getverquote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef SiRojK het volgende:
Ik zou Nasty zooo hard pakken als ze 'ziek' is na die operatie.. Ze kiest daar helemaal zelf voor, moet ze dat maar NA de kooi laten doen.. Ik zou in haar bed springen, alles, totdat ze met bloedende tieten die poort uit rent!
Denk het ook niet. Maar we wachten rustig af. ...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Even afwachten of Eric het doorbrieft. Ik denk het niet.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
Brian: heel Fok mag Lieke niet .
Vergeet hij toch pietje en scan.
en FdW
als vanoudsquote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef schatje het volgende:
Brian: Huub, Huub, Huub.....
Natas staat in vele opzichten dicht bij de natuur, alleen waar het haar kinderen betreft niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
De kracht van Natas is dat ze puur natuur is, en Lieke niet, volgens wifebeater.
Hij mag dan wel (kennelijk) een hekel hebben aan Huub. Vergeet niet dat hij een grotere hekel heeft aan Natasia en Brian. Hij weet ook wel dat ze hebben net zo hard eruit gooien als ze Huub hebben weggestemd.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn gesprek met marielle was wel serieus, daarin gaf hij aan ook het helemaal gehad te hebben met huub. hij probeert backing te krijgen van BAN
Haal er dan eerst weer eens wat uit!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
etcetera, het grappige is, weet je waarom, luister wat ik zeg, schmoel, watskebeurt, en zelfs anaal gaat er bij mij niets meer in.
Da's nog eens een strakke actiequote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
ik zou RAT te grazen nemen helemaal para maken woensdag als zijn surrigaatmoeder niet thuis is![]()
Zelfs niet met hulp van Demins?quote:
Ik snap niet waar ze aan begint.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef Donnie29 het volgende:
Straks is Natas geen puur natuur meer haha
In het streamgebeuren, best vreemd. Ik zie het maar ik kan het niet volgenquote:
Jammer, Demins heeft je hard nodig.quote:
Natasia heeft haar nu toch al geprostitueerd richting Brian, dus waarom niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef Clank het volgende:
Amanda stelt voor om nog een keer een wig te drijven tussen Huub en Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |