Het is ook 89,90. Geen 89,-.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef Eltonno het volgende:
Hmm ik geef het op, heb met de cadeauwijzer op alles gezocht van 89 euro.. Maar daar zat niks tussen..
Hoax?
Ja goed, maar dan moet ik weer 2 cijfers en een punt extra typen..quote:
Voorkauwkikker was een betere naam geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:44 schreef kauwkikker het volgende:
waar staat die cadeauwijzer dan? verdomme nou wil ik het weten ook! haha
jaja had m al, was een beetje ongeduldigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voorkauwkikker was een betere naam geweest.
Eerste hit op Google is al raak.
Maar ik moet zeggen dat ik 'm niet zie als ik daar het bedrag invul tussen 75,00 en 99,99.
Zoekt dat ding op alles of alleen op dingen die leuk zijn om cadeau te geven?
Vage site maar die zoeker zet ik toch maar even in de bookmarks
Mijn reactie plaats ik alvast:quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb het artikel gevonden en gemeld bij Wehkamp. Kijken hoe ze zullen reageren. De reactie zal ik hier plaatsen.
Dan kan je ook wel zeggen wat het is..quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb het artikel gevonden en gemeld bij Wehkamp. Kijken hoe ze zullen reageren. De reactie zal ik hier plaatsen.
Zo zwaar is hij niet. JIj weet dus alvast niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Poeke het volgende:
Ik heb die 3 dagen geleden al gevonden en besteld.. volgens de bevestiging komt ie morgen binnen!!
Gelukkig dat mijn vriend vrij was want dat ding had ik niet willen tillen![]()
Morgen![]()
15 kilo zwaar? Hmm, naja, tenzij je een hernia hebt ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Poeke het volgende:
Ik heb die 3 dagen geleden al gevonden en besteld.. volgens de bevestiging komt ie morgen binnen!!
Gelukkig dat mijn vriend vrij was want dat ding had ik niet willen tillen![]()
Morgen![]()
Die printer heb ik nog steeds hier, en wehkamp heb ik niet betaalt hoor..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb me er al bijna bij neergelegd dat m'n hebzucht me nu een hoop geld gaat kosten
What comes around goes around ofzoiets...
Nog één vriendelijke oproep: stop met zoeken.
Het is kansloos als iemand nu nog gaat bestellen want er zijn er al veel te veel van besteld...
En als je pech hebt rekent Wehkamp je toch het volle pond zoals met de printers.
Zoeken is leukerquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Frappelsien het volgende:
Oew, wat is het wat is het?
Iemand een PM ?
Als ik het had geweten dan wist je het nu wel.. Maar helaas..quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:01 schreef Shirley het volgende:
Wie PMt me het antwoord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |