Nooit van gehoord van die kliniek..quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Godzijdank is Natas de enige die naar De BERGMANKLINIEK toe gaat.
Sponsors?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
Jij wil ook naar d eBERGMANKLINIEK dus hou aub je smoel tegen Lieke. Godzijdank weet ik waar ik sta met me sponsors aldus Natas
Wel als je zegt dat je hoopt dat ze een beetje blijft hangen in de narcosequote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Echt waar... Ze is zo verschrikkelijk om aan te zien, ik zou bijna zeggen dat ze in haar narcose mag blijven hangen, maarjah, dat mag je niet zeggen hé
Mislukte tieten mogen ook niet zeker?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Echt waar... Ze is zo verschrikkelijk om aan te zien, ik zou bijna zeggen dat ze in haar narcose mag blijven hangen, maarjah, dat mag je niet zeggen hé
Ik geloof er nog steeds in dat Natas niet tegen mij op zou kunnen... Daar is ze gewoon te dom voor, gewoon rustig op haar inpraten, argumenten geven dat ze het zelf inziet.. Dat domme geschreeuw, daar is ze goed in, dus dat moet je vermijdenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef Starlie het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik niet in die Kooi zit.... al dat gescheld als Natas zo tegen mij had gedaan was ik volgens mij telkens gaan janken... of zou Lieke zichzelf elke avond in slaap huilen??? Vind het erg knap dat deze mensen zo harteloos kunnen zijn..... lijkt wel of ze af en toe een stukje gevoel missen...
Volgens mij is het toch echt andersomquote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke probeert uit alle macht ruzie te maken met Natasja, maar het lukt niet echt. No match voor Lieke.
Als Natasia zo doorgaat, moet ik Lieke straks nog leuk gaan vinden.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke probeert uit alle macht ruzie te maken met Natasja, maar het lukt niet echt. No match voor Lieke.
Er is altijd een risico aanwezigquote:
Ik had haar allang een flinke ram op haar bek verkocht, en was er waarschijnlijk al na een week uitgekikkerdquote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef Starlie het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik niet in die Kooi zit.... al dat gescheld als Natas zo tegen mij had gedaan was ik volgens mij telkens gaan janken... of zou Lieke zichzelf elke avond in slaap huilen??? Vind het erg knap dat deze mensen zo harteloos kunnen zijn..... lijkt wel of ze af en toe een stukje gevoel missen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |