Nah, bij mij was het op 1 januari. Het weekend ervoor alleen maar gezopen dus ik was 31/12 tijdens het avondeten al ladderzat. Rond 7 uur gingen we (Tilburg) naar huis maar ik besloot met m'n brakke hoofd maar gewoon de eerste trein te pakken. Naja, in Arnemuiden moest ik dus nog een "stukje" lopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb ook wel eens van IJsselstein-Zuid naar Utrecht CS gelopen, dat is ook 2,5 uur lopen
Slapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En wat de fuck komen ze dan in jouw woonkamer bed doen?
Naja lopen gaat prima als je lam bentquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, bij mij was het op 1 januari. Het weekend ervoor alleen maar gezopen dus ik was 31/12 tijdens het avondeten al ladderzat. Rond 7 uur gingen we (Tilburg) naar huis maar ik besloot met m'n brakke hoofd maar gewoon de eerste trein te pakken. Naja, in Arnemuiden moest ik dus nog een "stukje" lopen![]()
Ah. Heb je dan voor mij wellicht nog een plaatsje over in noodgevallen? (Moet 's morgens eigenlijk vroeg de trein hebben.)quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slapen
Maar dat is al opgelost, dat gaat niet door
Verrek, dat heb je wel 's verteld jah. Fraai verhaal; totally Bartquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja lopen gaat prima als je lam bentIk was nuchter en had al de hele dag rondgelopen, kon ik nog eens van 2 tot half 5 naar station lopen
Wel die ex van pagina 2 leren kennenWeird verhaal
Jep, ik heb luchtbed+slaapzak en een bankquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ah. Heb je dan voor mij wellicht nog een plaatsje over in noodgevallen? (Moet 's morgens eigenlijk vroeg de trein hebben.)
Haha, ja mooi verhaalquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Verrek, dat heb je wel 's verteld jah. Fraai verhaal; totally Bart![]()
En je bedquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, ik heb luchtbed+slaapzak en een bank
oh wat gaan jullie dan doen 's nachts?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slapen
Maar dat is al opgelost, dat gaat niet door
Jep, maar daar komen mooi geen mannen inquote:
Geile neucksex, jeweetsquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh wat gaan jullie dan doen 's nachts? [afbeelding]
Dat strookt niet geheel met de feitenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, maar daar komen mooi geen mannen in
Behalve ikzelf dan
Kenker, heb ik wat gemistquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat strookt niet geheel met de feiten![]()
Uhuh. Alleen slapen is ook wel 's lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kenker, heb ik wat gemist
Jij lag er alleen op![]()
Watquote:
Ja, slapen is lekker, maar als ik met jou in 1 bed lig, slaap ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Uhuh. Alleen slapen is ook wel 's lekker![]()
Maargoed, ik ga tukken. Baggerse![]()
Okquote:
Ach, als je vaak met meerdere mensen in een bed slaapt (of op een kamer) went dat snel zat. Ik slaap miss 30 of 40 nachten/jaar met meerdere mannen in bed (vader/broertje; op vakantie moet je haast wel, vrienden) en zolang ze niet te hard snurken is dat geen enkel probleemquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, slapen is lekker, maar als ik met jou in 1 bed lig, slaap ik niet
In tegenstelling tot Dennis
Haha, ik zat het topic waar je op doelt vandaag ook ff door te lezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:38 schreef mcDavid het volgende:wat een kansloze puber is die lightning_NL!
En já dat zeg ík, als 19 jarige, sexloze, kansloze technieknerd!
sorry dat was vooral aan AR gericht
Neequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niks okebied je excuus gewoon aan oke
Vliegeniers topic deel 9:quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ik zat het topic waar je op doelt vandaag ook ff door te lezenGeniaal
Maar toch, vrouwen zijn veel zachterquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, als je vaak met meerdere mensen in een bed slaapt (of op een kamer) went dat snel zat. Ik slaap miss 30 of 40 nachten/jaar met meerdere mannen in bed (vader/broertje; op vakantie moet je haast wel, vrienden) en zolang ze niet te hard snurken is dat geen enkel probleem![]()
quote:
Ik lig er mee in een tweepersoonsbed. Lichaamscontact is dan niet iets waar ik behoefte aan heb. Met een man that is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar toch, vrouwen zijn veel zachterOf de man moet heel dik zijn
Ja, maar mijne is 1-persoons schatquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik lig er mee in een tweepersoonsbed. Lichaamscontact is dan niet iets waar ik behoefte aan heb. Met een man that is.
Dan kan ik er toch alleen in?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar mijne is 1-persoons schat
Haha, het idee alleen alquote:
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komt dagwaarde nog naar de dinerparty?
Als het goed is welquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komt dagwaarde nog naar de dinerparty?
Ok, ik zal heel weinig op msn zijn, maar ik zal er 's nachts net als jij nogf wel een keer zijn, voor vrijdagquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als het goed is wel![]()
Geef mijn adres wel ff over MSN. Tussen 7 en half 8 bij mij? Bart het is voor jou maar 5 minuten fietsen hoorVoor Ar een minuut of 12 als hij een beetje doortrapt
![]()
We zijn met zijn 6-en, das wel relaxed, want nu hoef ik de andere eettafel er niet bij te pakken en extra stoelen regelen hoeft dus ook niet![]()
Als jullie onderling regelen wie wat meeneemt aan drinken en jullie voor jezelf beslissen hoeveel nodig is dan zorg ik voor een lekker dinertjeIk ga morgen alle boodschappen doen alvast, zodat ik vrijdag alle tijd heb om alles voor te bereiden, de tafel alvast kan dekken enzo, zodat ik 's avonds niet heel de tijd in de keuken hoef te staan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |