En dat dan heel Nederland aan haar voeten ligt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef demins het volgende:
Ze hoeven maar een paar keer tegen Natasja te zeggen dat ze onbelangrijk is, omdat ze toch over 4 maanden weggaat!
Waar DGK graag aan meewerkt. Nog een psycholoog elke week en die kinderen zijn zoet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef Starlie het volgende:
Daar verbaaste wij ons thuis gisteravond over dat ze dat allemaal maar gewoon krijgen... beetje afkopen heet dat geloof ik...
Dat Natas met een schuldgevoel zit van hier tot Tokyo moet ze natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar verbaaste wij ons thuis gisteravond over dat ze dat allemaal maar gewoon krijgen... beetje afkopen heet dat geloof ik...
Hij stond naast het Hekquote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef petraa het volgende:
waar is die para idioot, naar achter geroepen om hem vol te stoppen met pilletjes ??? Omdat ze een Para avond verwachten vanavond. ?
Vier maanden nog?!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef demins het volgende:
Ze hoeven maar een paar keer tegen Natasja te zeggen dat ze onbelangrijk is, omdat ze toch over 4 maanden weggaat!
en een hele school met kinderen die niet meer over dgk mogen praten. Doen ze goed!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar DGK graag aan meewerkt. Nog een psycholoog elke week en die kinderen zijn zoet.
Backup? brain neukt alles, amanda nog meer, natas de buurman Ton, Huub de hoeren, eric verkracht mensen.... Jaap..ja kusje onder de deken! wat bedoel je nu ook al weer!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoezo niemand tegen Lieke? Dat wijf is de Hoer van de Kooi. Omdat Erik & Huub tegen haar gingen gaat ze nu ineens zich bewijzen dat ze ruzies kan uitlokken , nou chapeau lieke! zoals Jaap het altijd zegt: STOEPHOER! Neuken om een back-up te krijgen , zwak..
Daar is die multi-ego-bunker veel te dom en egoistisch voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat Natas met een schuldgevoel zit van hier tot Tokyo moet ze natuurlijk
compenseren met allerlei kadootjes voor de kids...geld en moederliefde speelt kennelijk geen rol..![]()
als we nu eens met z,n alle met de pet rond gaan,wie weet lukt dat welquote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb er een miljoen voor over dat Natasia het huis uitgaat voor ze aan dr koffiefilters geopereerd gaat worden. Haar leven geruïneerd.....
Ben je gek, dat wijf heeft een bunker voor haar harses.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het is toch wel aangekomen denk ik.
Erik deed wel een high five met Lieke en zei dat ze het goed had gedaan. Maar dat hij zich er niet mee kon bemoeien op dat moment. Maar dat ze zo op het goede spoor zat.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
Eric wordt zó moe van al die discussies in huis.
Ik word zo moe als die al één woord uit.
Ik heb ook nooit gezegt dat ik VOOR Brian & co ben ofzo ?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Villalux het volgende:
[..]
Backup? brain neukt alles, amanda nog meer, natas de buurman Ton, Huub de hoeren, eric verkracht mensen.... Jaap..ja kusje onder de deken! wat bedoel je nu ook al weer!![]()
Gaat hem niet worden. Eric heeft maar 1 back-up en dat is Huub.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef Copycat het volgende:
Brian komt Eric brainwashen over Huub.
Precies.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Eric heeft maar 1 back-up en dat is Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |