Kosten die dingen 900???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef iFries het volgende:
Ik gok een trilplaat deluxe
Beetje uitlokken en dan zo reageren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef MaGNeT het volgende:
Oh néé, nóg zo'n topic
Mag hier ook een slotje op?
Er is zo wel genoeg info uitgewisseld.
Ja, laten we hem met zijn allen gaan pm'en... zal ie leuk vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef eNaSnI het volgende:
Moet MaGNeT een pm met het betreffende artikel ontvangen?
Ik had niet gedacht dat zo'n ding zo duur was... toch maar één besteld. Ben benieuwdquote:
Dan zal het vast onwijs goed trillen...quote:
pm me eens. Ik kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef knep het volgende:
Lol, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb toch maar eens tijdje op wehkamp gezocht.
Heb hem nu (eindelijk) ook gevonden maar heb er zelf helemaal niets aan
.
je kunt hem altijd verkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef knep het volgende:
Lol, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb toch maar eens tijdje op wehkamp gezocht.
Heb hem nu (eindelijk) ook gevonden maar heb er zelf helemaal niets aan
.
Zie edit, stom toevalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
je kunt hem altijd verkopen![]()
Ze zijn er nog niet achter, zal morgenvroeg wel komen...
is het zo'n fuckingmachine ofzowquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dan zal het vast onwijs goed trillen...
Precies de reden waarom ik niet ga pm-en. Denk dat de kans nu al klein is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
iedereen gaat 't nu vinden en straks lult er iemand izch voorbij en heeft niemand meer wat
In welke uitvoering heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef IkWilbert het volgende:
Ik heb ook zojuist netjes de bevestiging via mail gekregen, met de "nieuwe" prijs wel te verstaan![]()
quote:
Ik heb die in het zilver genomen, vond ik er wat mooier uitzien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:59 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
In welke uitvoering heb je hem besteld?
Leuk, en ga je het houden of verkoop je het door?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik heb die in het zilver genomen, vond ik er wat mooier uitzien.
Eerst kijken of ze het versturen, de bevestiging is in ieder geval hoopvol. Ik heb er zelf niet zo'n behoefte aan. Misschien mijn vriendin inderdaad. En anders lekker doorverkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Leuk, en ga je het houden of verkoop je het door?
Ik geef het aan mijn vriendin voor haar verjaardag, zal ze vast leukvinden
Zelf heb ik er niet zoveel aan namelijk
Heb al op marktplaats even gekeken, je kunt het goed doorverkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Eerst kijken of ze het versturen, de bevestiging is in ieder geval hoopvol. Ik heb er zelf niet zo'n behoefte aan. Misschien mijn vriendin inderdaad. En anders lekker doorverkopen![]()
haha, jij ook alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Heb al op marktplaats even gekeken, je kunt het goed doorverkopen
Hoi, je bent nummer #398 die er om vraagt, nee dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef Tha_Flash het volgende:
Kan iemand mij pm-en met het produkt ? ik kan het niet vinden....
Hoi je bent #141414 er zijn gelukkig nog meer usersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Hoi, je bent nummer #398 die er om vraagt, nee dus
Een fiets!?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
User MaGNeT vertelde over een vondst op www.Wehkamp.nl. Hij zou een artikel hebben gevonden dat normaal 899.00 kost maar door een tikfout nu slechts 89.90 euro kostte.
Echter wilt hij niet vertellen wat het precies is, wel liet hij en enkele anderen die het ook gevonden hebben hints achter als:
-Het is in zilver of antraciet te krijgen
- Weegt ongeveer 15 kilo
- Werkt op stroom
- Is geen electronica (dus geen tv, computers en dergelijke)
- Is voor vrouwen.
- Normaal zo'n 899 euro.
- Het zou handig zijn voor "Sonja Bakkers" onder de vrouwen.
Het oorspronkelijke topic is hier te vinden, vooral aan het eind lees je veel over het geheimzinnige product.
Naait user MaGNeT ons nu een oor aan of is het echt? Wie vind hem ook en kan het bewijzen?
Succes en veel plezier!![]()
P.S. Ik heb begrepen dat hij PM's en emails wel tof vind, schroom dus niet er 1 te sturen als je vragen hebt![]()
Joh echtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Haal dan mijn hele naam weg.
Overigens: zoeken op zilver levert niets op.
Mannen fietsen ook -.-quote:
Neen, dat zou wel erg makkelijk zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef souvenir het volgende:
is het een fitness apparaat dan?
Je kan toch geen extra onkosten krijgen? Gewoon terugsturen naar antwoordnummer of zonder frankering als ze moeilijk gaan doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb me er al bijna bij neergelegd dat m'n hebzucht me nu een hoop geld gaat kosten
What comes around goes around ofzoiets...
Nog één vriendelijke oproep: stop met zoeken.
Het is kansloos als iemand nu nog gaat bestellen want er zijn er al veel te veel van besteld...
En als je pech hebt rekent Wehkamp je toch het volle pond zoals met de printers.
Je hebt gelijk, geen egoistischer volkje dat nederlanders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef NordicBlue het volgende:
Wat MaGNeT zegt, gun ons ook is wat
Stomme Hollanders![]()
![]()
Tijd is ook geldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je kan toch geen extra onkosten krijgen? Gewoon terugsturen naar antwoordnummer of zonder frankering als ze moeilijk gaan doen.
Geld kosten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb me er al bijna bij neergelegd dat m'n hebzucht me nu een hoop geld gaat kosten
Het is kansloos als iemand nu nog gaat bestellen want er zijn er al veel te veel van besteld...
En als je pech hebt rekent Wehkamp je toch het volle pond zoals met de printers.
en onze mannen maar zeggen dat wij vrouwen niet handig zijn met de compuerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:32 schreef patty het volgende:
Eindelijk gevonden..... Zou het niet zo snel kopen, maar voor dit geld waarom niet
Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je kan toch geen extra onkosten krijgen? Gewoon terugsturen naar antwoordnummer of zonder frankering als ze moeilijk gaan doen.
Echt nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef sander89 het volgende:
Is gewoon een verzonnen verhaal....
Ik heb al betaald met mijn creditcard zelfsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.
Maar als het niet meer binnenkomt scheelt het toch aardig wat leuk extra vakantiegeld.
En dat maakt die Bol.com bon niet goed
En toen werd er 899euro afgeschrevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:55 schreef patty het volgende:
[..]
Ik heb al betaald met mijn creditcard zelfs![]()
Gisteren 2x besteld, wel een bevestiging maar vandaag nog niets.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef ArtyShock het volgende:
Het was even zoeken. Inderdaad een hele lijst om door te worstelen. Mja, ik heb het op zich niet direct nodig, maar voor zó weinig geld kan ik er vast nog een ander blij mee maken. Of winst maken; Nog beter.![]()
Nog nooit wat bij Wehkamp besteld trouwens. Ik begrijp dat ze snel leveren?
Het is ook 89,90. Geen 89,-.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef Eltonno het volgende:
Hmm ik geef het op, heb met de cadeauwijzer op alles gezocht van 89 euro.. Maar daar zat niks tussen..
Hoax?
Ja goed, maar dan moet ik weer 2 cijfers en een punt extra typen..quote:
Voorkauwkikker was een betere naam geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:44 schreef kauwkikker het volgende:
waar staat die cadeauwijzer dan? verdomme nou wil ik het weten ook! haha
jaja had m al, was een beetje ongeduldigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voorkauwkikker was een betere naam geweest.
Eerste hit op Google is al raak.
Maar ik moet zeggen dat ik 'm niet zie als ik daar het bedrag invul tussen 75,00 en 99,99.
Zoekt dat ding op alles of alleen op dingen die leuk zijn om cadeau te geven?
Vage site maar die zoeker zet ik toch maar even in de bookmarks
Mijn reactie plaats ik alvast:quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb het artikel gevonden en gemeld bij Wehkamp. Kijken hoe ze zullen reageren. De reactie zal ik hier plaatsen.
Dan kan je ook wel zeggen wat het is..quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb het artikel gevonden en gemeld bij Wehkamp. Kijken hoe ze zullen reageren. De reactie zal ik hier plaatsen.
Zo zwaar is hij niet. JIj weet dus alvast niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Poeke het volgende:
Ik heb die 3 dagen geleden al gevonden en besteld.. volgens de bevestiging komt ie morgen binnen!!
Gelukkig dat mijn vriend vrij was want dat ding had ik niet willen tillen![]()
Morgen![]()
15 kilo zwaar? Hmm, naja, tenzij je een hernia hebt ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Poeke het volgende:
Ik heb die 3 dagen geleden al gevonden en besteld.. volgens de bevestiging komt ie morgen binnen!!
Gelukkig dat mijn vriend vrij was want dat ding had ik niet willen tillen![]()
Morgen![]()
Die printer heb ik nog steeds hier, en wehkamp heb ik niet betaalt hoor..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
Zoeken is leukerquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Frappelsien het volgende:
Oew, wat is het wat is het?
Iemand een PM ?
Als ik het had geweten dan wist je het nu wel.. Maar helaas..quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:01 schreef Shirley het volgende:
Wie PMt me het antwoord..
Aanbod wordt teveel en je kan ze weer verkopen voor 50 euro.. :pquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:57 schreef kraaksandaal het volgende:
Marktplaats staat over een paar dagen vol met die dingen.![]()
Bij mij was het er gisterochtend al af.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:22 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, gisteren netjes bevestiging gehad en geld is van de rekening volgens mij. Laat maar komen!
Oh?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:09 schreef Huppelei het volgende:![]()
Ik ga naar de school van NordicBlue en vraag het aan hem!
Woon er toch naast..
Me tooquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef knep het volgende:
Heb de bevestiging binnen, volgens wehkamp wordt het ding morgen geleverd.
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?Page=ZOE&Artikelnummer=222430quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Razor21 het volgende:
Kan dus niets vinden gezocht op "antraciet" en dan op prijs gesorteerd dit heb ik ook bij zilver gedaan krijg die hele prijs niet naar voren ...ja een armbandje![]()
Zometeen is het allang rechtgezet door Wehkamp en zit ik dus lekker voor jan lul te zoeken![]()
Geef nog eens een hint en waarom nu niet vast de onthulling? Jij hebt het product toch al binnenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef MaGNeT het volgende:
Het is binnen!![]()
Net voor 12 uur bezorgd
Nu eerst maar een weekje ongeopend laten liggen en kijken of ze het ontdekken.
Vanavond de onthulling om 21:00 !!!
Omdat Patty, Repeat, Slaapvriendinnetje, Knep, NordicBlue, IkWilbert, rene90, Diemietuhriej, SterkStaaltje, Duderinnetje, ArtyShock en Poeke nog op het artikel wachten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Geef nog eens een hint en waarom nu niet vast de onthulling? Jij hebt het product toch al binnen![]()
Heb je nog een hint dan onder welke rubriek we het moeten zoeken o.i.d?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat Patty, Repeat, Slaapvriendinnetje, Knep, NordicBlue, IkWilbert, rene90, Diemietuhriej, SterkStaaltje, Duderinnetje, ArtyShock en Poeke nog op het artikel wachten.
En ik wacht eerst hun PM's af voordat ik 't ga melden.
ik zal zo even naar huis bellen en vragen of de post is geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat Patty, Repeat, Slaapvriendinnetje, Knep, NordicBlue, IkWilbert, rene90, Diemietuhriej, SterkStaaltje, Duderinnetje, ArtyShock en Poeke nog op het artikel wachten.
En ik wacht eerst hun PM's af voordat ik 't ga melden.
Hier stond een grote Wehkamp vrachtwagen. Dat ding kon hier niet eens fatsoenlijk parkerenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
ik zal zo even naar huis bellen en vragen of de post is geweest.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef SuperRogier het volgende:
WTF is het nouw, ben ik de enige die het niet weet?![]()
Ivm geluidsoverlast?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:15 schreef Toeps het volgende:
Nou, sterkte voor jullie buren, allen die 'm besteld hebben.
Omdat ze bang zijn dat WEhkamp erdan achter komt en zij hen spullen niet meer krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom wordt er zo geheimzinnig over gedaan
heb het topic even doorgelezen, het komt op mij óntzettend sneu over, echt heel triest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat WEhkamp erdan achter komt en zij hen spullen niet meer krijgen.
Maar zodra ze erachter komen moeten ze toch of bij betalen of dat ding weer terugsturen![]()
Nou, bij onze sportschool hebben ze die dingen ook, en ondanks dat het een betonnen vloer is, voel je die dingen een paar meter verderop nog trillen. En als er een geluidsbox in de buurt staat, is ook alle muziek vergriept.quote:
OF het is al aangepast op de wehkamp site of ik ben gewoon scheel , maar zie niet iets bij het fitness staan voor de prijs van 89.90quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, bij onze sportschool hebben ze die dingen ook, en ondanks dat het een betonnen vloer is, voel je die dingen een paar meter verderop nog trillen. En als er een geluidsbox in de buurt staat, is ook alle muziek vergriept.
zolang er niet honderden mensen tegelijk zo'n ding bestellen is er weinig aan de hand. Het gaat nu om een handje vol mensen van Fok!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:45 schreef Niek. het volgende:
Je actie is nu al gedoemd te mislukken, je had er nooit over moeten beginnen, en zelf gewoon meerdere moeten bestellen, was je vrijwel zeker dat je ze kreeg en kon houden, nu kan je dat denk ik wel vergeten.
hm, voor zover ik hier kan lezen hebben nog maar een klein aantal personen de fout van Wehkamp gevonden, een stuk of 10 ofzo. Daar krijgen ze echt geen argwaan van hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:45 schreef Niek. het volgende:
Je actie is nu al gedoemd te mislukken, je had er nooit over moeten beginnen, en zelf gewoon meerdere moeten bestellen, was je vrijwel zeker dat je ze kreeg en kon houden, nu kan je dat denk ik wel vergeten.
Zijn jullie blind ofzo? hier krijg je gezeur mee, ik weet het zelf omdat ik de printer heb moeten betalen, en zelfs niet eens meer terug kon sturen dit kan voor jullie met dit artikel ook gelden, dan ben je echt de sjaak voor zo'n hoog bedrag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:21 schreef Apekoek het volgende:
Zoiets ga ik niet weer doen! de gratis wehkamp printer heb ik na al die maanden ook nog moeten betalen je krijgt er alleen maar meer gezeur mee, en daar heb je echt geen zin in.
bull shit, je hoeft de volle mep niet te betalen. als het produkt 10 keer zo duur wordt annuleer je gewoon. net zoals zij niet hoeven te leveren, hoef jij het produkt niet te houden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zijn jullie blind ofzo? hier krijg je gezeur mee, ik weet het zelf omdat ik de printer heb moeten betalen, en zelfs niet eens meer terug kon sturen dit kan voor jullie met dit artikel ook gelden, dan ben je echt de sjaak voor zo'n hoog bedrag.
de achter komen ze wel, niet snel, met de printer heeft het ook maanden gekost.
dat slaat dus echt helemaal nergens op. Wanneer zij hun product besluiten in prijs te verhogen kun je het altijd nog annulerenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zijn jullie blind ofzo? hier krijg je gezeur mee, ik weet het zelf omdat ik de printer heb moeten betalen, en zelfs niet eens meer terug kon sturen dit kan voor jullie met dit artikel ook gelden, dan ben je echt de sjaak voor zo'n hoog bedrag.
de achter komen ze wel, niet snel, met de printer heeft het ook maanden gekost.
Hier ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef SuperRogier het volgende:
Kan iemand mij ff de link PM'men, ik ben heul nieuwsgierig wat het is![]()
Nee, wat moet je met zo'n trilplaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
tvp..gewoon uit nieuwsgierigheid...ik ga niet zoeken of bestellen
party pooper!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:08 schreef Razor21 het volgende:
Graag nu zeggen wat het is anders mail ik dit topic naar Wehkamp![]()
daar zat ik eerder aan te denken...ook omdat die in de juiste gewichtsklasse zit en het Sonja Bakker gedoe...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Toeps het volgende:
Het kon ook nog een stoom-oven zijn, maar ook die is weer gewoon duur.
OMG mijn pantoffel dat je meen je nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
Heb net ook contact opgenomen met Wehkamp dat dit toch nooit de juiste prijs kon zijn.![]()
De dame aan de andere kant van de lijn vond dit ook wel heel erg goedkoop en ging contact opnemen met de afdeling die hier over gaat.
Dus aan de rest, dat wordt weer inleveren![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar door al dat gezeik duurde het allemaal veel langer dan 2 weken. Ze hebben niet netjes gehandeld, maar ik, net als jullie, had ook kunnen weten dat het anders zat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:56 schreef Asmodean het volgende:
[..]
dat slaat dus echt helemaal nergens op. Wanneer zij hun product besluiten in prijs te verhogen kun je het altijd nog annuleren
jij bent zeker ook zo'n tiep wat de vleugels of pootjes uit insecten trekt, of ze met opzet up hun rug legt om ze langzaam te zien sterven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
Heb net ook contact opgenomen met Wehkamp dat dit toch nooit de juiste prijs kon zijn.![]()
De dame aan de andere kant van de lijn vond dit ook wel heel erg goedkoop en ging contact opnemen met de afdeling die hier over gaat.
![]()
![]()
![]()
en wat was het dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
![]()
![]()
![]()
ik geloof er helemaal niks van. Stuur maar eerst eens een pm met een link naar het voorwerp, tot dat moment lul je uit je nekquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
![]()
![]()
![]()
En bedankt hequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:30 schreef Razor21 het volgende:
Ja hoor FOK heeft GEENSTIJL weer eens gehaald![]()
![]()
Klinkt als een "kinderachtig ik kon het niet vinden dus gun ik het een ander ook niet meer" reactiequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
![]()
![]()
![]()
loopband: http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C04&HC=GEZ&SC=O06&ZoekMethode=K&ZoekString=O65&ZoekIndex=17&ZoekAantal=18&SSC=&SLC=&FamilieID=148040&ArtikelNummer=86751066&SorteerMethode=D&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=O65&ProductSelectorCode=&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=&MaxPrijs=1649&MinPrijs=399&FromSterkMerk=&filterMaat=quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:48 schreef Razor21 het volgende:
Nou het is dus iets wat ze op de sportschool gebruiken , maar kan geen loopband, trilband vinden in die prijsklasse
Ag en jij bent zo kinderachtig en egoïschtisch om het nu nog niet te zeggen. Staan jullie weer quitte dus..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klinkt als een "kinderachtig ik kon het niet vinden dus gun ik het een ander ook niet meer" reactie
Ik wil wel eens zien of ze het terug kunnen vragen. Ze zijn akkoord gegaan, ik heb betaald en het is geleverd. Deal is rond.
Maar die is nie goedkoop!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef ColombiaanseIndiaan het volgende:
[..]
loopband: http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C04&HC=GEZ&SC=O06&ZoekMethode=K&ZoekString=O65&ZoekIndex=17&ZoekAantal=18&SSC=&SLC=&FamilieID=148040&ArtikelNummer=86751066&SorteerMethode=D&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=O65&ProductSelectorCode=&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=&MaxPrijs=1649&MinPrijs=399&FromSterkMerk=&filterMaat=
De users die het wél weten hoeven zich dus blijkbaar geen zorgen te maken. Jij weet het duidelijk niet. Ik heb magnet al een pm gestuurd met daarin de link, en hij bevestigde dat dat het artikel was. Niet dat er zoveel artikelen zijn van 899 voor 89 euro, van 15 kilo, maargoed. Ik heb het nu dus ook besteldquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef dronkeykong het volgende:
Snap niet waarom ik nu met bewijs moet komen ik heb er ook zelf naar moeten zoeken, dus stik maar lekker of je het geloofd of niet![]()
nej maar wellicht is t veranderd inmiddelsquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:30 schreef Razor21 het volgende:
Ja hoor FOK heeft GEENSTIJL weer eens gehaald![]()
![]()
geven ze niet, ze zijn bang dat er ineens teveel besteld worden en ze hun shit niet krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef SuperRogier het volgende:
Waarom wordt er eigelijk zo geheimzinnig over gedaan? Ik heb ff zitten zoeken maar ik heb geen zin om er 2 uur aan te spenderen aangezien ik toch geen interesse heb. Heb het hele printergebeuren ook meegemaakt en weer netjes teruggestuurd dus zoveel vertrouwen heb ik er niet in.
Dus, linkje anyone? [afbeelding]
Ik wil de zilveren uitvoering, staat beter bij mijn interieur...quote:
quote:
hahahahahahahaquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
fix die fucking link es idioot!!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
fix die fucking link es idioot!!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef M180 het volgende:
Het befaamde product waar het allemaal om draait!. Ik zou snel klikken voordat deze reactie verwijderd wordt!
Razor was eerderquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef M180 het volgende:
Het befaamde product waar het allemaal om draait!. Ik zou snel klikken voordat deze reactie verwijderd wordt!
Ik zou nog even wachten als ik jou was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
net thuis van werk en hij is eind van de ochtend gekomen!
ga 'm vanaaf gelijk testen!
bedankt Diem
doos heb ik gelijk opengemaakt toen hij binnen wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten als ik jou was.
Lees Razor21 z'n verhaaltje over hygiëne en open maken op vorige pagina!
Mijn advies is: laat 'm eerst een weekje liggen ofzo; in de doos.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
doos heb ik gelijk opengemaakt toen hij binnen was
d'r zat van dat wehkamp plakband overheen dus dichtplakken lukt niet meer
zou dat echt erg zijn? ik ga niet het hele bedrag betalen straks hoor
straks me hele vakantiegeld naar de filisteinen
ik heb geen trafo gehad, zal ik ze bellen voor reclamatie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]Je was gewaarschuwd...
Heb je alleen die omdoos opengemaakt of ook de grote en die kleine die er inzaten (met de extra's, snoeren en trafo)?
Ik denk dat die omdoos niet uitmaakt. Het gaat om de productverpakking zelf.
Goed voor jequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat jij binnenkort in Klaagbaak gaat postenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
Sukkel! dat is echt dom!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
hm, ik denk dat het wel meevalt. Bij die printer had je duidelijk kunnen weten dat het illegaal was, omdat je die gratis bij een pc kreeg, en de pc uiteindelijk niet bestelde en betaalde. In dit geval is het gewoon een foutieve prijs, dan kunnen ze je niks maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sukkel! dat is echt dom!
Dit had ik dus ook gedaan bij de zogenaamde gratis wehkamp printer.
doordat ik de doos had ge-opend mocht ik hem niet meer terug sturen, en moest ik betalen.
okay ik heb van andere fokker begrepen dat het niet bij iedereen zo was, maar bij mij wel.
bovendien hoe naief kun je zijn? als ze al een printer van nog geen 50 euro gaan op eissen, ben jij en de rest hier ook echt wel straks de lul hoor!
Zoek het maar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:24 schreef Huppelei het volgende:
Kan iemand die weet welk procudt het is even zeggen of het nog steeds voor 89,90 euro op Wehkamp staat?
quote:
Dream on, net zoals die LCD van Otto zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Asmodean het volgende:
[..]
hm, ik denk dat het wel meevalt. Bij die printer had je duidelijk kunnen weten dat het illegaal was, omdat je die gratis bij een pc kreeg, en de pc uiteindelijk niet bestelde en betaalde. In dit geval is het gewoon een foutieve prijs, dan kunnen ze je niks maken.
Nog weer zo'n olie domme en naiefe reactie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Asmodean het volgende:
[..]
hm, ik denk dat het wel meevalt. Bij die printer had je duidelijk kunnen weten dat het illegaal was, omdat je die gratis bij een pc kreeg, en de pc uiteindelijk niet bestelde en betaalde. In dit geval is het gewoon een foutieve prijs, dan kunnen ze je niks maken.
Tegen dit soort fouten is Wehkamp beschermd? Hoe dan? Het is toch zo dat bij een foutief opgegeven prijs de klant binnen 2 weken op de hoogte gesteld moet worden van de nieuwe prijs, en dat de klant daarna recht heeft zijn bestelling te annuleren. Dan is er toch niets aan de hand?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nog weer zo'n olie domme en naiefe reactie.
Jullie kunnen ook weten dat dit niet klopt gezien het prijs verschil redelijkerwijs te veel verschilt van de echte waarde. Een product dat normaal 900 euro is, kan nooit 90 euro waard zijn. Tegen dit soort fouten is wehkamp nog beter beschermd dan tegen het geen wat er met de printer actie is gebeurd.
Dit staat namelijk ook gewoon in het burgelijk wetboek dat de overeenkomst alsnog te ontbinden is bij zo'n verschil in prijs.
toch niet als het product al geleverd is?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef Rockfire het volgende:
Uiteraard verschilt de prijs redelijkerwijs teveel van de echte waarde. Dit is dus inderdaad een reden om de overeenkomst alsnog te ontbinden. Echter geeft dit Wehkamp nog geen recht om dan maar de volledige prijs te eisen. Zoals gezegd is het grond om de overeenkomst te ontbinden, wat inhoud dat de koop niet heeft plaatsgevonden en het product dus retour moet.
nee misschien geen volledige prijs, maar misschien wel een dikke 700 euro, heb je wel 200 euro korting. maar denk niet dat mensen voor 700 euro alsnog het product hier willen houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef Rockfire het volgende:
Uiteraard verschilt de prijs redelijkerwijs teveel van de echte waarde. Dit is dus inderdaad een reden om de overeenkomst alsnog te ontbinden. Echter geeft dit Wehkamp nog geen recht om dan maar de volledige prijs te eisen. Zoals gezegd is het grond om de overeenkomst te ontbinden, wat inhoud dat de koop niet heeft plaatsgevonden en het product dus retour moet.
Burgelijk wetboek, en de algemene voorwaarden van wehkampf zelf. 100% zeker weten dat het er in staat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Tegen dit soort fouten is Wehkamp beschermd? Hoe dan? Het is toch zo dat bij een foutief opgegeven prijs de klant binnen 2 weken op de hoogte gesteld moet worden van de nieuwe prijs, en dat de klant daarna recht heeft zijn bestelling te annuleren. Dan is er toch niets aan de hand?
denk eens na: dat kunnen ze nu ook doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef Asmodean het volgende:
Nee man, we moeten die link niet geven. Dat zag je ook in vorige topics. Dan heb je allemaal van die losers die Wehkamp gaan bellen om ze te informeren dat er misbruik gemaakt wordt van een leuke aanbieding, omdat ze het ons niet gunnen.
Zijn er inmiddels al meer mensen in het complot?quote:(PM bericht)
di 22 mei 2007 22:35u door MaGNeT
In het complot:
Patty (jij dus )
Repeat
Slaapvriendinnetje
Knep
NordicBlue
IkWilbert
rene90
Diemietuhriej
jack4ya
SterkStaaltje
MaGNeT
hm, maar ik denk dat ze het een stuk sneller melden met een concrete artikelnaamquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:53 schreef ColombiaanseIndiaan het volgende:
[..]
denk eens na: dat kunnen ze nu ook doen.
wat is het pm me! ik doe er absoluut niet aan mee en meld dit soort dingen ook niet, maar begin wel nieuwsgierig te worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:33 schreef Nuna het volgende:
Ik vind 89,90 toch te duur, dus ik hoef hem eigenlijk sowieso niet.
Edit: Nevermind, heb hem al gevonden
Ja, het is de grootste conspiracy sinds JFKquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:20 schreef patty het volgende:
[..]
Zijn er inmiddels al meer mensen in het complot?
Inderdaad, en het ergste is dat die mensen zo naief zijn dat ze echt denken dat ze ermee wegkomen. Ja hoor wehkamp laat zich ff tig keer 800 euro door de neus borenquote:
Nog even geduld. Ik heb nu van de meesten een PM dat ze 'm hebben of dat ik het wat hen betreft kan onthullen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef Huppelei het volgende:
Welke tab zit die?
Op welke randvoorwaarden heb je verder gezocht?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:57 schreef D-MIXXX het volgende:
Haha, grappenmakers.
Ik heb alle artikelen bij elkaar gepakt waar antraciet in voorkomt (251 artikelen).
En niks bijzonders voor die 89 euro nog wat...
Die Cadeauwijzer is een soort database, die 1x in de week word geupdate (tenzij wehkamp het zelf doet)quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op welke randvoorwaarden heb je verder gezocht?
Die cadeauwijzer is bijvoorbeeld ook niet accuraat.
Jack4ya had de beste zoekmethode, zoals hij me PM'de.
Wel vaag. Die DVD's staan toch al langer als aanbieding?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Die Cadeauwijzer is een soort database, die 1x in de week word geupdate (tenzij wehkamp het zelf doet)
In dit geval is de wijzer nog niet geupdate, en zul je het dus niet vinden
Ik geef je echt weinig kans. Ik zou het niet gedaan hebben zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
ik hoop maar wat amsodean zei dat dat klopt
omdat ik hem al had opgengemaakt vanmiddag heb ik m net toch maar ff gebruikt en het werkt perfect!
het gratis receptenboekje is een leuke bonus
als ze m terug willen schakel ik mijn rechtsbijstand in
wat magnet zei is dat de deal rond is omdat ik al betaald heb en heb heb ontvangen
Waarom moest ik dit zien dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef D-MIXXX het volgende:
Haha, photosoep? Echt niet
Die stuurde ik alleen om jou te stangen dat je dat pm'de..wou het niet openbaren, maar ja, doe je nu zelf...
Menschen: je kan zoeken op artikelen in welke kleuren die leverbaar zijn. Zo kom je tot de conclusie
ik kreeg die internetplaats net en ik heb ze om advies gemaildquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik geef je echt weinig kans. Ik zou het niet gedaan hebben zo.
Hopelijk niet een eigen klaagbaak topic straks...
Vooruit... Omdat het nu toch niet veel meer uitmaakt voor de levering komt de screenshot én link een uur eerder!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef SuperRogier het volgende:
Kom maar op met die screencap, geloof er geen fcuk meer van als niemand het vindt
Ja, mij maakt het geen flikker uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vooruit... Omdat het nu toch niet veel meer uitmaakt voor de levering komt de screenshot én link een uur eerder!
Dus om 20:00 de onthulling!
Iedereen akkoord? PM me anders nog ff!
prima joh, ik verwacht de mijne toch morgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vooruit... Omdat het nu toch niet veel meer uitmaakt voor de levering komt de screenshot én link een uur eerder!
Je kunt het net zo goed nu onthullenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wel een idee voor een scoop opzich, ik ga eraan bezig want het is gewoon een grove fout.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Snel, post het op de FP dan!!!!!!!
De meeste hebben het toch al binnenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wel een idee voor een scoop opzich, ik ga eraan bezig want het is gewoon een grove fout.
Wel revolutionair, zoiets is al veel vaker voorgekomen, otto lcd, wehkamp printer nog nooit gebeurdquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wel een idee voor een scoop opzich, ik ga eraan bezig want het is gewoon een grove fout.
Die kikker pawnt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
89,90 is toch behoorlijk overpriced voor een kikker.![]()
Oh kut... Niet meer gechekt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:01 schreef Meh7 het volgende:
Hij staat sinds vanmiddag niet meer op de site, dus de link zal niet werken.
Dan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |