Helemaal mee eens!!! Want dat mensen erbij halen van Natas is wel heeeeeeel erg sneu!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef noekje het volgende:
Lieke is iig niet degene die hulp wil als er een ruzie aan de gang is. Zover lijkt ze dus sterker dan Natasia te zijn.
Zijn (2 weekse) kuurtje pammetjes afgelopen ?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Brian is lichtelijk para.
Natasia is zoooo'n sterke vrouwquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef noekje het volgende:
Lieke is iig niet degene die hulp wil als er een ruzie aan de gang is. Zover lijkt ze dus sterker dan Natasia te zijn.
Dat doet verder niemand in de kooiquote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Dat plakken van Lieke tegen mensen aan, zooooooooo eng.
Op dit moment laat z het toch echt door Huub opknappen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef noekje het volgende:
Jaap staat er ook gewoon 1 mtr vanaf foto's te maken:quote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
Als je moet schreeuwen om te winnen ben je in mijn ogen sowieso een verliezer. Lieke en Natasia: -1
edit: Jaap met fototoestel +2![]()
Ja, Natas kon het alleen af, die vroeg niet om hulp he.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Day het volgende:
En Huub moet het voor Lieke oplossen.
Dat is Huub die ervoor springt. Zijn keuze. Ik heb haar niks horen vragen, mensen op zien halen of mensen zien bevelen dat ze zich ermee moeten bemoeien.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
[..]
Op dit moment laat z het toch echt door Huub opknappen.
Vind ik van niet. Waarom? Omdat Natasia een grotere bek heeft?..ze die wijder kan open zetten dan ieder ander? Omdat ze haar ogen zover openspert dat de rest van gezicht niet meer te zien is?...omdat ze brult zo hard dat je trommelvlies heen en weer stuitert? Omdat ze haar doodshoofdgrijns in je gezicht duwt?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef OudFruit het volgende:
Lieke wordt compleet overruled door Natasia..ze kan het echt niet winnen
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
Als je moet schreeuwen om te winnen ben je in mijn ogen sowieso een verliezer. Lieke en Natasia: -1
edit: Jaap met fototoestel +2![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |