quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Game on!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
Juist helemaal niet vaak ziekquote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je bent vaak ziek? Of gewoon voedselvergiftiging oid?
Oooh roep ik het daarom al een topic of 20quote:Op maandag 21 mei 2007 13:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Daar doen we al een topic of 20 niet meer aan...
Wat ga je voor rotzooi trappen ?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:52 schreef Nachtdier het volgende:
En is nog steeds opzoek naar een adres waar ie veilig een gratis proxyserver kan downloaden, zodat ie een ip-ban kan voorkomen cq ontwijken.
Ik ben geen moordenaarquote:Op maandag 21 mei 2007 17:59 schreef Bravebart het volgende:
Jarno, we hebben geluidsoverlast van de bovenburen, kom je mee uitroken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan blijven de echt gezellig mensen overquote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef mcDavid het volgende:
hey ik zat te denken heh, ik moet vrijdag avond wel naar de zweefvliegclub. Dus tenzij we om 5 uur eten ofzo gaat ik het niet redden!
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:02 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ben geen moordenaar
Haha, nu zit hij weer viool te spelen ofso, echt knetterhardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Kom maar hier naartoe, wij zitten Eurotrip te kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef Autoreply het volgende:
M'n bier is op, ik wil niet meer studeren en ik ben alleen. Mensen zin om nog ff een kroeg in te duiken?
Uh, wat kloten op een online spellensite, waar je geband wordt als je drie keer het woordje kut zegt...quote:
Nachtdiertje heeft vandaag ook visjes gekeken in een aquariumzaak, deze. Maar die zaak is toch wel wat groter dan de aquariumzaak die Warreltje bedoelt denk ik (neem aan die in de zijstraat naast het spoor).quote:Op maandag 21 mei 2007 17:07 schreef warrel het volgende:
Studeren, pffMisschien dat ik straks het hoofdstuk uitlees. De rest van de dag voor die visjes bezig geweest.
Maar Delft heeft een hele mooie aquariumspeciaalzaak, met écht hele mooie vissen!! Die van mij zijn een beetje ordinair, en ze hapten nog naar me ook toen ik de plantjes weer netjes aan het doen was
Ja, die staat erin jaquote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Uh, wat kloten op een online spellensite, waar je geband wordt als je drie keer het woordje kut zegt...
Heb nu geloof ik een permanente ban te pakken...vroeg of ik wel het woordje kutmarokkaan mocht gebruiken. Dat staat toch in de Dikke van dale tegenwoordig?
stoerquote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Uh, wat kloten op een online spellensite, waar je geband wordt als je drie keer het woordje kut zegt...
Heb nu geloof ik een permanente ban te pakken...vroeg of ik wel het woordje kutmarokkaan mocht gebruiken. Dat staat toch in de Dikke van dale tegenwoordig?
quote:
Jarno heeft een topbuiquote:
Man man manquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Achja, je kent me toch; subtiel wie immer. Kan Liszle je niet troosten oid?
Nou nou dat ziet er gezellig uit, IK DOE MEEEquote:
Whehe, dat trauma was dus waarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man man man![]()
Ga eens slapen ofso, zal je goed doen
Lekker knuffelen met lekkere mannenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nou nou dat ziet er gezellig uit, IK DOE MEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk traumaquote:
Je loopt hooguit blauw aan als ze op je gaat zitten...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik kreeg vaag iets mee van een L-blauwtje. Ergens in pub, geen idee meer waar.
Wtf, dat kan niet van mij zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik kreeg vaag iets mee van een L-blauwtje. Ergens in pub, geen idee meer waar.
Valt best mee gekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je loopt hooguit blauw aan als ze op je gaat zitten...
Ach, Bart gaat wel voor wat inhoud dus da's helemaal niet ergquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je loopt hooguit blauw aan als ze op je gaat zitten...
Whatever. Nog geen nieuw project?quote:
Wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, Bart gaat wel voor wat inhoud dus da's helemaal niet erg![]()
Nopequote:[..]
Whatever. Nog geen nieuw project?
Mwaquote:
Ik heb niets (naja, meestal) met cup D+quote:
Studiequote:[..]
NopeTe druk atm
Ja ook, en borrels enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb niets (naja, meestal) met cup D+
Maar da's hier al vaker ter sprake geweest![]()
[..]
Studie![]()
Achja; dat zijn nog altijd vrijwillige keuzes, je kan ook gewoon lekker op tijd naar bed gaan enzo. Maargoed, ik ken 't gevoelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ook, en borrels enzoIk heb vanaf nu tot zondag elke dag wel wat
![]()
Mwa, geen zin inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Achja; dat zijn nog altijd vrijwillige keuzes, je kan ook gewoon lekker op tijd naar bed gaan enzo. Maargoed, ik ken 't gevoel![]()
Klopt, maar helaas heb je een minimum nodig. Vorige week geprobeerd het zonder slaap te redden maar dat gaat ook niet helemaal op een verantwoorde manier (op de weg/in de lucht)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, geen zin inSlapen is ff inferieur atm
Komt later wel weer
En verder kijk ik wel wat er toevallig aan komt waaien
Kloptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt, maar helaas heb je een minimum nodig. Vorige week geprobeerd het zonder slaap te redden maar dat gaat ook niet helemaal op een verantwoorde manier (op de weg/in de lucht)
Ergo, ik ga zo ook maar 's tukken.
Wtf, hoe kom je daar nou weer bijquote:
[ Bericht 21% gewijzigd door Bravebart op 22-05-2007 15:19:07 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Cageon het volgende:
ziet er uit als high maintenance!
Tsjah, beter koop je ze in zo'n zaak. Iets meer garantie dat 't niet binnen een week dood is. Maar 't is zeker duur en dan kan je er nog niet eens mee knuffelen!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Nachtdiertje heeft vandaag ook visjes gekeken in een aquariumzaak, deze. Maar die zaak is toch wel wat groter dan de aquariumzaak die Warreltje bedoelt denk ik (neem aan die in de zijstraat naast het spoor).
En nachtdier weet nu dus helemaal niet meer welke vissen ie in zn bakkie gaat doen. Schrok een beetje gek van de prijzen voor die beestjes.
Meer foto's dan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef Bravebart het volgende:
Maar klopt niet btw
Al zou je het op de foto afgaand wel zeggen
Hmm, ok, had ze een dikke kont dan? Dat kan ik namelijk niet zien op de fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef Bravebart het volgende:
Maar klopt niet btw
Al zou je het op de foto afgaand wel zeggen
Ghehe, dream onquote:
Nee, ze was perfect; op het volmaakte afquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hmm, ok, had ze een dikke kont dan? Dat kan ik namelijk niet zien op de foto![]()
WTF HET IS UIT TOCH?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, doe ik nietNiet echt fair tegen over haar
PM dan maar, geloof er geen donder meer vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ze was perfect; op het volmaakte afPerfecte maten blablabla
![]()
Ja dusquote:
Nee maar ik ben ook geen vrouwquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dusZou jij het wel leuk vinden dan, als je ex allemaal foto's begint te verspreiden als het uit is
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
PM dan maar, geloof er geen donder meer van![]()
Niet ?quote:
Watquote:
Huh, wanneer ga ik datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:14 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat je bij David op bezoek gaat, oke zo erg is het ook weer niet.
Trouwens, Dood aan ouders
Teringquote:
Zoiets jaquote:
Nee, ik durfde nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Was je ook naar de C1000? Niet gezien!
Nee, allemaal opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:28 schreef warrel het volgende:
Ik ga straks, hopelijk hebben ze nog lekkere broodjes en diepvriespizza's. Ik heb geen kookzin
Ja, die 21 Chinezen hier moeten ook etenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef warrel het volgende:
Ohneeeeee! Jij hebt ze allemaal meegenomen he?!![]()
![]()
Hela! En ik en m'n visjes dan?!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die 21 Chinezen hier moeten ook eten
Ja, maar jouw visjes betalen geen huurquote:
Heui, doe eens liefquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die visjes staan voor jou dus op het menu vanaaf![]()
Aaahwquote:
Jep.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:43 schreef seekfaM het volgende:
O wat er met men ouders is, gezeik over dingen die ik doe, en ouders die het anders vinden, geblaat en gezeur, geschreeuw en gescheld, maar ach volgens mij hoord dat een beetje bij men leeftijd
oh er zijn er inmiddels 5 overleden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die 21 Chinezen hier moeten ook eten
Weet ik nog nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat staat er vrijdag eigenlijk op het menu?![]()
Wat danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Weet ik nog nietBehalve het vlees dan
![]()
Wacht maar rustig afquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat dan
Ben verder niet nieuwsgierig hoor
human-pangangquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat dan
Ben verder niet nieuwsgierig hoor
sambal bijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Met een beetje babi-pangang saus is alles lekker!
Om te knuffelen heb ik een hyperactieve Duitse herdermuts van 9 maandjes die om de zoveel tijd even in je nek wil kruipen om je helemaal af te lebberen. Of moet ik zeggen om een plaatsje op schoot af te dwingen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Tsjah, beter koop je ze in zo'n zaak. Iets meer garantie dat 't niet binnen een week dood is. Maar 't is zeker duur en dan kan je er nog niet eens mee knuffelen!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sambal
Laat mij geen vlees bereidenwant ik knip/snij/pluk alles weg wat wit, hard of elastisch kan zijn
Vries je wel een portie in zodat ik het maandag op kan warmen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wacht maar rustig afZal mijn best voor jullie doen, dus geen pan macaroni ofzo
![]()
Aha, nog iemand die snoekbaars bij de C1000 heeft gehaald of nog gaat halen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die visjes staan voor jou dus op het menu vanaaf![]()
De hond van een vriendin van me heeft een bijzondere voorkeur voor mijn tenen, vraag me niet waarom. Da's vijf minuten leuk, maar daarna wordt het toch wat irritantquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef Nachtdier het volgende:
Om te knuffelen heb ik een hyperactieve Duitse herdermuts van 9 maandjes die om de zoveel tijd even in je nek wil kruipen om je helemaal af te lebberen. Of moet ik zeggen om een plaatsje op schoot af te dwingen?
Maar de vissen gaan idd wel uit de winkel komen denk ik. alleen weet ik nu echt niet meer wat ik zou willen. Zoveel keus...zoveel kleurtjes. Gaan in ieder geval geen goudvissen worden, wordt wel wat tropisch.
Tenenkaasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De hond van een vriendin van me heeft een bijzondere voorkeur voor mijn tenen, vraag me niet waarom. Da's vijf minuten leuk, maar daarna wordt het toch wat irritant![]()
Je ziet 'm nu pasquote:
Helaasch; vooral vlak na het douchen schijn ik lekker te zijn; na een rondje crossen durft het beest niet eens in de buurt te komenquote:
ik wil wel ff snowballen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef warrel het volgende:
Wie komt er een sneeuwballengevecht houden? Ik heb m'n vriezer even leeggemaakt
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef warrel het volgende:
Wie komt er een sneeuwijsballengevecht houden? Ik heb m'n vriezer even leeggemaakt
Sounds goodquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef warrel het volgende:
Wie komt er een sneeuwballengevecht houden? Ik heb m'n vriezer even leeggemaakt
Hier ookzo...ben 'm echt aan het leegeten. Alleen brood komt er nog steeds bij, maar das ook zo weer opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:33 schreef mcDavid het volgende:
Ik moet ook hoognodig het vriesvak de-icen. Alleen heb er zo verrekte weinig zin in.
Kan je niet als taxichauffeur/gigolo/scangeit aan de slag?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben 'm ook aant leegeten. Maar dat komt meer door een gebrek aan geld om nieuw voedsel te kopen
Wie ga je dan pijpen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wil wel ff snowballen! [afbeelding]
Ik ben hard bezig met zin maken om te gaan zoeken naar een bijbaantje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Kan je niet als taxichauffeur/gigolo/scangeit aan de slag?
Zo vroeg?! Dacht het nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Was je overigens gisterochtend bij de C1000, rond een uur of 9 / half 10
dies er vrijdag nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Warrel, mag ik je vrijdag swaffelen
Ik heb precies dezelfde tijd geslapen! Het is een complot!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook, van half 8 tot half 10...gewoon desperate housewives gemist![]()
Sorry, ik kan dan niet. Moet werken vrijdagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Warrel, mag ik je vrijdag swaffelen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die zal wel ff wat anders aan haar hoofd hebben met het ovelijden van haar tante
Jeweet.quote:
Ja ik weet het nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie neemt wat eigenlijk mee vrijdag
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet
Ik weet niet eens waar het is/hoe ik er ga komen
Puick tochquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ook nietzit te twijfelen om met de auto te komen maar als ik drink kan ik niet rijden en als ik met de tram kom moet ik of blijven slapen of op tijd naar huis
Je kan iig bij mij blijven tukken als je wilt; plek zat. Bij Bart zal ook vast geen probleem zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ook nietzit te twijfelen om met de auto te komen maar als ik drink kan ik niet rijden en als ik met de tram kom moet ik of blijven slapen of op tijd naar huis
Nou, misschien wel. Hangt er vanaf of er wat ONZ meet volk komt slapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je kan iig bij mij blijven tukken als je wilt; plek zat. Bij Bart zal ook vast geen probleem zijn![]()
Die smiley maakt me bangquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je kan iig bij mij blijven tukken als je wilt; plek zat. Bij Bart zal ook vast geen probleem zijn![]()
Waar is die meet, R'dam?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, misschien wel. Hangt er vanaf of er wat ONZ meet volk komt slapen
Bart wel 's ontmoet? Anders snap je 'm welquote:
Inderdaad; tis 8 kilometer. Als ik in Zeeland wil stappen moet ik 't dubbele fietsen; 8 km heb ik al 's gelopen na 't stappen, dus ook dat kan nogquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Bravebart het volgende:
Maar aan de kaart te zien, woont SOL redelijk tegen Rijswijk aan, dus dat is aan te fietsen
So true...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef mcDavid het volgende:
Geen angst hoor, zie zijn sig.
Nope, Staarweg, Utregquote:
Zo verquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Inderdaad; tis 8 kilometer. Als ik in Zeeland wil stappen moet ik 't dubbele fietsen; 8 km heb ik al 's gelopen na 't stappen, dus ook dat kan nog![]()
Nah, bij mij was het op 1 januari. Het weekend ervoor alleen maar gezopen dus ik was 31/12 tijdens het avondeten al ladderzat. Rond 7 uur gingen we (Tilburg) naar huis maar ik besloot met m'n brakke hoofd maar gewoon de eerste trein te pakken. Naja, in Arnemuiden moest ik dus nog een "stukje" lopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb ook wel eens van IJsselstein-Zuid naar Utrecht CS gelopen, dat is ook 2,5 uur lopen
Slapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En wat de fuck komen ze dan in jouw woonkamer bed doen?
Naja lopen gaat prima als je lam bentquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, bij mij was het op 1 januari. Het weekend ervoor alleen maar gezopen dus ik was 31/12 tijdens het avondeten al ladderzat. Rond 7 uur gingen we (Tilburg) naar huis maar ik besloot met m'n brakke hoofd maar gewoon de eerste trein te pakken. Naja, in Arnemuiden moest ik dus nog een "stukje" lopen![]()
Ah. Heb je dan voor mij wellicht nog een plaatsje over in noodgevallen? (Moet 's morgens eigenlijk vroeg de trein hebben.)quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slapen
Maar dat is al opgelost, dat gaat niet door
Verrek, dat heb je wel 's verteld jah. Fraai verhaal; totally Bartquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja lopen gaat prima als je lam bentIk was nuchter en had al de hele dag rondgelopen, kon ik nog eens van 2 tot half 5 naar station lopen
Wel die ex van pagina 2 leren kennenWeird verhaal
Jep, ik heb luchtbed+slaapzak en een bankquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ah. Heb je dan voor mij wellicht nog een plaatsje over in noodgevallen? (Moet 's morgens eigenlijk vroeg de trein hebben.)
Haha, ja mooi verhaalquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Verrek, dat heb je wel 's verteld jah. Fraai verhaal; totally Bart![]()
En je bedquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, ik heb luchtbed+slaapzak en een bank
oh wat gaan jullie dan doen 's nachts?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slapen
Maar dat is al opgelost, dat gaat niet door
Jep, maar daar komen mooi geen mannen inquote:
Geile neucksex, jeweetsquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh wat gaan jullie dan doen 's nachts? [afbeelding]
Dat strookt niet geheel met de feitenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, maar daar komen mooi geen mannen in
Behalve ikzelf dan
Kenker, heb ik wat gemistquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat strookt niet geheel met de feiten![]()
Uhuh. Alleen slapen is ook wel 's lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kenker, heb ik wat gemist
Jij lag er alleen op![]()
Watquote:
Ja, slapen is lekker, maar als ik met jou in 1 bed lig, slaap ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Uhuh. Alleen slapen is ook wel 's lekker![]()
Maargoed, ik ga tukken. Baggerse![]()
Okquote:
Ach, als je vaak met meerdere mensen in een bed slaapt (of op een kamer) went dat snel zat. Ik slaap miss 30 of 40 nachten/jaar met meerdere mannen in bed (vader/broertje; op vakantie moet je haast wel, vrienden) en zolang ze niet te hard snurken is dat geen enkel probleemquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, slapen is lekker, maar als ik met jou in 1 bed lig, slaap ik niet
In tegenstelling tot Dennis
Haha, ik zat het topic waar je op doelt vandaag ook ff door te lezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:38 schreef mcDavid het volgende:wat een kansloze puber is die lightning_NL!
En já dat zeg ík, als 19 jarige, sexloze, kansloze technieknerd!
sorry dat was vooral aan AR gericht
Neequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niks okebied je excuus gewoon aan oke
Vliegeniers topic deel 9:quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ik zat het topic waar je op doelt vandaag ook ff door te lezenGeniaal
Maar toch, vrouwen zijn veel zachterquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, als je vaak met meerdere mensen in een bed slaapt (of op een kamer) went dat snel zat. Ik slaap miss 30 of 40 nachten/jaar met meerdere mannen in bed (vader/broertje; op vakantie moet je haast wel, vrienden) en zolang ze niet te hard snurken is dat geen enkel probleem![]()
quote:
Ik lig er mee in een tweepersoonsbed. Lichaamscontact is dan niet iets waar ik behoefte aan heb. Met een man that is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar toch, vrouwen zijn veel zachterOf de man moet heel dik zijn
Ja, maar mijne is 1-persoons schatquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik lig er mee in een tweepersoonsbed. Lichaamscontact is dan niet iets waar ik behoefte aan heb. Met een man that is.
Dan kan ik er toch alleen in?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar mijne is 1-persoons schat
Haha, het idee alleen alquote:
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komt dagwaarde nog naar de dinerparty?
Als het goed is welquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komt dagwaarde nog naar de dinerparty?
Ok, ik zal heel weinig op msn zijn, maar ik zal er 's nachts net als jij nogf wel een keer zijn, voor vrijdagquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als het goed is wel![]()
Geef mijn adres wel ff over MSN. Tussen 7 en half 8 bij mij? Bart het is voor jou maar 5 minuten fietsen hoorVoor Ar een minuut of 12 als hij een beetje doortrapt
![]()
We zijn met zijn 6-en, das wel relaxed, want nu hoef ik de andere eettafel er niet bij te pakken en extra stoelen regelen hoeft dus ook niet![]()
Als jullie onderling regelen wie wat meeneemt aan drinken en jullie voor jezelf beslissen hoeveel nodig is dan zorg ik voor een lekker dinertjeIk ga morgen alle boodschappen doen alvast, zodat ik vrijdag alle tijd heb om alles voor te bereiden, de tafel alvast kan dekken enzo, zodat ik 's avonds niet heel de tijd in de keuken hoef te staan
![]()
Wat liefquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef mcDavid het volgende:
groeten terug, sM!
Dommelsch.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wat lief, van welk bier krijg ik de groeten/
In mn maagquote:
waarom spring je niet gewoon in de tram?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:42 schreef warrel het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Ik ga vandaag naar Den Haag CS fietsen, en daarna naar Scheveningen fietsen
Eerst vanavond nog ff een orgie in Leidenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
nog 1 dagjeen dan een grote orgie bij SOL thuis
Graag; i'll be therequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef Bravebart het volgende:
Mensen zin om vanavond hier te komen barbeknoeien ?
Puick. Enig idee of Dennis ofso ook zin/tijd heeft ?quote:
Bel 'm opquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Puick. Enig idee of Dennis ofso ook zin/tijd heeft ?
Moeten iig niet teveel mensen want die wegwerpdingen werken niet zo goedVlees kopen doen we om half 6 ofso, dus tot dan kunnen mensen zich nog aanmelden
Is goed, doen we zo ff.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bel 'm op![]()
Hoe laat ga ik bij jullie zijn?
En is er bier?
Whehe, de vorige keer heb je ook op mijn kosten gezopenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is goed, doen we zo ff.
Naja je kan komen wanneer je wil; er is nog maar 9 bier (wel koud), dus dat halen we gelkijk ff met het vlees. Maar jij mag ook altijd een kratje meenemen als vergoeding enzo
Ik zou wat eerder gaan, tenzij je nasi-vlees ofzo op de bbq wilt gooien...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vlees kopen doen we om half 6 ofso,
Nu was er nog redelijk veelquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zou wat eerder gaan, tenzij je nasi-vlees ofzo op de bbq wilt gooien...
Wanneer ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, de vorige keer heb je ook op mijn kosten gezopen![]()
Dan ben ik er rond een uur of zes; je ziet me wel verschijnen. Neem ik nog wel ff wat bier mee oid
Uuhm, ik heb toen gewoon 2 rondjes gedaan hoorquote:
Klopt. Ik iets meer. Dennis nog minder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, ik heb toen gewoon 2 rondjes gedaan hoor![]()
Kom alsnog maar, er is nog zat vleesquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah dat zeg je niet als je sms-ed had die bbq genoemd, had ik niet hoeven koken
ik kom wel ff een biertje drinken, neem de bus van 20.00 uur, Milou slaapt toch bij een vriendinnetjequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom alsnog maar, er is nog zat vlees![]()
Aldus Bb
dán kom ik ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kom wel ff een biertje drinken, neem de bus van 20.00 uur, Milou slaapt toch bij een vriendinnetje![]()
Kom maar, SOL is hier zoquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Bart zijn username is een slet....iedereen post eronder![]()
McD is geylquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed, leuk je een keer in het eggie gezien te hebben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
McD is geyl
have fun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terecht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed, leuk je een keer in het eggie gezien te hebben
![]()
Ook voor jullie: have funquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Marco en ik gaan nog ff Leidse chicka's checken bij KB
Nicequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:29 schreef Cageon het volgende:
humpa humpa heeeeerlijk motor gereden op de SV1000
Wat een machine
mocht hem een uurtje mee nemen, heb het per ongeluk een uur en wat meer van gemaakt![]()
![]()
Ik weet nu wat verliefd zijn inhoud
deze dus exact hetzelfde:
[afbeelding]
En vind dit leren pak toch wel passend
[afbeelding]![]()
leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:35 schreef Bravebart het volgende:
Zo, dat was tof
Sheonlydreams gezienKleeeeeeeein
Maar wel leuk verder
Forum Opties | |
---|---|