiden.
Dat hebben ze snel gedaanquote:Raki en Bailey hebben de eetkamerstoelen gevonden en blijven daar voorlopig zitten![]()
nog netjes en sociaal dat ze t meldenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:57 schreef prupke het volgende:
Veel plezier met wat je gaat doen Pgoedeavond iedereen ..
wij hebben een bouwvakker die aan het klussen is in opdracht van de buurman.
moet een deur maken in een muur enz..
Kom ik thuus na het werk en wat zie ik op de muur staan waar de deur komt te zitten :
deze muur gaat er morgen vroeg om 8 uur uit !!
grrr niet uitslapen dus morgen
Ik had er bijna onder gezet : wacht dan ff een uurtje en dan krijg je koffiequote:
Noorse Bosbeesten!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Okay, eentje dan, ik wil ze nog niet overvallen![]()
[afbeelding]
quote:
Gewoon doen en spelen en veel foto's maken...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Kadootjes voor jezelf zijn leuk!
Nu nog leren fotograferen.
Nee je ziet het verkeerd, nu leren de knip op je beurs te houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Kadootjes voor jezelf zijn leuk!
Nu nog leren fotograferen.
Mjah, herkenbaar van een vorige keer, maar nu heb ik een tweepersoonsbed, dat scheelt. Bailey lag nu tegen mijn been en tegen zijn been lag raki met haar hoofdje. Heel aandoenlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:12 schreef ..zapper het volgende:
De laatste keer dat ik nieuwe kittens kreeg heb ik er de hele dag gehypnotiseerd naar zitten kijken. Daarna in bed geen oog dicht gedaan omdat ik bang was dat ik op ze zou gaan liggen ofzo. Komt je dat bekend voor?
Je bedoelt het vast anders dan dat het op mij overkomtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil hem al heel lang, maar heb altijd gezegd 'pas als er een baby is'. Nou ja, die is er nog niet, maar een beetje oefenen voor die tijd leek me wel handig.![]()
idd veel oefenen, en veel prachtige platen gaan schieten van beebje!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil hem al heel lang, maar heb altijd gezegd 'pas als er een baby is'. Nou ja, die is er nog niet, maar een beetje oefenen voor die tijd leek me wel handig.![]()
Mijn vader fotografeerde vroeger heel veel, had ook een doka op zolder enzo, stiekem hoop ik dat ik wat van het gevoel van hem geerfd heb.
Aaah lief! Ik wil ook weer kittens. Iemand die twee volwassen katten wil toevallig?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, herkenbaar van een vorige keer, maar nu heb ik een tweepersoonsbed, dat scheelt. Bailey lag nu tegen mijn been en tegen zijn been lag raki met haar hoofdje. Heel aandoenlijk![]()
Maar dat je je ogen niet van ze af kunt houden klopt wel ja![]()
sorry ik heb niets meer met katten, wens ze t liefste vallend van t balkon af.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:25 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aaah lief! Ik wil ook weer kittens. Iemand die twee volwassen katten wil toevallig?
Zoveel katten, maar zo weinig recepten.......quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:25 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aaah lief! Ik wil ook weer kittens. Iemand die twee volwassen katten wil toevallig?
Kijk maar uit, daar komt veel meer plas uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry ik heb niets meer met katten, wens ze t liefste vallend van t balkon af.
na altijd ruzie met een stomme kater die t bed volzeek
doe mij maar zo'n enormmechelse herder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |