Kosten die dingen 900???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef iFries het volgende:
Ik gok een trilplaat deluxe
Beetje uitlokken en dan zo reageren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef MaGNeT het volgende:
Oh néé, nóg zo'n topic
Mag hier ook een slotje op?
Er is zo wel genoeg info uitgewisseld.
Ja, laten we hem met zijn allen gaan pm'en... zal ie leuk vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef eNaSnI het volgende:
Moet MaGNeT een pm met het betreffende artikel ontvangen?
Ik had niet gedacht dat zo'n ding zo duur was... toch maar één besteld. Ben benieuwdquote:
Dan zal het vast onwijs goed trillen...quote:
pm me eens. Ik kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef knep het volgende:
Lol, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb toch maar eens tijdje op wehkamp gezocht.
Heb hem nu (eindelijk) ook gevonden maar heb er zelf helemaal niets aan
.
je kunt hem altijd verkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef knep het volgende:
Lol, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb toch maar eens tijdje op wehkamp gezocht.
Heb hem nu (eindelijk) ook gevonden maar heb er zelf helemaal niets aan
.
Zie edit, stom toevalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
je kunt hem altijd verkopen![]()
Ze zijn er nog niet achter, zal morgenvroeg wel komen...
is het zo'n fuckingmachine ofzowquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dan zal het vast onwijs goed trillen...
Precies de reden waarom ik niet ga pm-en. Denk dat de kans nu al klein is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
iedereen gaat 't nu vinden en straks lult er iemand izch voorbij en heeft niemand meer wat
In welke uitvoering heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef IkWilbert het volgende:
Ik heb ook zojuist netjes de bevestiging via mail gekregen, met de "nieuwe" prijs wel te verstaan![]()
quote:
Ik heb die in het zilver genomen, vond ik er wat mooier uitzien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:59 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
In welke uitvoering heb je hem besteld?
Leuk, en ga je het houden of verkoop je het door?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik heb die in het zilver genomen, vond ik er wat mooier uitzien.
Eerst kijken of ze het versturen, de bevestiging is in ieder geval hoopvol. Ik heb er zelf niet zo'n behoefte aan. Misschien mijn vriendin inderdaad. En anders lekker doorverkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Leuk, en ga je het houden of verkoop je het door?
Ik geef het aan mijn vriendin voor haar verjaardag, zal ze vast leukvinden
Zelf heb ik er niet zoveel aan namelijk
Heb al op marktplaats even gekeken, je kunt het goed doorverkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Eerst kijken of ze het versturen, de bevestiging is in ieder geval hoopvol. Ik heb er zelf niet zo'n behoefte aan. Misschien mijn vriendin inderdaad. En anders lekker doorverkopen![]()
haha, jij ook alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Heb al op marktplaats even gekeken, je kunt het goed doorverkopen
Hoi, je bent nummer #398 die er om vraagt, nee dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef Tha_Flash het volgende:
Kan iemand mij pm-en met het produkt ? ik kan het niet vinden....
Hoi je bent #141414 er zijn gelukkig nog meer usersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Hoi, je bent nummer #398 die er om vraagt, nee dus
Een fiets!?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
User MaGNeT vertelde over een vondst op www.Wehkamp.nl. Hij zou een artikel hebben gevonden dat normaal 899.00 kost maar door een tikfout nu slechts 89.90 euro kostte.
Echter wilt hij niet vertellen wat het precies is, wel liet hij en enkele anderen die het ook gevonden hebben hints achter als:
-Het is in zilver of antraciet te krijgen
- Weegt ongeveer 15 kilo
- Werkt op stroom
- Is geen electronica (dus geen tv, computers en dergelijke)
- Is voor vrouwen.
- Normaal zo'n 899 euro.
- Het zou handig zijn voor "Sonja Bakkers" onder de vrouwen.
Het oorspronkelijke topic is hier te vinden, vooral aan het eind lees je veel over het geheimzinnige product.
Naait user MaGNeT ons nu een oor aan of is het echt? Wie vind hem ook en kan het bewijzen?
Succes en veel plezier!![]()
P.S. Ik heb begrepen dat hij PM's en emails wel tof vind, schroom dus niet er 1 te sturen als je vragen hebt![]()
Joh echtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Haal dan mijn hele naam weg.
Overigens: zoeken op zilver levert niets op.
Mannen fietsen ook -.-quote:
Neen, dat zou wel erg makkelijk zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef souvenir het volgende:
is het een fitness apparaat dan?
Je kan toch geen extra onkosten krijgen? Gewoon terugsturen naar antwoordnummer of zonder frankering als ze moeilijk gaan doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb me er al bijna bij neergelegd dat m'n hebzucht me nu een hoop geld gaat kosten
What comes around goes around ofzoiets...
Nog één vriendelijke oproep: stop met zoeken.
Het is kansloos als iemand nu nog gaat bestellen want er zijn er al veel te veel van besteld...
En als je pech hebt rekent Wehkamp je toch het volle pond zoals met de printers.
Je hebt gelijk, geen egoistischer volkje dat nederlanders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef NordicBlue het volgende:
Wat MaGNeT zegt, gun ons ook is wat
Stomme Hollanders![]()
![]()
Tijd is ook geldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je kan toch geen extra onkosten krijgen? Gewoon terugsturen naar antwoordnummer of zonder frankering als ze moeilijk gaan doen.
Geld kosten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb me er al bijna bij neergelegd dat m'n hebzucht me nu een hoop geld gaat kosten
Het is kansloos als iemand nu nog gaat bestellen want er zijn er al veel te veel van besteld...
En als je pech hebt rekent Wehkamp je toch het volle pond zoals met de printers.
en onze mannen maar zeggen dat wij vrouwen niet handig zijn met de compuerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:32 schreef patty het volgende:
Eindelijk gevonden..... Zou het niet zo snel kopen, maar voor dit geld waarom niet
Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je kan toch geen extra onkosten krijgen? Gewoon terugsturen naar antwoordnummer of zonder frankering als ze moeilijk gaan doen.
Echt nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef sander89 het volgende:
Is gewoon een verzonnen verhaal....
Ik heb al betaald met mijn creditcard zelfsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.
Maar als het niet meer binnenkomt scheelt het toch aardig wat leuk extra vakantiegeld.
En dat maakt die Bol.com bon niet goed
En toen werd er 899euro afgeschrevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:55 schreef patty het volgende:
[..]
Ik heb al betaald met mijn creditcard zelfs![]()
Gisteren 2x besteld, wel een bevestiging maar vandaag nog niets.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef ArtyShock het volgende:
Het was even zoeken. Inderdaad een hele lijst om door te worstelen. Mja, ik heb het op zich niet direct nodig, maar voor zó weinig geld kan ik er vast nog een ander blij mee maken. Of winst maken; Nog beter.![]()
Nog nooit wat bij Wehkamp besteld trouwens. Ik begrijp dat ze snel leveren?
Het is ook 89,90. Geen 89,-.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef Eltonno het volgende:
Hmm ik geef het op, heb met de cadeauwijzer op alles gezocht van 89 euro.. Maar daar zat niks tussen..
Hoax?
Ja goed, maar dan moet ik weer 2 cijfers en een punt extra typen..quote:
Voorkauwkikker was een betere naam geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:44 schreef kauwkikker het volgende:
waar staat die cadeauwijzer dan? verdomme nou wil ik het weten ook! haha
jaja had m al, was een beetje ongeduldigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voorkauwkikker was een betere naam geweest.
Eerste hit op Google is al raak.
Maar ik moet zeggen dat ik 'm niet zie als ik daar het bedrag invul tussen 75,00 en 99,99.
Zoekt dat ding op alles of alleen op dingen die leuk zijn om cadeau te geven?
Vage site maar die zoeker zet ik toch maar even in de bookmarks
Mijn reactie plaats ik alvast:quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb het artikel gevonden en gemeld bij Wehkamp. Kijken hoe ze zullen reageren. De reactie zal ik hier plaatsen.
Dan kan je ook wel zeggen wat het is..quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb het artikel gevonden en gemeld bij Wehkamp. Kijken hoe ze zullen reageren. De reactie zal ik hier plaatsen.
Zo zwaar is hij niet. JIj weet dus alvast niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Poeke het volgende:
Ik heb die 3 dagen geleden al gevonden en besteld.. volgens de bevestiging komt ie morgen binnen!!
Gelukkig dat mijn vriend vrij was want dat ding had ik niet willen tillen![]()
Morgen![]()
15 kilo zwaar? Hmm, naja, tenzij je een hernia hebt ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Poeke het volgende:
Ik heb die 3 dagen geleden al gevonden en besteld.. volgens de bevestiging komt ie morgen binnen!!
Gelukkig dat mijn vriend vrij was want dat ding had ik niet willen tillen![]()
Morgen![]()
Die printer heb ik nog steeds hier, en wehkamp heb ik niet betaalt hoor..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
Zoeken is leukerquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Frappelsien het volgende:
Oew, wat is het wat is het?
Iemand een PM ?
Als ik het had geweten dan wist je het nu wel.. Maar helaas..quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:01 schreef Shirley het volgende:
Wie PMt me het antwoord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |