Bij mij was het er gisterochtend al af.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:22 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, gisteren netjes bevestiging gehad en geld is van de rekening volgens mij. Laat maar komen!
Oh?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:09 schreef Huppelei het volgende:![]()
Ik ga naar de school van NordicBlue en vraag het aan hem!
Woon er toch naast..
Me tooquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef knep het volgende:
Heb de bevestiging binnen, volgens wehkamp wordt het ding morgen geleverd.
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?Page=ZOE&Artikelnummer=222430quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Razor21 het volgende:
Kan dus niets vinden gezocht op "antraciet" en dan op prijs gesorteerd dit heb ik ook bij zilver gedaan krijg die hele prijs niet naar voren ...ja een armbandje![]()
Zometeen is het allang rechtgezet door Wehkamp en zit ik dus lekker voor jan lul te zoeken![]()
Geef nog eens een hint en waarom nu niet vast de onthulling? Jij hebt het product toch al binnenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef MaGNeT het volgende:
Het is binnen!![]()
Net voor 12 uur bezorgd
Nu eerst maar een weekje ongeopend laten liggen en kijken of ze het ontdekken.
Vanavond de onthulling om 21:00 !!!
Omdat Patty, Repeat, Slaapvriendinnetje, Knep, NordicBlue, IkWilbert, rene90, Diemietuhriej, SterkStaaltje, Duderinnetje, ArtyShock en Poeke nog op het artikel wachten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Geef nog eens een hint en waarom nu niet vast de onthulling? Jij hebt het product toch al binnen![]()
Heb je nog een hint dan onder welke rubriek we het moeten zoeken o.i.d?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat Patty, Repeat, Slaapvriendinnetje, Knep, NordicBlue, IkWilbert, rene90, Diemietuhriej, SterkStaaltje, Duderinnetje, ArtyShock en Poeke nog op het artikel wachten.
En ik wacht eerst hun PM's af voordat ik 't ga melden.
ik zal zo even naar huis bellen en vragen of de post is geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat Patty, Repeat, Slaapvriendinnetje, Knep, NordicBlue, IkWilbert, rene90, Diemietuhriej, SterkStaaltje, Duderinnetje, ArtyShock en Poeke nog op het artikel wachten.
En ik wacht eerst hun PM's af voordat ik 't ga melden.
Hier stond een grote Wehkamp vrachtwagen. Dat ding kon hier niet eens fatsoenlijk parkerenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
ik zal zo even naar huis bellen en vragen of de post is geweest.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef SuperRogier het volgende:
WTF is het nouw, ben ik de enige die het niet weet?![]()
Ivm geluidsoverlast?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:15 schreef Toeps het volgende:
Nou, sterkte voor jullie buren, allen die 'm besteld hebben.
Omdat ze bang zijn dat WEhkamp erdan achter komt en zij hen spullen niet meer krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom wordt er zo geheimzinnig over gedaan
heb het topic even doorgelezen, het komt op mij óntzettend sneu over, echt heel triest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat WEhkamp erdan achter komt en zij hen spullen niet meer krijgen.
Maar zodra ze erachter komen moeten ze toch of bij betalen of dat ding weer terugsturen![]()
Nou, bij onze sportschool hebben ze die dingen ook, en ondanks dat het een betonnen vloer is, voel je die dingen een paar meter verderop nog trillen. En als er een geluidsbox in de buurt staat, is ook alle muziek vergriept.quote:
OF het is al aangepast op de wehkamp site of ik ben gewoon scheel , maar zie niet iets bij het fitness staan voor de prijs van 89.90quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, bij onze sportschool hebben ze die dingen ook, en ondanks dat het een betonnen vloer is, voel je die dingen een paar meter verderop nog trillen. En als er een geluidsbox in de buurt staat, is ook alle muziek vergriept.
zolang er niet honderden mensen tegelijk zo'n ding bestellen is er weinig aan de hand. Het gaat nu om een handje vol mensen van Fok!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:45 schreef Niek. het volgende:
Je actie is nu al gedoemd te mislukken, je had er nooit over moeten beginnen, en zelf gewoon meerdere moeten bestellen, was je vrijwel zeker dat je ze kreeg en kon houden, nu kan je dat denk ik wel vergeten.
hm, voor zover ik hier kan lezen hebben nog maar een klein aantal personen de fout van Wehkamp gevonden, een stuk of 10 ofzo. Daar krijgen ze echt geen argwaan van hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:45 schreef Niek. het volgende:
Je actie is nu al gedoemd te mislukken, je had er nooit over moeten beginnen, en zelf gewoon meerdere moeten bestellen, was je vrijwel zeker dat je ze kreeg en kon houden, nu kan je dat denk ik wel vergeten.
Zijn jullie blind ofzo? hier krijg je gezeur mee, ik weet het zelf omdat ik de printer heb moeten betalen, en zelfs niet eens meer terug kon sturen dit kan voor jullie met dit artikel ook gelden, dan ben je echt de sjaak voor zo'n hoog bedrag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:21 schreef Apekoek het volgende:
Zoiets ga ik niet weer doen! de gratis wehkamp printer heb ik na al die maanden ook nog moeten betalen je krijgt er alleen maar meer gezeur mee, en daar heb je echt geen zin in.
bull shit, je hoeft de volle mep niet te betalen. als het produkt 10 keer zo duur wordt annuleer je gewoon. net zoals zij niet hoeven te leveren, hoef jij het produkt niet te houden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zijn jullie blind ofzo? hier krijg je gezeur mee, ik weet het zelf omdat ik de printer heb moeten betalen, en zelfs niet eens meer terug kon sturen dit kan voor jullie met dit artikel ook gelden, dan ben je echt de sjaak voor zo'n hoog bedrag.
de achter komen ze wel, niet snel, met de printer heeft het ook maanden gekost.
dat slaat dus echt helemaal nergens op. Wanneer zij hun product besluiten in prijs te verhogen kun je het altijd nog annulerenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zijn jullie blind ofzo? hier krijg je gezeur mee, ik weet het zelf omdat ik de printer heb moeten betalen, en zelfs niet eens meer terug kon sturen dit kan voor jullie met dit artikel ook gelden, dan ben je echt de sjaak voor zo'n hoog bedrag.
de achter komen ze wel, niet snel, met de printer heeft het ook maanden gekost.
Hier ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef SuperRogier het volgende:
Kan iemand mij ff de link PM'men, ik ben heul nieuwsgierig wat het is![]()
Nee, wat moet je met zo'n trilplaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
tvp..gewoon uit nieuwsgierigheid...ik ga niet zoeken of bestellen
party pooper!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:08 schreef Razor21 het volgende:
Graag nu zeggen wat het is anders mail ik dit topic naar Wehkamp![]()
daar zat ik eerder aan te denken...ook omdat die in de juiste gewichtsklasse zit en het Sonja Bakker gedoe...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Toeps het volgende:
Het kon ook nog een stoom-oven zijn, maar ook die is weer gewoon duur.
OMG mijn pantoffel dat je meen je nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
Heb net ook contact opgenomen met Wehkamp dat dit toch nooit de juiste prijs kon zijn.![]()
De dame aan de andere kant van de lijn vond dit ook wel heel erg goedkoop en ging contact opnemen met de afdeling die hier over gaat.
Dus aan de rest, dat wordt weer inleveren![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar door al dat gezeik duurde het allemaal veel langer dan 2 weken. Ze hebben niet netjes gehandeld, maar ik, net als jullie, had ook kunnen weten dat het anders zat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:56 schreef Asmodean het volgende:
[..]
dat slaat dus echt helemaal nergens op. Wanneer zij hun product besluiten in prijs te verhogen kun je het altijd nog annuleren
jij bent zeker ook zo'n tiep wat de vleugels of pootjes uit insecten trekt, of ze met opzet up hun rug legt om ze langzaam te zien sterven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
Heb net ook contact opgenomen met Wehkamp dat dit toch nooit de juiste prijs kon zijn.![]()
De dame aan de andere kant van de lijn vond dit ook wel heel erg goedkoop en ging contact opnemen met de afdeling die hier over gaat.
![]()
![]()
![]()
en wat was het dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
![]()
![]()
![]()
ik geloof er helemaal niks van. Stuur maar eerst eens een pm met een link naar het voorwerp, tot dat moment lul je uit je nekquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
![]()
![]()
![]()
En bedankt hequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:30 schreef Razor21 het volgende:
Ja hoor FOK heeft GEENSTIJL weer eens gehaald![]()
![]()
Klinkt als een "kinderachtig ik kon het niet vinden dus gun ik het een ander ook niet meer" reactiequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef dronkeykong het volgende:
Ahaaaa gevonden!!!
![]()
![]()
![]()
loopband: http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C04&HC=GEZ&SC=O06&ZoekMethode=K&ZoekString=O65&ZoekIndex=17&ZoekAantal=18&SSC=&SLC=&FamilieID=148040&ArtikelNummer=86751066&SorteerMethode=D&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=O65&ProductSelectorCode=&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=&MaxPrijs=1649&MinPrijs=399&FromSterkMerk=&filterMaat=quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:48 schreef Razor21 het volgende:
Nou het is dus iets wat ze op de sportschool gebruiken , maar kan geen loopband, trilband vinden in die prijsklasse
Ag en jij bent zo kinderachtig en egoïschtisch om het nu nog niet te zeggen. Staan jullie weer quitte dus..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klinkt als een "kinderachtig ik kon het niet vinden dus gun ik het een ander ook niet meer" reactie
Ik wil wel eens zien of ze het terug kunnen vragen. Ze zijn akkoord gegaan, ik heb betaald en het is geleverd. Deal is rond.
Maar die is nie goedkoop!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef ColombiaanseIndiaan het volgende:
[..]
loopband: http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C04&HC=GEZ&SC=O06&ZoekMethode=K&ZoekString=O65&ZoekIndex=17&ZoekAantal=18&SSC=&SLC=&FamilieID=148040&ArtikelNummer=86751066&SorteerMethode=D&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=O65&ProductSelectorCode=&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=&MaxPrijs=1649&MinPrijs=399&FromSterkMerk=&filterMaat=
De users die het wél weten hoeven zich dus blijkbaar geen zorgen te maken. Jij weet het duidelijk niet. Ik heb magnet al een pm gestuurd met daarin de link, en hij bevestigde dat dat het artikel was. Niet dat er zoveel artikelen zijn van 899 voor 89 euro, van 15 kilo, maargoed. Ik heb het nu dus ook besteldquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef dronkeykong het volgende:
Snap niet waarom ik nu met bewijs moet komen ik heb er ook zelf naar moeten zoeken, dus stik maar lekker of je het geloofd of niet![]()
nej maar wellicht is t veranderd inmiddelsquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:30 schreef Razor21 het volgende:
Ja hoor FOK heeft GEENSTIJL weer eens gehaald![]()
![]()
geven ze niet, ze zijn bang dat er ineens teveel besteld worden en ze hun shit niet krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef SuperRogier het volgende:
Waarom wordt er eigelijk zo geheimzinnig over gedaan? Ik heb ff zitten zoeken maar ik heb geen zin om er 2 uur aan te spenderen aangezien ik toch geen interesse heb. Heb het hele printergebeuren ook meegemaakt en weer netjes teruggestuurd dus zoveel vertrouwen heb ik er niet in.
Dus, linkje anyone? [afbeelding]
Ik wil de zilveren uitvoering, staat beter bij mijn interieur...quote:
quote:
hahahahahahahaquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
fix die fucking link es idioot!!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
fix die fucking link es idioot!!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef M180 het volgende:
Het befaamde product waar het allemaal om draait!. Ik zou snel klikken voordat deze reactie verwijderd wordt!
Razor was eerderquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef M180 het volgende:
Het befaamde product waar het allemaal om draait!. Ik zou snel klikken voordat deze reactie verwijderd wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |