Ja die had ik dus al gevonden, alleen leggen ze niet uit wat je bij inkomen moet neerzetten. Moet ik er nou 0 neerzetten of de geld wat we binnen krijgen.quote:
Het inkomen van je ouders, dus ook het geld van de uitkering die ze krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:41 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja die had ik dus al gevonden, alleen leggen ze niet uit wat je bij inkomen moet neerzetten. Moet ik er nou 0 neerzetten of de geld wat we binnen krijgen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:43 schreef hierissiedan het volgende:
Uhm, tja je weet dat als je nu stufi krijgt voor je MBO dat het ook prestatiegericht word, dus mak je het niet af kun je het terug betalen. En je krijgt nog maar 5 jaar stufi dwz dat je een n4 opleiding kunt doen en 1 jaar HBO de laatste 3 jaar zou je dan zelf moeten bekostigen.
Maar goed ziektekosten: 120 euro
Schoolgeld rond de 1000
boeken ed voor school 400 a 500
Wat je voor de rest uitgeeft is afhankelijk van je uitgave patroon
wat jij krijgt voor de sufi? 250 a 350 maar gebruik het rekenprogramma maar die Don James aanrijkt
nee hoor, de looptijd gaat pas in als je naar het HBO of WO gaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:43 schreef hierissiedan het volgende:
Uhm, tja je weet dat als je nu stufi krijgt voor je MBO dat het ook prestatiegericht word, dus mak je het niet af kun je het terug betalen. En je krijgt nog maar 5 jaar stufi dwz dat je een n4 opleiding kunt doen en 1 jaar HBO de laatste 3 jaar zou je dan zelf moeten bekostigen.
was jij niet laatst een bed kwijt in Almelo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:23 schreef Baret het volgende:
Gutentag,
Ik ben dus over 3 maanden 18 jaar en ik vroeg me af wat ik nou precies van de ib-groep krijg. Beide ouders krijgen een uitkering en doen vrijwillegerswerk. Ik doe 2de jaar mbo niveau 2, maar als ik begin met de studiafinanciering dan zit ik op 2de jaars niveau 3. Er zitten nogal wat kosten aan als je 18 bent dus dat zou ik ook graag willen weten. O.a. verzekering en schoolgeld.
Danke.
Wie ben jijquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Motionblur het volgende:
[..]
was jij niet laatst een bed kwijt in Almelo?![]()
Heb jij ooit bij Reefman Sportprijzen gewerkt?![]()
Je houd alles lekker prive ofniet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef Motionblur het volgende:
LoL who cares ik heb ook bij reefman gewerkt thats it
houdt.quote:
Belastbaar inkomen. Dus brutosalaris van beide ouders MIN alle aftrek die ze hebben (evt. hypotheek etc).quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:41 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja die had ik dus al gevonden, alleen leggen ze niet uit wat je bij inkomen moet neerzetten. Moet ik er nou 0 neerzetten of de geld wat we binnen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |