Ja misschien wel.... maar op een gegeven moment wordt je daar toch doodmoe van en heb je toch zin om haar een klap voor die lelijke kop te geven?!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds in dat Natas niet tegen mij op zou kunnen... Daar is ze gewoon te dom voor, gewoon rustig op haar inpraten, argumenten geven dat ze het zelf inziet.. Dat domme geschreeuw, daar is ze goed in, dus dat moet je vermijden
Ik zie het heel simpel, als zij zich kan inhouden (zij kan niet normaal nadenken en relativeren).. Dan kan ik dat al helemaalquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja misschien wel.... maar op een gegeven moment wordt je daar toch doodmoe van en heb je toch zin om haar een klap voor die lelijke kop te geven?!![]()
Beetje triest, ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke probeert uit alle macht ruzie te maken met Natasja, maar het lukt niet echt. No match voor Lieke.
Pfff, je moet gewoon op haar niveau meegaan, lekker meeschreeuwen, haar een hoer noemen, juist over haar kinderen beginnen en gewoon zeggen dat je hoopt haar kinderen haar worden ontnomen. En als ze gaat schreeuwen haar gewoon negeren.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
Lieke geef het toch op. Je kunt het niet.
De kaasboer met tapasquote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:
Wie is er op visite?
Ja het begon al bijna een soetsappige tv show te worden...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef paraquat het volgende:
gelukkig, er wordt weer geschreeuwd!!!!!!
zeker weten... ik denk dat ze de GK wel onderschat heeft..quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef OudFruit het volgende:
Lieke wordt compleet overruled door Natasia..ze kan het echt niet winnen
Ach nee he, was hij dat van plan dan? Laat die zielige kuktkok lekker in z'n lepels stikken.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:53 schreef schatje het volgende:
Marc komt als hij dit ziet helemaal niet meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |