Erik speelt mee!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef blomst het volgende:
Ik walg van Eric geloof ik.
Leuk voor Lieke maar alsnog word ik heel moe van hem. Moe van z'n houding, z'n maniertjes, z'n hoofd en zijn stem.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Erik deed wel een high five met Lieke en zei dat ze het goed had gedaan. Maar dat hij zich er niet mee kon bemoeien op dat moment. Maar dat ze zo op het goede spoor zat.
Ik zou juist denken dat moeders nu net een antenne hebben voor dit soort ellendige situaties...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
[..]
en een hele school met kinderen die niet meer over dgk mogen praten. Doen ze goed!
Het leukste is dat die kinderen maar één ding willen en dat wordt volledig genegeerd door moeders.
Waar!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegt dat ik VOOR Brian & co ben ofzo ?Het zijn allemaal maloten
Mijn punt is: Lieke zit erin omdat ze geneukt heeft met Huub , niet meer en niet minder. Als Lieke nix met Huub had ligt ze er zo snel mogelijk uit. Sterker nog: dan zat ze niet eens in de kooi.
Ik mag idd toch hopelijk ook aannemen dat Eric slimmer dan dat is.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Gaat hem niet worden. Eric heeft maar 1 back-up en dat is Huub.
Dat heb ik nou bij Lieke.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Leuk voor Lieke maar alsnog word ik heel moe van hem. Moe van z'n houding, z'n maniertjes, z'n hoofd en zijn stem.
Denk je, volgens mij probeert hij toch een andere backup te krijgen en als hij zeker is Huub laat vallen.quote:
Hmmmm, ik weet het niet, hoor.quote:
Iedereen zou dat denken. Behalve Natasia en de rest van de familie Blank, klaarblijkelijk .quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef demins het volgende:
Ik zou juist denken dat moeders nu net een antenne hebben voor dit soort ellendige situaties...
Eric is een vals mannetjequote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmmm, ik weet het niet, hoor.
Hij is er in ieder geval op uit om Lieke te lozen. En als Eric Huub er uit kan gooien, doet hij het.
Ja dat heb ik ook gezien. oke ik heb wel me twijfels bij Erik, maar vooralsnog geef ik hem nog de voorkeur van de twijfel.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
Dit is een spel van Eric..... hij en Huub zijn echt nog samen.... is net weer besproken in de chillroom
Eric beseft ook wel dat zowel Natasja en Brian hem geen dekking bieden.
Je was dus serieus die naam kwijtquote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef FdW het volgende:
Even opgezocht, BERGMAN kliniek.
Daar kunnen ze van een vuilnisvat een trotse negerin maken.
Voorlopig nog alleen virtueel weliswaar, maar donderdag gaan ze voor het eerst een bionisch model uitproberen. Proef fase 1.
Al zou je een antenne in haar hoofd weaven dan nog zou ze niks ontvangen. Dat is ruis in de ether. Natasia kiest alleen en enkel voor zichzelf. Kids.fm. is niet te ontvangen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat moeders nu net een antenne hebben voor dit soort ellendige situaties...
Je vergeet FdW.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
Brian: heel Fok mag Lieke niet .
Vergeet hij toch pietje en scan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |