tooquote:
Daar noem je er ook twee drie op!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
Brian: heel Fok mag Lieke niet .
Vergeet hij toch pietje en scan.
en FdW
Hey, je bent er weer!quote:
Klopt Brian, net zoals wij jou allemaal ook niet mogen!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
Brian: heel Fok mag Lieke niet .
Vergeet hij toch pietje en scan.
en FdW
Even afwachten of Eric het doorbrieft. Ik denk het niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
Brian en Eric zijn het wel echt eens.
Hij haalt Huub nu naar beneden.
Dat kun je zelf bewerkstelligen hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Babbelen babbelen, babbelen, babbelen. #*$(#$*#%*#)(%* er zijn zoveel woorden die ik door de kooi niet meer ga gebruiken en nooit meer tegen me gebruikt wil hebben.
Dank voor je steun aan Lieke, tof!quote:
etcetera, het grappige is, weet je waarom, luister wat ik zeg, schmoel, watskebeurt, en zelfs anaal gaat er bij mij niets meer in.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Babbelen babbelen, babbelen, babbelen. #*$(#$*#%*#)(%* er zijn zoveel woorden die ik door de kooi niet meer ga gebruiken en nooit meer tegen me gebruikt wil hebben.
ja ze zou een teken geven als het te lang ging duren en dan zou mama thuis komen...nou dat werd ff de kop in gedrukt door haar lieve moeder..............."nog 4 maandjes beloooooofd)quote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef Desii het volgende:
Och wat heb ik een hekel aan die Natasja.... het ging me door merg en been toen Cheynenne gisteren aangaf dat ze die 4 maanden te lang vond.
Het kind gaf zelf aan dat het te lang ging duren... en nog blijft tie bitch omdat der figuur belangrijker is.![]()
![]()
![]()
![]()
heel vreemde manier om zieltjes te winnen, maar typisch voor deze stinkratquote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef paraquat het volgende:
Brian probeert zieljes te winnen?
En zijn kracht is dat als je hem iets vraagt, je duidelijk en direct een antwoord krijgtquote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
De kracht van Natas is dat ze puur natuur is, en Lieke niet, volgens wifebeater.
zijn gesprek met marielle was wel serieus, daarin gaf hij aan ook het helemaal gehad te hebben met huub. hij probeert backing te krijgen van BANquote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Even afwachten of Eric het doorbrieft. Ik denk het niet.
Ik vetrouw hem nietquote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef Clank het volgende:
Eric speelt hetzelfde spel als hij toen deed met de wegstem ronde van Huub. Niemand weet meer wat voor spel hij speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |