Welk traumaquote:

Je loopt hooguit blauw aan als ze op je gaat zitten...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik kreeg vaag iets mee van een L-blauwtje. Ergens in pub, geen idee meer waar.

Wtf, dat kan niet van mij zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik kreeg vaag iets mee van een L-blauwtje. Ergens in pub, geen idee meer waar.

Valt best mee gekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je loopt hooguit blauw aan als ze op je gaat zitten...

Ach, Bart gaat wel voor wat inhoud dus da's helemaal niet ergquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je loopt hooguit blauw aan als ze op je gaat zitten...
Whatever. Nog geen nieuw project?quote:

Wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, Bart gaat wel voor wat inhoud dus da's helemaal niet erg![]()
Nopequote:[..]
Whatever. Nog geen nieuw project?

Mwaquote:

Ik heb niets (naja, meestal) met cup D+quote:
Studiequote:[..]
NopeTe druk atm

Ja ook, en borrels enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb niets (naja, meestal) met cup D+
Maar da's hier al vaker ter sprake geweest![]()
[..]
Studie![]()

Achja; dat zijn nog altijd vrijwillige keuzes, je kan ook gewoon lekker op tijd naar bed gaan enzo. Maargoed, ik ken 't gevoelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ook, en borrels enzoIk heb vanaf nu tot zondag elke dag wel wat
![]()

Mwa, geen zin inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Achja; dat zijn nog altijd vrijwillige keuzes, je kan ook gewoon lekker op tijd naar bed gaan enzo. Maargoed, ik ken 't gevoel![]()

Klopt, maar helaas heb je een minimum nodig. Vorige week geprobeerd het zonder slaap te redden maar dat gaat ook niet helemaal op een verantwoorde manier (op de weg/in de lucht)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, geen zin inSlapen is ff inferieur atm
Komt later wel weer
En verder kijk ik wel wat er toevallig aan komt waaien

Kloptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt, maar helaas heb je een minimum nodig. Vorige week geprobeerd het zonder slaap te redden maar dat gaat ook niet helemaal op een verantwoorde manier (op de weg/in de lucht)
Ergo, ik ga zo ook maar 's tukken.

Wtf, hoe kom je daar nou weer bijquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Bravebart op 22-05-2007 15:19:07 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis

quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Cageon het volgende:
ziet er uit als high maintenance!

Tsjah, beter koop je ze in zo'n zaak. Iets meer garantie dat 't niet binnen een week dood is. Maar 't is zeker duur en dan kan je er nog niet eens mee knuffelen!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Nachtdiertje heeft vandaag ook visjes gekeken in een aquariumzaak, deze. Maar die zaak is toch wel wat groter dan de aquariumzaak die Warreltje bedoelt denk ik (neem aan die in de zijstraat naast het spoor).
En nachtdier weet nu dus helemaal niet meer welke vissen ie in zn bakkie gaat doen. Schrok een beetje gek van de prijzen voor die beestjes.

Meer foto's dan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef Bravebart het volgende:
Maar klopt niet btw
Al zou je het op de foto afgaand wel zeggen

Hmm, ok, had ze een dikke kont dan? Dat kan ik namelijk niet zien op de fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef Bravebart het volgende:
Maar klopt niet btw
Al zou je het op de foto afgaand wel zeggen

Ghehe, dream onquote:

Nee, ze was perfect; op het volmaakte afquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hmm, ok, had ze een dikke kont dan? Dat kan ik namelijk niet zien op de foto![]()

WTF HET IS UIT TOCH?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, doe ik nietNiet echt fair tegen over haar

PM dan maar, geloof er geen donder meer vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ze was perfect; op het volmaakte afPerfecte maten blablabla
![]()

Ja dusquote:

Nee maar ik ben ook geen vrouwquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dusZou jij het wel leuk vinden dan, als je ex allemaal foto's begint te verspreiden als het uit is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |