quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef M180 het volgende:
Het befaamde product waar het allemaal om draait!. Ik zou snel klikken voordat deze reactie verwijderd wordt!
Razor was eerderquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef M180 het volgende:
Het befaamde product waar het allemaal om draait!. Ik zou snel klikken voordat deze reactie verwijderd wordt!
Ik zou nog even wachten als ik jou was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
net thuis van werk en hij is eind van de ochtend gekomen!
ga 'm vanaaf gelijk testen!
bedankt Diem
doos heb ik gelijk opengemaakt toen hij binnen wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten als ik jou was.
Lees Razor21 z'n verhaaltje over hygiëne en open maken op vorige pagina!
Mijn advies is: laat 'm eerst een weekje liggen ofzo; in de doos.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
doos heb ik gelijk opengemaakt toen hij binnen was
d'r zat van dat wehkamp plakband overheen dus dichtplakken lukt niet meer
zou dat echt erg zijn? ik ga niet het hele bedrag betalen straks hoor
straks me hele vakantiegeld naar de filisteinen
ik heb geen trafo gehad, zal ik ze bellen voor reclamatie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]Je was gewaarschuwd...
Heb je alleen die omdoos opengemaakt of ook de grote en die kleine die er inzaten (met de extra's, snoeren en trafo)?
Ik denk dat die omdoos niet uitmaakt. Het gaat om de productverpakking zelf.
Goed voor jequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat jij binnenkort in Klaagbaak gaat postenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
Sukkel! dat is echt dom!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
hm, ik denk dat het wel meevalt. Bij die printer had je duidelijk kunnen weten dat het illegaal was, omdat je die gratis bij een pc kreeg, en de pc uiteindelijk niet bestelde en betaalde. In dit geval is het gewoon een foutieve prijs, dan kunnen ze je niks maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sukkel! dat is echt dom!
Dit had ik dus ook gedaan bij de zogenaamde gratis wehkamp printer.
doordat ik de doos had ge-opend mocht ik hem niet meer terug sturen, en moest ik betalen.
okay ik heb van andere fokker begrepen dat het niet bij iedereen zo was, maar bij mij wel.
bovendien hoe naief kun je zijn? als ze al een printer van nog geen 50 euro gaan op eissen, ben jij en de rest hier ook echt wel straks de lul hoor!
Zoek het maar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:24 schreef Huppelei het volgende:
Kan iemand die weet welk procudt het is even zeggen of het nog steeds voor 89,90 euro op Wehkamp staat?
quote:
Dream on, net zoals die LCD van Otto zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Asmodean het volgende:
[..]
hm, ik denk dat het wel meevalt. Bij die printer had je duidelijk kunnen weten dat het illegaal was, omdat je die gratis bij een pc kreeg, en de pc uiteindelijk niet bestelde en betaalde. In dit geval is het gewoon een foutieve prijs, dan kunnen ze je niks maken.
Nog weer zo'n olie domme en naiefe reactie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Asmodean het volgende:
[..]
hm, ik denk dat het wel meevalt. Bij die printer had je duidelijk kunnen weten dat het illegaal was, omdat je die gratis bij een pc kreeg, en de pc uiteindelijk niet bestelde en betaalde. In dit geval is het gewoon een foutieve prijs, dan kunnen ze je niks maken.
Tegen dit soort fouten is Wehkamp beschermd? Hoe dan? Het is toch zo dat bij een foutief opgegeven prijs de klant binnen 2 weken op de hoogte gesteld moet worden van de nieuwe prijs, en dat de klant daarna recht heeft zijn bestelling te annuleren. Dan is er toch niets aan de hand?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nog weer zo'n olie domme en naiefe reactie.
Jullie kunnen ook weten dat dit niet klopt gezien het prijs verschil redelijkerwijs te veel verschilt van de echte waarde. Een product dat normaal 900 euro is, kan nooit 90 euro waard zijn. Tegen dit soort fouten is wehkamp nog beter beschermd dan tegen het geen wat er met de printer actie is gebeurd.
Dit staat namelijk ook gewoon in het burgelijk wetboek dat de overeenkomst alsnog te ontbinden is bij zo'n verschil in prijs.
toch niet als het product al geleverd is?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef Rockfire het volgende:
Uiteraard verschilt de prijs redelijkerwijs teveel van de echte waarde. Dit is dus inderdaad een reden om de overeenkomst alsnog te ontbinden. Echter geeft dit Wehkamp nog geen recht om dan maar de volledige prijs te eisen. Zoals gezegd is het grond om de overeenkomst te ontbinden, wat inhoud dat de koop niet heeft plaatsgevonden en het product dus retour moet.
nee misschien geen volledige prijs, maar misschien wel een dikke 700 euro, heb je wel 200 euro korting. maar denk niet dat mensen voor 700 euro alsnog het product hier willen houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef Rockfire het volgende:
Uiteraard verschilt de prijs redelijkerwijs teveel van de echte waarde. Dit is dus inderdaad een reden om de overeenkomst alsnog te ontbinden. Echter geeft dit Wehkamp nog geen recht om dan maar de volledige prijs te eisen. Zoals gezegd is het grond om de overeenkomst te ontbinden, wat inhoud dat de koop niet heeft plaatsgevonden en het product dus retour moet.
Burgelijk wetboek, en de algemene voorwaarden van wehkampf zelf. 100% zeker weten dat het er in staat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Tegen dit soort fouten is Wehkamp beschermd? Hoe dan? Het is toch zo dat bij een foutief opgegeven prijs de klant binnen 2 weken op de hoogte gesteld moet worden van de nieuwe prijs, en dat de klant daarna recht heeft zijn bestelling te annuleren. Dan is er toch niets aan de hand?
denk eens na: dat kunnen ze nu ook doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef Asmodean het volgende:
Nee man, we moeten die link niet geven. Dat zag je ook in vorige topics. Dan heb je allemaal van die losers die Wehkamp gaan bellen om ze te informeren dat er misbruik gemaakt wordt van een leuke aanbieding, omdat ze het ons niet gunnen.
Zijn er inmiddels al meer mensen in het complot?quote:(PM bericht)
di 22 mei 2007 22:35u door MaGNeT
In het complot:
Patty (jij dus )
Repeat
Slaapvriendinnetje
Knep
NordicBlue
IkWilbert
rene90
Diemietuhriej
jack4ya
SterkStaaltje
MaGNeT
hm, maar ik denk dat ze het een stuk sneller melden met een concrete artikelnaamquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:53 schreef ColombiaanseIndiaan het volgende:
[..]
denk eens na: dat kunnen ze nu ook doen.
wat is het pm me! ik doe er absoluut niet aan mee en meld dit soort dingen ook niet, maar begin wel nieuwsgierig te worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:33 schreef Nuna het volgende:
Ik vind 89,90 toch te duur, dus ik hoef hem eigenlijk sowieso niet.
Edit: Nevermind, heb hem al gevonden
Ja, het is de grootste conspiracy sinds JFKquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:20 schreef patty het volgende:
[..]
Zijn er inmiddels al meer mensen in het complot?
Inderdaad, en het ergste is dat die mensen zo naief zijn dat ze echt denken dat ze ermee wegkomen. Ja hoor wehkamp laat zich ff tig keer 800 euro door de neus borenquote:
Nog even geduld. Ik heb nu van de meesten een PM dat ze 'm hebben of dat ik het wat hen betreft kan onthullen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef Huppelei het volgende:
Welke tab zit die?
Op welke randvoorwaarden heb je verder gezocht?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:57 schreef D-MIXXX het volgende:
Haha, grappenmakers.
Ik heb alle artikelen bij elkaar gepakt waar antraciet in voorkomt (251 artikelen).
En niks bijzonders voor die 89 euro nog wat...
Die Cadeauwijzer is een soort database, die 1x in de week word geupdate (tenzij wehkamp het zelf doet)quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op welke randvoorwaarden heb je verder gezocht?
Die cadeauwijzer is bijvoorbeeld ook niet accuraat.
Jack4ya had de beste zoekmethode, zoals hij me PM'de.
Wel vaag. Die DVD's staan toch al langer als aanbieding?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Die Cadeauwijzer is een soort database, die 1x in de week word geupdate (tenzij wehkamp het zelf doet)
In dit geval is de wijzer nog niet geupdate, en zul je het dus niet vinden
Ik geef je echt weinig kans. Ik zou het niet gedaan hebben zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
ik hoop maar wat amsodean zei dat dat klopt
omdat ik hem al had opgengemaakt vanmiddag heb ik m net toch maar ff gebruikt en het werkt perfect!
het gratis receptenboekje is een leuke bonus
als ze m terug willen schakel ik mijn rechtsbijstand in
wat magnet zei is dat de deal rond is omdat ik al betaald heb en heb heb ontvangen
Waarom moest ik dit zien dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef D-MIXXX het volgende:
Haha, photosoep? Echt niet
Die stuurde ik alleen om jou te stangen dat je dat pm'de..wou het niet openbaren, maar ja, doe je nu zelf...
Menschen: je kan zoeken op artikelen in welke kleuren die leverbaar zijn. Zo kom je tot de conclusie
ik kreeg die internetplaats net en ik heb ze om advies gemaildquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik geef je echt weinig kans. Ik zou het niet gedaan hebben zo.
Hopelijk niet een eigen klaagbaak topic straks...
Vooruit... Omdat het nu toch niet veel meer uitmaakt voor de levering komt de screenshot én link een uur eerder!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef SuperRogier het volgende:
Kom maar op met die screencap, geloof er geen fcuk meer van als niemand het vindt
Ja, mij maakt het geen flikker uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vooruit... Omdat het nu toch niet veel meer uitmaakt voor de levering komt de screenshot én link een uur eerder!
Dus om 20:00 de onthulling!
Iedereen akkoord? PM me anders nog ff!
prima joh, ik verwacht de mijne toch morgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vooruit... Omdat het nu toch niet veel meer uitmaakt voor de levering komt de screenshot én link een uur eerder!
Je kunt het net zo goed nu onthullenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wel een idee voor een scoop opzich, ik ga eraan bezig want het is gewoon een grove fout.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Snel, post het op de FP dan!!!!!!!
De meeste hebben het toch al binnenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wel een idee voor een scoop opzich, ik ga eraan bezig want het is gewoon een grove fout.
Wel revolutionair, zoiets is al veel vaker voorgekomen, otto lcd, wehkamp printer nog nooit gebeurdquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wel een idee voor een scoop opzich, ik ga eraan bezig want het is gewoon een grove fout.
Die kikker pawnt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
89,90 is toch behoorlijk overpriced voor een kikker.![]()
Oh kut... Niet meer gechekt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:01 schreef Meh7 het volgende:
Hij staat sinds vanmiddag niet meer op de site, dus de link zal niet werken.
Dan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |