Hier stond een grote Wehkamp vrachtwagen. Dat ding kon hier niet eens fatsoenlijk parkerenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
ik zal zo even naar huis bellen en vragen of de post is geweest.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef SuperRogier het volgende:
WTF is het nouw, ben ik de enige die het niet weet?![]()
Ivm geluidsoverlast?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:15 schreef Toeps het volgende:
Nou, sterkte voor jullie buren, allen die 'm besteld hebben.
Omdat ze bang zijn dat WEhkamp erdan achter komt en zij hen spullen niet meer krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom wordt er zo geheimzinnig over gedaan
heb het topic even doorgelezen, het komt op mij óntzettend sneu over, echt heel triest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat WEhkamp erdan achter komt en zij hen spullen niet meer krijgen.
Maar zodra ze erachter komen moeten ze toch of bij betalen of dat ding weer terugsturen![]()
Nou, bij onze sportschool hebben ze die dingen ook, en ondanks dat het een betonnen vloer is, voel je die dingen een paar meter verderop nog trillen. En als er een geluidsbox in de buurt staat, is ook alle muziek vergriept.quote:
OF het is al aangepast op de wehkamp site of ik ben gewoon scheel , maar zie niet iets bij het fitness staan voor de prijs van 89.90quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, bij onze sportschool hebben ze die dingen ook, en ondanks dat het een betonnen vloer is, voel je die dingen een paar meter verderop nog trillen. En als er een geluidsbox in de buurt staat, is ook alle muziek vergriept.
zolang er niet honderden mensen tegelijk zo'n ding bestellen is er weinig aan de hand. Het gaat nu om een handje vol mensen van Fok!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:45 schreef Niek. het volgende:
Je actie is nu al gedoemd te mislukken, je had er nooit over moeten beginnen, en zelf gewoon meerdere moeten bestellen, was je vrijwel zeker dat je ze kreeg en kon houden, nu kan je dat denk ik wel vergeten.
hm, voor zover ik hier kan lezen hebben nog maar een klein aantal personen de fout van Wehkamp gevonden, een stuk of 10 ofzo. Daar krijgen ze echt geen argwaan van hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:45 schreef Niek. het volgende:
Je actie is nu al gedoemd te mislukken, je had er nooit over moeten beginnen, en zelf gewoon meerdere moeten bestellen, was je vrijwel zeker dat je ze kreeg en kon houden, nu kan je dat denk ik wel vergeten.
Zijn jullie blind ofzo? hier krijg je gezeur mee, ik weet het zelf omdat ik de printer heb moeten betalen, en zelfs niet eens meer terug kon sturen dit kan voor jullie met dit artikel ook gelden, dan ben je echt de sjaak voor zo'n hoog bedrag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:21 schreef Apekoek het volgende:
Zoiets ga ik niet weer doen! de gratis wehkamp printer heb ik na al die maanden ook nog moeten betalen je krijgt er alleen maar meer gezeur mee, en daar heb je echt geen zin in.
bull shit, je hoeft de volle mep niet te betalen. als het produkt 10 keer zo duur wordt annuleer je gewoon. net zoals zij niet hoeven te leveren, hoef jij het produkt niet te houden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zijn jullie blind ofzo? hier krijg je gezeur mee, ik weet het zelf omdat ik de printer heb moeten betalen, en zelfs niet eens meer terug kon sturen dit kan voor jullie met dit artikel ook gelden, dan ben je echt de sjaak voor zo'n hoog bedrag.
de achter komen ze wel, niet snel, met de printer heeft het ook maanden gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |