Wel vaag. Die DVD's staan toch al langer als aanbieding?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Die Cadeauwijzer is een soort database, die 1x in de week word geupdate (tenzij wehkamp het zelf doet)
In dit geval is de wijzer nog niet geupdate, en zul je het dus niet vinden
Ik geef je echt weinig kans. Ik zou het niet gedaan hebben zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
ik hoop maar wat amsodean zei dat dat klopt
omdat ik hem al had opgengemaakt vanmiddag heb ik m net toch maar ff gebruikt en het werkt perfect!
het gratis receptenboekje is een leuke bonus
als ze m terug willen schakel ik mijn rechtsbijstand in
wat magnet zei is dat de deal rond is omdat ik al betaald heb en heb heb ontvangen
Waarom moest ik dit zien dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef D-MIXXX het volgende:
Haha, photosoep? Echt niet
Die stuurde ik alleen om jou te stangen dat je dat pm'de..wou het niet openbaren, maar ja, doe je nu zelf...
Menschen: je kan zoeken op artikelen in welke kleuren die leverbaar zijn. Zo kom je tot de conclusie
ik kreeg die internetplaats net en ik heb ze om advies gemaildquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik geef je echt weinig kans. Ik zou het niet gedaan hebben zo.
Hopelijk niet een eigen klaagbaak topic straks...
Vooruit... Omdat het nu toch niet veel meer uitmaakt voor de levering komt de screenshot én link een uur eerder!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef SuperRogier het volgende:
Kom maar op met die screencap, geloof er geen fcuk meer van als niemand het vindt
Ja, mij maakt het geen flikker uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vooruit... Omdat het nu toch niet veel meer uitmaakt voor de levering komt de screenshot én link een uur eerder!
Dus om 20:00 de onthulling!
Iedereen akkoord? PM me anders nog ff!
prima joh, ik verwacht de mijne toch morgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vooruit... Omdat het nu toch niet veel meer uitmaakt voor de levering komt de screenshot én link een uur eerder!
Je kunt het net zo goed nu onthullenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wel een idee voor een scoop opzich, ik ga eraan bezig want het is gewoon een grove fout.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Snel, post het op de FP dan!!!!!!!
De meeste hebben het toch al binnenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wel een idee voor een scoop opzich, ik ga eraan bezig want het is gewoon een grove fout.
Wel revolutionair, zoiets is al veel vaker voorgekomen, otto lcd, wehkamp printer nog nooit gebeurdquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wel een idee voor een scoop opzich, ik ga eraan bezig want het is gewoon een grove fout.
Die kikker pawnt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
89,90 is toch behoorlijk overpriced voor een kikker.![]()
Oh kut... Niet meer gechekt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:01 schreef Meh7 het volgende:
Hij staat sinds vanmiddag niet meer op de site, dus de link zal niet werken.
Dan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |