En ik ff bij jouquote:
Ik ook, Ik moet Lieke niet, maar Brian en Nasty moet ik helemaal niet. Dus ik weet niet waar hij het vandaan haalt die mega mongoolquote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik mag Lieke meer dan Brian!!!!! n Natasty!!! Dat het ff tot zijn achterlijke kop doordringt!!!
zo is datquote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
Brian kan lullen wat tie wilt.... maar Lieke staat mij bij een stuk hoger dan hijzelf.... een heeeel stuk hoger
Ja.man.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
"Brotha, er is 1 dame hier in die huizzz"
De vrienden van Brian...
Love you toquote:
heel fok vol nowlive etc mag Rat nietquote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef paraquat het volgende:
heel FOK mag Lieke niet......volgens Brian!
En daar kunnen ze het dan mee doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
De kinderen zien mama online en ze zien de zorgzaamheid die mama geeft in de kooi zegt Brian.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, Ik moet Lieke niet, maar Brian en Nasty moet ik helemaal niet. Dus ik weet niet waar hij het vandaan haalt die mega mongool
Die speech was bedoeld om haar een hart onder de riem te steken maar had een averechts effectquote:Op maandag 21 mei 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
De kinderen zien mama online en ze zien de zorgzaamheid die mama geeft in de kooi zegt Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |