De hond van een vriendin van me heeft een bijzondere voorkeur voor mijn tenen, vraag me niet waarom. Da's vijf minuten leuk, maar daarna wordt het toch wat irritantquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef Nachtdier het volgende:
Om te knuffelen heb ik een hyperactieve Duitse herdermuts van 9 maandjes die om de zoveel tijd even in je nek wil kruipen om je helemaal af te lebberen. Of moet ik zeggen om een plaatsje op schoot af te dwingen?
Maar de vissen gaan idd wel uit de winkel komen denk ik. alleen weet ik nu echt niet meer wat ik zou willen. Zoveel keus...zoveel kleurtjes. Gaan in ieder geval geen goudvissen worden, wordt wel wat tropisch.
Tenenkaasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De hond van een vriendin van me heeft een bijzondere voorkeur voor mijn tenen, vraag me niet waarom. Da's vijf minuten leuk, maar daarna wordt het toch wat irritant![]()
Je ziet 'm nu pasquote:
Helaasch; vooral vlak na het douchen schijn ik lekker te zijn; na een rondje crossen durft het beest niet eens in de buurt te komenquote:
ik wil wel ff snowballen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef warrel het volgende:
Wie komt er een sneeuwballengevecht houden? Ik heb m'n vriezer even leeggemaakt
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef warrel het volgende:
Wie komt er een sneeuwijsballengevecht houden? Ik heb m'n vriezer even leeggemaakt
Sounds goodquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef warrel het volgende:
Wie komt er een sneeuwballengevecht houden? Ik heb m'n vriezer even leeggemaakt
Hier ookzo...ben 'm echt aan het leegeten. Alleen brood komt er nog steeds bij, maar das ook zo weer opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:33 schreef mcDavid het volgende:
Ik moet ook hoognodig het vriesvak de-icen. Alleen heb er zo verrekte weinig zin in.
Kan je niet als taxichauffeur/gigolo/scangeit aan de slag?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben 'm ook aant leegeten. Maar dat komt meer door een gebrek aan geld om nieuw voedsel te kopen
Wie ga je dan pijpen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wil wel ff snowballen! [afbeelding]
Ik ben hard bezig met zin maken om te gaan zoeken naar een bijbaantje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Kan je niet als taxichauffeur/gigolo/scangeit aan de slag?
Zo vroeg?! Dacht het nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Was je overigens gisterochtend bij de C1000, rond een uur of 9 / half 10
dies er vrijdag nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Warrel, mag ik je vrijdag swaffelen
Ik heb precies dezelfde tijd geslapen! Het is een complot!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook, van half 8 tot half 10...gewoon desperate housewives gemist![]()
Sorry, ik kan dan niet. Moet werken vrijdagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Warrel, mag ik je vrijdag swaffelen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die zal wel ff wat anders aan haar hoofd hebben met het ovelijden van haar tante
Jeweet.quote:
Ja ik weet het nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie neemt wat eigenlijk mee vrijdag
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet
Ik weet niet eens waar het is/hoe ik er ga komen
Puick tochquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ook nietzit te twijfelen om met de auto te komen maar als ik drink kan ik niet rijden en als ik met de tram kom moet ik of blijven slapen of op tijd naar huis
Je kan iig bij mij blijven tukken als je wilt; plek zat. Bij Bart zal ook vast geen probleem zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ook nietzit te twijfelen om met de auto te komen maar als ik drink kan ik niet rijden en als ik met de tram kom moet ik of blijven slapen of op tijd naar huis
Nou, misschien wel. Hangt er vanaf of er wat ONZ meet volk komt slapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je kan iig bij mij blijven tukken als je wilt; plek zat. Bij Bart zal ook vast geen probleem zijn![]()
Die smiley maakt me bangquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je kan iig bij mij blijven tukken als je wilt; plek zat. Bij Bart zal ook vast geen probleem zijn![]()
Waar is die meet, R'dam?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, misschien wel. Hangt er vanaf of er wat ONZ meet volk komt slapen
Bart wel 's ontmoet? Anders snap je 'm welquote:
Inderdaad; tis 8 kilometer. Als ik in Zeeland wil stappen moet ik 't dubbele fietsen; 8 km heb ik al 's gelopen na 't stappen, dus ook dat kan nogquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Bravebart het volgende:
Maar aan de kaart te zien, woont SOL redelijk tegen Rijswijk aan, dus dat is aan te fietsen
So true...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef mcDavid het volgende:
Geen angst hoor, zie zijn sig.
Nope, Staarweg, Utregquote:
Zo verquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Inderdaad; tis 8 kilometer. Als ik in Zeeland wil stappen moet ik 't dubbele fietsen; 8 km heb ik al 's gelopen na 't stappen, dus ook dat kan nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |