Die had je al 2 dagen klaar moeten hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef OudFruit het volgende:
Dat ga ik nu toch doehoennnnn
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef OudFruit het volgende:
Beetje rare titel, maar ik hoopte al dat iemand er werk van zou makenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef OudFruit het volgende:
Of gewoon een ontzettend knappe dame die Huub en Brain eens even flink gaat verleiden.... Lieke en Amanda jaloers en Brain en Huub weer in de clinch!!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:29 schreef daWeasel het volgende:
Als er vanavond een nieuwe bewoner komt hoop ik op een hele grote boze negerin die enorm tegen Natasia is, lijkt me fantastisch!
Hahahaa lijkt me ook echt tof!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:29 schreef daWeasel het volgende:
Als er vanavond een nieuwe bewoner komt hoop ik op een hele grote boze negerin die enorm tegen Natasia is, lijkt me fantastisch!
Waarom zou er 'n nieuwe bewoner komen vanavond, is er reden om dat aan te nemen of is dat gewoon ijdele hoop?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:29 schreef daWeasel het volgende:
Of een hele grote boze neger die voor Brian is.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:29 schreef daWeasel het volgende:
ik hoop er op.....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou er 'n nieuwe bewoner komen vanavond, is er reden om dat aan te nemen of is dat gewoon ijdele hoop?![]()
Whahahhahaaa,,,, Hahhahahahahahquote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na die cap van Japio kun je jezelf afvragen of Natasia ook truffels heeft gegeten ......
[afbeelding]
"Gevoel"quote:Op maandag 21 mei 2007 19:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou er 'n nieuwe bewoner komen vanavond, is er reden om dat aan te nemen of is dat gewoon ijdele hoop?![]()
Dat waren dan wel hele rotte truffelsquote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na die cap van Japio kun je jezelf afvragen of Natasia ook truffels heeft gegeten ......
[afbeelding]
Wat zijn we toch weer grappig.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:34 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Dat waren dan wel hele rotte truffels![]()
Ik denk met Lieke treiteren....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
Amanda moet zich ergens mee bemoeien, waar ze zich niet mee wil bemoeien. Wat ????
Was moeilijk te verstaan, maar iets met Liekte tarten?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
Amanda moet zich ergens mee bemoeien, waar ze zich niet mee wil bemoeien. Wat ????
Natasja wil ruziemaken met Lieke, en wil dat Amanda daarbij helpt.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
Beetje zieligquote:Op maandag 21 mei 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja wil ruziemaken met Lieke, en wil dat Amanda daarbij helpt.
Dat heeft ze geleerd van Brian.quote:
Heeft ze van Bwian geleerd....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Kan die takketrol dat niet alleen af dan ?
Ssstt, hij praat met 2pacquote:Op maandag 21 mei 2007 19:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Para ???
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar naar toe? En wie gaat ze daar bezoeken?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Godzijdank is Natas de enige die naar De BERGMANKLINIEK toe gaat.
Leukquote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef OudFruit het volgende:
![]()
Gefeliciteeeeeerd!!!
![]()
![]()
De 1500 m (ook wel metrische mijl genaamd) is een middellange afstand bij atletiek. Het onderdeel wordt zowel fysiek als mentaal als zeer zwaar beschouwd. De wedstrijden worden meestal beslist in het laatste gedeelte, omdat de wedstrijd zeer mentaal en tactisch is ingesteld.
Wilt u 1500 geinteresseerde bezoekers op uw site?
Adverteer via 's Nederlands grootste advertentie netwerk! De ruim negenduizend aangesloten website eigenaren sturen dagelijks op basis van pay-per-click vele duizenden bezoekers naar uw site.
Te koop: Kiss DP-1500 (regiovrij!)
Speelt werkelijk alles af! Regriovrij.
Netwerkaansluiting om te linken met bijvoorbeeld PC (webradio, afspelen van je filmen op de harde schijf, ...).
Nieuwstaat.
Full DVD/MPEG-4/DivX?/XviD/CD/MP3/Ogg Vorbis/CD-RW/DVD+-RW compatibility
*JPEG Picture CD viewing
* Progressive Scan Video Out
* Time Search
* Playback Control: Play/Pause/Stop/FF/RW/NEXT/PREV
* Repeat Playback
etc
NS trein, type 1500
[afbeelding]
Intruder 1500
[afbeelding]
Een dorpje, 1500 jaar na Christusssss
[afbeelding]
Verdere links:
De Gouden Kooi
Dat toontje er ook bij, JE MOET !!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja wil ruziemaken met Lieke, en wil dat Amanda daarbij helpt.
Echt waar... Ze is zo verschrikkelijk om aan te zien, ik zou bijna zeggen dat ze in haar narcose mag blijven hangen, maarjah, dat mag je niet zeggen héquote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Nooit van gehoord van die kliniek..quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Sponsors?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
Jij wil ook naar d eBERGMANKLINIEK dus hou aub je smoel tegen Lieke. Godzijdank weet ik waar ik sta met me sponsors aldus Natas
Wel als je zegt dat je hoopt dat ze een beetje blijft hangen in de narcosequote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Echt waar... Ze is zo verschrikkelijk om aan te zien, ik zou bijna zeggen dat ze in haar narcose mag blijven hangen, maarjah, dat mag je niet zeggen hé
Mislukte tieten mogen ook niet zeker?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Echt waar... Ze is zo verschrikkelijk om aan te zien, ik zou bijna zeggen dat ze in haar narcose mag blijven hangen, maarjah, dat mag je niet zeggen hé
Ik geloof er nog steeds in dat Natas niet tegen mij op zou kunnen... Daar is ze gewoon te dom voor, gewoon rustig op haar inpraten, argumenten geven dat ze het zelf inziet.. Dat domme geschreeuw, daar is ze goed in, dus dat moet je vermijdenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef Starlie het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik niet in die Kooi zit.... al dat gescheld als Natas zo tegen mij had gedaan was ik volgens mij telkens gaan janken... of zou Lieke zichzelf elke avond in slaap huilen??? Vind het erg knap dat deze mensen zo harteloos kunnen zijn..... lijkt wel of ze af en toe een stukje gevoel missen...
Volgens mij is het toch echt andersomquote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke probeert uit alle macht ruzie te maken met Natasja, maar het lukt niet echt. No match voor Lieke.
Als Natasia zo doorgaat, moet ik Lieke straks nog leuk gaan vinden.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke probeert uit alle macht ruzie te maken met Natasja, maar het lukt niet echt. No match voor Lieke.
Er is altijd een risico aanwezigquote:
Ik had haar allang een flinke ram op haar bek verkocht, en was er waarschijnlijk al na een week uitgekikkerdquote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef Starlie het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik niet in die Kooi zit.... al dat gescheld als Natas zo tegen mij had gedaan was ik volgens mij telkens gaan janken... of zou Lieke zichzelf elke avond in slaap huilen??? Vind het erg knap dat deze mensen zo harteloos kunnen zijn..... lijkt wel of ze af en toe een stukje gevoel missen...
Ja misschien wel.... maar op een gegeven moment wordt je daar toch doodmoe van en heb je toch zin om haar een klap voor die lelijke kop te geven?!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds in dat Natas niet tegen mij op zou kunnen... Daar is ze gewoon te dom voor, gewoon rustig op haar inpraten, argumenten geven dat ze het zelf inziet.. Dat domme geschreeuw, daar is ze goed in, dus dat moet je vermijden
Ik zie het heel simpel, als zij zich kan inhouden (zij kan niet normaal nadenken en relativeren).. Dan kan ik dat al helemaalquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja misschien wel.... maar op een gegeven moment wordt je daar toch doodmoe van en heb je toch zin om haar een klap voor die lelijke kop te geven?!![]()
Beetje triest, ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Pfff, je moet gewoon op haar niveau meegaan, lekker meeschreeuwen, haar een hoer noemen, juist over haar kinderen beginnen en gewoon zeggen dat je hoopt haar kinderen haar worden ontnomen. En als ze gaat schreeuwen haar gewoon negeren.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
Lieke geef het toch op. Je kunt het niet.
De kaasboer met tapasquote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:
Wie is er op visite?
Ja het begon al bijna een soetsappige tv show te worden...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef paraquat het volgende:
gelukkig, er wordt weer geschreeuwd!!!!!!
zeker weten... ik denk dat ze de GK wel onderschat heeft..quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef OudFruit het volgende:
Lieke wordt compleet overruled door Natasia..ze kan het echt niet winnen
Ach nee he, was hij dat van plan dan? Laat die zielige kuktkok lekker in z'n lepels stikken.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:53 schreef schatje het volgende:
Marc komt als hij dit ziet helemaal niet meer terug.
Helemaal mee eens!!! Want dat mensen erbij halen van Natas is wel heeeeeeel erg sneu!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef noekje het volgende:
Lieke is iig niet degene die hulp wil als er een ruzie aan de gang is. Zover lijkt ze dus sterker dan Natasia te zijn.
Zijn (2 weekse) kuurtje pammetjes afgelopen ?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Brian is lichtelijk para.
Natasia is zoooo'n sterke vrouwquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef noekje het volgende:
Lieke is iig niet degene die hulp wil als er een ruzie aan de gang is. Zover lijkt ze dus sterker dan Natasia te zijn.
Dat doet verder niemand in de kooiquote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Dat plakken van Lieke tegen mensen aan, zooooooooo eng.
Op dit moment laat z het toch echt door Huub opknappen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef noekje het volgende:
Jaap staat er ook gewoon 1 mtr vanaf foto's te maken:quote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
Als je moet schreeuwen om te winnen ben je in mijn ogen sowieso een verliezer. Lieke en Natasia: -1
edit: Jaap met fototoestel +2![]()
Ja, Natas kon het alleen af, die vroeg niet om hulp he.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Day het volgende:
En Huub moet het voor Lieke oplossen.
Dat is Huub die ervoor springt. Zijn keuze. Ik heb haar niks horen vragen, mensen op zien halen of mensen zien bevelen dat ze zich ermee moeten bemoeien.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
[..]
Op dit moment laat z het toch echt door Huub opknappen.
Vind ik van niet. Waarom? Omdat Natasia een grotere bek heeft?..ze die wijder kan open zetten dan ieder ander? Omdat ze haar ogen zover openspert dat de rest van gezicht niet meer te zien is?...omdat ze brult zo hard dat je trommelvlies heen en weer stuitert? Omdat ze haar doodshoofdgrijns in je gezicht duwt?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef OudFruit het volgende:
Lieke wordt compleet overruled door Natasia..ze kan het echt niet winnen
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
Als je moet schreeuwen om te winnen ben je in mijn ogen sowieso een verliezer. Lieke en Natasia: -1
edit: Jaap met fototoestel +2![]()
Een abattoir?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef FdW het volgende:
Hoe heet ook alweer die kliniek waar ze van een viswijf een mooie trotse negerin kunnen maken?![]()
NATASIA IS BORN TO LOOSEquote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Vind ik van niet. Waarom? Omdat Natasia een grotere bek heeft?..ze die wijder kan open zetten dan ieder ander? Omdat ze haar ogen zover openspert dat de rest van gezicht niet meer te zien is?...omdat ze brult zo hard dat je trommelvlies heen en weer stuitert? Omdat ze haar doodshoofdgrijns in je gezicht duwt?
Echt niet...Natasia is juist de verliezer...elke keer weer.....
Je bedoelt die met die ene dokter, gut... hoe heet hij nu ook alweer?!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef FdW het volgende:
Hoe heet ook alweer die kliniek waar ze van een viswijf een mooie trotse negerin kunnen maken?![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Toch jammer dat de miljonairs niet hebben gehoord dat Natas haar kinderen aangaven dat ze hun moeder thuis wilden.
Dacht iets van heuvelzicht?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:01 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Een abattoir?
http://www.abatan.be/abattoirs/nl/startabattoirs.html
helemaal mee eens DTVCquote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoezo niemand tegen Lieke? Dat wijf is de Hoer van de Kooi. Omdat Erik & Huub tegen haar gingen gaat ze nu ineens zich bewijzen dat ze ruzies kan uitlokken , nou chapeau lieke! zoals Jaap het altijd zegt: STOEPHOER! Neuken om een back-up te krijgen , zwak..
Duinvrouwsquote:
Ja, er kwam ff stoom uit m'n oren. Ze zei gewoon de waarheidquote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Vies klotewijf die Natasia. Hoe ze nu lult over haar eigen kinderen. Ze wilden haar wel thuis hebben!!
Lieke: stop ze vol met playstations!!
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Vies klotewijf die Natasia. Hoe ze nu lult over haar eigen kinderen. Ze wilden haar wel thuis hebben!!
Lieke: stop ze vol met playstations!!
En dat dan heel Nederland aan haar voeten ligt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef demins het volgende:
Ze hoeven maar een paar keer tegen Natasja te zeggen dat ze onbelangrijk is, omdat ze toch over 4 maanden weggaat!
Waar DGK graag aan meewerkt. Nog een psycholoog elke week en die kinderen zijn zoet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef Starlie het volgende:
Daar verbaaste wij ons thuis gisteravond over dat ze dat allemaal maar gewoon krijgen... beetje afkopen heet dat geloof ik...
Dat Natas met een schuldgevoel zit van hier tot Tokyo moet ze natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar verbaaste wij ons thuis gisteravond over dat ze dat allemaal maar gewoon krijgen... beetje afkopen heet dat geloof ik...
Hij stond naast het Hekquote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef petraa het volgende:
waar is die para idioot, naar achter geroepen om hem vol te stoppen met pilletjes ??? Omdat ze een Para avond verwachten vanavond. ?
Vier maanden nog?!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef demins het volgende:
Ze hoeven maar een paar keer tegen Natasja te zeggen dat ze onbelangrijk is, omdat ze toch over 4 maanden weggaat!
en een hele school met kinderen die niet meer over dgk mogen praten. Doen ze goed!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar DGK graag aan meewerkt. Nog een psycholoog elke week en die kinderen zijn zoet.
Backup? brain neukt alles, amanda nog meer, natas de buurman Ton, Huub de hoeren, eric verkracht mensen.... Jaap..ja kusje onder de deken! wat bedoel je nu ook al weer!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoezo niemand tegen Lieke? Dat wijf is de Hoer van de Kooi. Omdat Erik & Huub tegen haar gingen gaat ze nu ineens zich bewijzen dat ze ruzies kan uitlokken , nou chapeau lieke! zoals Jaap het altijd zegt: STOEPHOER! Neuken om een back-up te krijgen , zwak..
Daar is die multi-ego-bunker veel te dom en egoistisch voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat Natas met een schuldgevoel zit van hier tot Tokyo moet ze natuurlijk
compenseren met allerlei kadootjes voor de kids...geld en moederliefde speelt kennelijk geen rol..![]()
als we nu eens met z,n alle met de pet rond gaan,wie weet lukt dat welquote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb er een miljoen voor over dat Natasia het huis uitgaat voor ze aan dr koffiefilters geopereerd gaat worden. Haar leven geruïneerd.....
Ben je gek, dat wijf heeft een bunker voor haar harses.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het is toch wel aangekomen denk ik.
Erik deed wel een high five met Lieke en zei dat ze het goed had gedaan. Maar dat hij zich er niet mee kon bemoeien op dat moment. Maar dat ze zo op het goede spoor zat.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
Eric wordt zó moe van al die discussies in huis.
Ik word zo moe als die al één woord uit.
Ik heb ook nooit gezegt dat ik VOOR Brian & co ben ofzo ?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Villalux het volgende:
[..]
Backup? brain neukt alles, amanda nog meer, natas de buurman Ton, Huub de hoeren, eric verkracht mensen.... Jaap..ja kusje onder de deken! wat bedoel je nu ook al weer!![]()
Gaat hem niet worden. Eric heeft maar 1 back-up en dat is Huub.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef Copycat het volgende:
Brian komt Eric brainwashen over Huub.
Precies.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Eric heeft maar 1 back-up en dat is Huub.
Erik speelt mee!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef blomst het volgende:
Ik walg van Eric geloof ik.
Leuk voor Lieke maar alsnog word ik heel moe van hem. Moe van z'n houding, z'n maniertjes, z'n hoofd en zijn stem.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Erik deed wel een high five met Lieke en zei dat ze het goed had gedaan. Maar dat hij zich er niet mee kon bemoeien op dat moment. Maar dat ze zo op het goede spoor zat.
Ik zou juist denken dat moeders nu net een antenne hebben voor dit soort ellendige situaties...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
[..]
en een hele school met kinderen die niet meer over dgk mogen praten. Doen ze goed!
Het leukste is dat die kinderen maar één ding willen en dat wordt volledig genegeerd door moeders.
Waar!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegt dat ik VOOR Brian & co ben ofzo ?Het zijn allemaal maloten
Mijn punt is: Lieke zit erin omdat ze geneukt heeft met Huub , niet meer en niet minder. Als Lieke nix met Huub had ligt ze er zo snel mogelijk uit. Sterker nog: dan zat ze niet eens in de kooi.
Ik mag idd toch hopelijk ook aannemen dat Eric slimmer dan dat is.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Gaat hem niet worden. Eric heeft maar 1 back-up en dat is Huub.
Dat heb ik nou bij Lieke.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Leuk voor Lieke maar alsnog word ik heel moe van hem. Moe van z'n houding, z'n maniertjes, z'n hoofd en zijn stem.
Denk je, volgens mij probeert hij toch een andere backup te krijgen en als hij zeker is Huub laat vallen.quote:
Hmmmm, ik weet het niet, hoor.quote:
Iedereen zou dat denken. Behalve Natasia en de rest van de familie Blank, klaarblijkelijk .quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef demins het volgende:
Ik zou juist denken dat moeders nu net een antenne hebben voor dit soort ellendige situaties...
Eric is een vals mannetjequote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmmm, ik weet het niet, hoor.
Hij is er in ieder geval op uit om Lieke te lozen. En als Eric Huub er uit kan gooien, doet hij het.
Ja dat heb ik ook gezien. oke ik heb wel me twijfels bij Erik, maar vooralsnog geef ik hem nog de voorkeur van de twijfel.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
Dit is een spel van Eric..... hij en Huub zijn echt nog samen.... is net weer besproken in de chillroom
Eric beseft ook wel dat zowel Natasja en Brian hem geen dekking bieden.
Je was dus serieus die naam kwijtquote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef FdW het volgende:
Even opgezocht, BERGMAN kliniek.
Daar kunnen ze van een vuilnisvat een trotse negerin maken.
Voorlopig nog alleen virtueel weliswaar, maar donderdag gaan ze voor het eerst een bionisch model uitproberen. Proef fase 1.
Al zou je een antenne in haar hoofd weaven dan nog zou ze niks ontvangen. Dat is ruis in de ether. Natasia kiest alleen en enkel voor zichzelf. Kids.fm. is niet te ontvangen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat moeders nu net een antenne hebben voor dit soort ellendige situaties...
Je vergeet FdW.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
Brian: heel Fok mag Lieke niet .
Vergeet hij toch pietje en scan.
quote:
En ik ff bij jouquote:
Ik ook, Ik moet Lieke niet, maar Brian en Nasty moet ik helemaal niet. Dus ik weet niet waar hij het vandaan haalt die mega mongoolquote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik mag Lieke meer dan Brian!!!!! n Natasty!!! Dat het ff tot zijn achterlijke kop doordringt!!!
zo is datquote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
Brian kan lullen wat tie wilt.... maar Lieke staat mij bij een stuk hoger dan hijzelf.... een heeeel stuk hoger
Ja.man.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
"Brotha, er is 1 dame hier in die huizzz"
De vrienden van Brian...
Love you toquote:
heel fok vol nowlive etc mag Rat nietquote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef paraquat het volgende:
heel FOK mag Lieke niet......volgens Brian!
En daar kunnen ze het dan mee doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
De kinderen zien mama online en ze zien de zorgzaamheid die mama geeft in de kooi zegt Brian.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, Ik moet Lieke niet, maar Brian en Nasty moet ik helemaal niet. Dus ik weet niet waar hij het vandaan haalt die mega mongool
Die speech was bedoeld om haar een hart onder de riem te steken maar had een averechts effectquote:Op maandag 21 mei 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
De kinderen zien mama online en ze zien de zorgzaamheid die mama geeft in de kooi zegt Brian.
tooquote:
Daar noem je er ook twee drie op!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
en FdW
Hey, je bent er weer!quote:
Klopt Brian, net zoals wij jou allemaal ook niet mogen!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
en FdW
Even afwachten of Eric het doorbrieft. Ik denk het niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
Brian en Eric zijn het wel echt eens.
Hij haalt Huub nu naar beneden.
Dat kun je zelf bewerkstelligen hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Babbelen babbelen, babbelen, babbelen. #*$(#$*#%*#)(%* er zijn zoveel woorden die ik door de kooi niet meer ga gebruiken en nooit meer tegen me gebruikt wil hebben.
Dank voor je steun aan Lieke, tof!quote:
etcetera, het grappige is, weet je waarom, luister wat ik zeg, schmoel, watskebeurt, en zelfs anaal gaat er bij mij niets meer in.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Babbelen babbelen, babbelen, babbelen. #*$(#$*#%*#)(%* er zijn zoveel woorden die ik door de kooi niet meer ga gebruiken en nooit meer tegen me gebruikt wil hebben.
ja ze zou een teken geven als het te lang ging duren en dan zou mama thuis komen...nou dat werd ff de kop in gedrukt door haar lieve moeder..............."nog 4 maandjes beloooooofd)quote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef Desii het volgende:
Och wat heb ik een hekel aan die Natasja.... het ging me door merg en been toen Cheynenne gisteren aangaf dat ze die 4 maanden te lang vond.
Het kind gaf zelf aan dat het te lang ging duren... en nog blijft tie bitch omdat der figuur belangrijker is.![]()
![]()
![]()
![]()
heel vreemde manier om zieltjes te winnen, maar typisch voor deze stinkratquote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef paraquat het volgende:
Brian probeert zieljes te winnen?
En zijn kracht is dat als je hem iets vraagt, je duidelijk en direct een antwoord krijgtquote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
De kracht van Natas is dat ze puur natuur is, en Lieke niet, volgens wifebeater.
zijn gesprek met marielle was wel serieus, daarin gaf hij aan ook het helemaal gehad te hebben met huub. hij probeert backing te krijgen van BANquote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Even afwachten of Eric het doorbrieft. Ik denk het niet.
Ik vetrouw hem nietquote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef Clank het volgende:
Eric speelt hetzelfde spel als hij toen deed met de wegstem ronde van Huub. Niemand weet meer wat voor spel hij speelt.
getverquote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef SiRojK het volgende:
Ik zou Nasty zooo hard pakken als ze 'ziek' is na die operatie.. Ze kiest daar helemaal zelf voor, moet ze dat maar NA de kooi laten doen.. Ik zou in haar bed springen, alles, totdat ze met bloedende tieten die poort uit rent!
Denk het ook niet. Maar we wachten rustig af. ...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Even afwachten of Eric het doorbrieft. Ik denk het niet.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
en FdW
als vanoudsquote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef schatje het volgende:
Brian: Huub, Huub, Huub.....
Natas staat in vele opzichten dicht bij de natuur, alleen waar het haar kinderen betreft niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
De kracht van Natas is dat ze puur natuur is, en Lieke niet, volgens wifebeater.
Hij mag dan wel (kennelijk) een hekel hebben aan Huub. Vergeet niet dat hij een grotere hekel heeft aan Natasia en Brian. Hij weet ook wel dat ze hebben net zo hard eruit gooien als ze Huub hebben weggestemd.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn gesprek met marielle was wel serieus, daarin gaf hij aan ook het helemaal gehad te hebben met huub. hij probeert backing te krijgen van BAN
Haal er dan eerst weer eens wat uit!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
etcetera, het grappige is, weet je waarom, luister wat ik zeg, schmoel, watskebeurt, en zelfs anaal gaat er bij mij niets meer in.
Da's nog eens een strakke actiequote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
ik zou RAT te grazen nemen helemaal para maken woensdag als zijn surrigaatmoeder niet thuis is![]()
Zelfs niet met hulp van Demins?quote:
Ik snap niet waar ze aan begint.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef Donnie29 het volgende:
Straks is Natas geen puur natuur meer haha
In het streamgebeuren, best vreemd. Ik zie het maar ik kan het niet volgenquote:
Jammer, Demins heeft je hard nodig.quote:
Natasia heeft haar nu toch al geprostitueerd richting Brian, dus waarom niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef Clank het volgende:
Amanda stelt voor om nog een keer een wig te drijven tussen Huub en Lieke.
ik werd zo opgewonden van mijn eigen fenomenale hersenspinselen dat ik zelfs surrogaat niet meer kon typenquote:
idd.... en soms iririteren ze elkaar... maar ze houden ook van elkaarquote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag dan wel (kennelijk) een hekel hebben aan Huub. Vergeet niet dat hij een grotere hekel heeft aan Natasia en Brian. Hij weet ook wel dat ze hebben net zo hard eruit gooien als ze Huub hebben weggestemd.
Om mij er in te helpen ?quote:
Hoop echt dat Huub dit nog wel via via door krijgt gespeeld.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn gesprek met marielle was wel serieus, daarin gaf hij aan ook het helemaal gehad te hebben met huub. hij probeert backing te krijgen van BAN
Dat gaat hem niet worden. Brian mag niet boos worden van de Febo.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
ik zou RAT te grazen nemen helemaal para maken woensdag als zijn surrigaatmoeder niet thuis is![]()
ah, even wennen, - kopje rooibosthee - even wat afstand - sigaretje, en nog eens proberenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
In het streamgebeuren, best vreemd. Ik zie het maar ik kan het niet volgen![]()
Volgens mij is dat zwaar overtrokken.... hij gaf in datzelfde gesprek aan dat hij het beste met Huub kon, maar dat tie zijn eigen teveel door het spel liet opslokken.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoop echt dat Huub dit nog wel via via door krijgt gespeeld.
Neen, om hem eindelijk in z'n grootse vorm te krijgen.quote:
Zou ze het echt menen?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
Tas is blij dat haar borsten een issue zijn, ze worden gevuld en gelift.
Aman is blij dat de borsten van Tas het ff overnemen van de hare.
Nou zit je weer in die Blondie, Denise, Denise mode...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef Day het volgende:
Amanda wil Lieke en Huub weer uit elkaar drijven.
Go Amanda!![]()
ze kan geen 2 dingen onthouden..sorry.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia heeft haar nu toch al geprostitueerd richting Brian, dus waarom niet.
Die hele villa, één en al prostitutiequote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef farceman het volgende:
Als Lieke en Liek slim zijn , kunnen ze verwachten dat Amanda het nog een keer probeert om hun uit elkaar te halen.
Ze moeten dan gewoon afspreken dat Huub Amanda met goedkeuring van Lieke gaat neuken en dan wordt Brian lekker Para!
Dat trekt Lieke niet. Ze wordt al para als Huub met een andere vrouw praat.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef farceman het volgende:
Ze moeten dan gewoon afspreken dat Huub Amanda met goedkeuring van Lieke gaat neuken en dan wordt Brian lekker Para!
Jaaa!!! Dat zou geweldig zijn!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef farceman het volgende:
Als Lieke en Liek slim zijn , kunnen ze verwachten dat Amanda het nog een keer probeert om hun uit elkaar te halen.
I'm so in love with you!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou zit je weer in die Blondie, Denise, Denise mode...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |