ik werd zo opgewonden van mijn eigen fenomenale hersenspinselen dat ik zelfs surrogaat niet meer kon typenquote:
idd.... en soms iririteren ze elkaar... maar ze houden ook van elkaarquote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag dan wel (kennelijk) een hekel hebben aan Huub. Vergeet niet dat hij een grotere hekel heeft aan Natasia en Brian. Hij weet ook wel dat ze hebben net zo hard eruit gooien als ze Huub hebben weggestemd.
Om mij er in te helpen ?quote:
Hoop echt dat Huub dit nog wel via via door krijgt gespeeld.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn gesprek met marielle was wel serieus, daarin gaf hij aan ook het helemaal gehad te hebben met huub. hij probeert backing te krijgen van BAN
Dat gaat hem niet worden. Brian mag niet boos worden van de Febo.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
ik zou RAT te grazen nemen helemaal para maken woensdag als zijn surrigaatmoeder niet thuis is![]()
ah, even wennen, - kopje rooibosthee - even wat afstand - sigaretje, en nog eens proberenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
In het streamgebeuren, best vreemd. Ik zie het maar ik kan het niet volgen![]()
Volgens mij is dat zwaar overtrokken.... hij gaf in datzelfde gesprek aan dat hij het beste met Huub kon, maar dat tie zijn eigen teveel door het spel liet opslokken.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoop echt dat Huub dit nog wel via via door krijgt gespeeld.
Neen, om hem eindelijk in z'n grootse vorm te krijgen.quote:
Zou ze het echt menen?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
Tas is blij dat haar borsten een issue zijn, ze worden gevuld en gelift.
Aman is blij dat de borsten van Tas het ff overnemen van de hare.
Nou zit je weer in die Blondie, Denise, Denise mode...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef Day het volgende:
Amanda wil Lieke en Huub weer uit elkaar drijven.
Go Amanda!![]()
ze kan geen 2 dingen onthouden..sorry.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia heeft haar nu toch al geprostitueerd richting Brian, dus waarom niet.
Die hele villa, één en al prostitutiequote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef farceman het volgende:
Als Lieke en Liek slim zijn , kunnen ze verwachten dat Amanda het nog een keer probeert om hun uit elkaar te halen.
Ze moeten dan gewoon afspreken dat Huub Amanda met goedkeuring van Lieke gaat neuken en dan wordt Brian lekker Para!
Dat trekt Lieke niet. Ze wordt al para als Huub met een andere vrouw praat.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef farceman het volgende:
Ze moeten dan gewoon afspreken dat Huub Amanda met goedkeuring van Lieke gaat neuken en dan wordt Brian lekker Para!
Jaaa!!! Dat zou geweldig zijn!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef farceman het volgende:
Als Lieke en Liek slim zijn , kunnen ze verwachten dat Amanda het nog een keer probeert om hun uit elkaar te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |