Aanbod wordt teveel en je kan ze weer verkopen voor 50 euro.. :pquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:57 schreef kraaksandaal het volgende:
Marktplaats staat over een paar dagen vol met die dingen.![]()
Bij mij was het er gisterochtend al af.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:22 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, gisteren netjes bevestiging gehad en geld is van de rekening volgens mij. Laat maar komen!
Oh?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:09 schreef Huppelei het volgende:![]()
Ik ga naar de school van NordicBlue en vraag het aan hem!
Woon er toch naast..
Me tooquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef knep het volgende:
Heb de bevestiging binnen, volgens wehkamp wordt het ding morgen geleverd.
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?Page=ZOE&Artikelnummer=222430quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Razor21 het volgende:
Kan dus niets vinden gezocht op "antraciet" en dan op prijs gesorteerd dit heb ik ook bij zilver gedaan krijg die hele prijs niet naar voren ...ja een armbandje![]()
Zometeen is het allang rechtgezet door Wehkamp en zit ik dus lekker voor jan lul te zoeken![]()
Geef nog eens een hint en waarom nu niet vast de onthulling? Jij hebt het product toch al binnenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef MaGNeT het volgende:
Het is binnen!![]()
Net voor 12 uur bezorgd
Nu eerst maar een weekje ongeopend laten liggen en kijken of ze het ontdekken.
Vanavond de onthulling om 21:00 !!!
Omdat Patty, Repeat, Slaapvriendinnetje, Knep, NordicBlue, IkWilbert, rene90, Diemietuhriej, SterkStaaltje, Duderinnetje, ArtyShock en Poeke nog op het artikel wachten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Geef nog eens een hint en waarom nu niet vast de onthulling? Jij hebt het product toch al binnen![]()
Heb je nog een hint dan onder welke rubriek we het moeten zoeken o.i.d?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat Patty, Repeat, Slaapvriendinnetje, Knep, NordicBlue, IkWilbert, rene90, Diemietuhriej, SterkStaaltje, Duderinnetje, ArtyShock en Poeke nog op het artikel wachten.
En ik wacht eerst hun PM's af voordat ik 't ga melden.
ik zal zo even naar huis bellen en vragen of de post is geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat Patty, Repeat, Slaapvriendinnetje, Knep, NordicBlue, IkWilbert, rene90, Diemietuhriej, SterkStaaltje, Duderinnetje, ArtyShock en Poeke nog op het artikel wachten.
En ik wacht eerst hun PM's af voordat ik 't ga melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |