quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
Dan zit ze echt in het holst van de leeuw.
Geweldig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef broer het volgende:
En nog even mijn laatste uit het vorige topic.
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef kippevleugel het volgende:
Ik werk 32 uur per week en krijg per maand 1040,60 euro bruto(23+). Mijn vraag is als dit klopt. Het lukt mij namelijk niet om een berekening te maken omdat in het contract geen uur loon staat.
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:51 schreef frederik het volgende:
Klopt, TS zou alleen nog wel even kunnen kijken wat bij hem in de bedrafstak gebruikelijk is.
Als dat 38 uur per week is (al dan niet door een paar ATV dagen per jaar welke TS niet naar evenredigheid zou hebben) dan wordt er alsnog te weinig betaald.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef broer het volgende:
En nog even mijn laatste uit het vorige topic.
[..]
Gewéldigquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
Rita in Rotterdam. Dan zit ze echt in het holst van de leeuw.
Goeie TVP.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef IHVK het volgende:
edit-nu snap ik het ook niet meer hoor.
quote:
Is opzich wel handig: We vereenvoudigen het Nederlands gewoon door de woorden "dan" en "of" te schrappen en overal "als" van te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In bepaalde gedeeltes van Nederland vinden ze dat ze 'of' ook best 'als' mogen noemen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Dodecahedron het volgende:
Hathor, ik zou lucht en aarde bewegen om mijn kind gelukkig te houden, niet om het met alle geweld terug te krijgen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 @ 10:05 schreef kroegtijger het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom een bedrijf dat financieel verre van lekker bezig is een F1-team koopt... Best leuk allemaal, maar dat kunnen ze quablijkelijk dus helemaal niet betalen.
Right...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef Pietverdriet het volgende:
(...) De rechtstaat is in geding. (...)
Ik voorspel dat de helderziende film de hype wordt van deze zomer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 @ 10:09 schreef silentnl het volgende:
heb nou deel 1 en 2 gezien.
denk dat deel 3 idd een beetje te voorspellend wordt maarja je wilt hem gewoon zien
quote:
Een gang met een voorruit?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:22 schreef SupahFunk het volgende:
Dag medefokkers,
Aangezien ik sinds een tijdje weer zeer intensief aan het trainen ben dacht ik laat ik maar eens een fitness/bodybuilding topic openen.
Vertel hier:
Hoe vaak je in de week traint?
Gebruik je voedingssuplementen zoja welke?
Voedings schema's
Voorruit gang
Doel
Van alles en nog wat dus als het maar met fitness te maken heeft.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:23 schreef Baret het volgende:
Gutentag,
Beide ouders krijgen een uitkering en doen vrijwillegerswerk.
Danke.
Uit hetzelfde topic...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:41 schreef Baret het volgende:
Moet ik er nou 0 neerzetten of de geld wat we binnen krijgen.
De OP is sowieso geen wonder van taalkundig vernuft.quote:De meeste mensen kunnen appelscha van schoolrijsjes.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:14 schreef Yestuuur het volgende:
het geloof zoals deze inde boeken staat letterlijk nemen, is zozo bijna onmogelijk te verdedigen. het gaat nu vooral om het abstracte geloven (de gevoelsgod), volgens mij.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:27 schreef Rasing het volgende:
En een nieuwe loot aan de sowieso-boom:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |