Geen cent veranderdquote:Op maandag 21 mei 2007 11:27 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Fijn dat er weer een nieuwe is![]()
Hey, alweer terug gekeerd uit het buitenland?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Freshthinking het volgende:
tvp
Yep, gisteravond laat was ik weer in Deventer. Lag uiteindelijk om half twee in bed en zit nu redelijk brak op stage.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey, alweer terug gekeerd uit het buitenland?
En ja ik was zaterdag ook in F&D. Was wel ontzettend druk trouwens.
Het water heet de IJssel, en die film heet "A bridge too far"...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Deventer. Vorige week nog bij m'n broer geweest die daar woont.
We zijn naar 'het water' (hoe heet het daar eigenlijk?) geweest, waar de boel eens in de zoveel tijd overstroomt. Er is ook een film opgenomen volgens hem. Weet iemand welke film dat is?
Ja, zou vorige week al klaar zijn, maar het ziet er niet naar uit dat het vandaag of morgen open zal gaan...volgens mij hebben ze de gas- en waterleidingen vernieuwd. En nu beginnen ze ook nog eens in ons badhuisstraatjequote:Op maandag 21 mei 2007 16:26 schreef whoops het volgende:
Damn, dat die nogsteeds opgebroken is... Wat moet er eigenlijk gebeuren daar, wordt de verkeerssituatie daar veranderd of zo?
En ik maar denken dat het één of ander stads kanaaltje wasquote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Het water heet de IJssel, en die film heet "A bridge too far"...
Als ik met niet vergis gaat die film gaat over de val van Arhem maar het is dus Deventer...
Ja, in Arnhem is te veel nieuw rond de brug. Omdat alles in de oorlog plat gegooid is. Daarom zijn die gedeeltes van de film in deventer opgenomen. Als je trouwens goed oplet. zie je op een gegeven moment een stoplicht. Zijn ze vergeten weg te halen!!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Het water heet de IJssel, en die film heet "A bridge too far"...
Als ik met niet vergis gaat die film gaat over de val van Arhem maar het is dus Deventer...
haha nou ik zal er wel een keer op letten danquote:Op maandag 21 mei 2007 17:21 schreef teig het volgende:
[..]
Ja, in Arnhem is te veel nieuw rond de brug. Omdat alles in de oorlog plat gegooid is. Daarom zijn die gedeeltes van de film in deventer opgenomen. Als je trouwens goed oplet. zie je op een gegeven moment een stoplicht. Zijn ze vergeten weg te halen!!
In die film over Steve Mokone zit ook nog wel aardig wat Deventer (wat in dit geval dan weer Almelo voorstelt), de Hereeniging op de grote poot en de Stromarkt komen voorbij.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het één of ander stads kanaaltje was. Dit had ik moet weten
.
Maar bedankt voor de filmtitel.
Geweldige film is dat, van Mokonequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:49 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
In die film over Steve Mokone zit ook nog wel aardig wat Deventer (wat in dit geval dan weer Almelo voorstelt), de Hereeniging op de grote poot en de Stromarkt komen voorbij.![]()
BTW, over a bridge to far is een erg leuke afleving van "andere tijden" gemaakt![]()
alweer? het verloop bij jullie is echt groot zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef PteV het volgende:
Per juni is er een kamer vrij in ons huis aan de badhuisstraat
Zal maar niet zeggen dat er in de zelfde maand alweer eentje vrijkomt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
alweer? het verloop bij jullie is echt groot zeg
zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef PteV het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen dat er in de zelfde maand alweer eentje vrijkomt...
ligt niet aan mij hoor![]()
Zaterdag misschien ff.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:42 schreef maaike1987 het volgende:
goedemiddag deventer.. nog mensen die deze week uit gaan?
Nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef devbow het volgende:
Voor de echte Deventernaren is er ook de volgende site?
De site: deventerbolsjewieken.web-log.nl.
Beetje goedkoop reclame maken mag wel op het FOK forum of niet?
Ja, ik vond het erg mooi beeld van oost nederland in de jaren '50quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:59 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
[..]
Geweldige film is dat, van Mokone
Nicequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:03 schreef Messenga het volgende:
Grolsch
Ik krijg mn xbox trouwens, rosske!
Ik vind het op zich best goed te drinken, maar geen enkel pilsje kan zich vergelijken met de God van het bier...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:01 schreef Rossdale het volgende:
Grolsch... kan er maar niet aan wennen. Blijf het smerig bier vinden.
Mijn examen Havo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceGefeliciteerd met wat het ook al weer was wat je moest halen om zo'n ding te krijgen
!
Grolschquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:59 schreef whoops het volgende:
Bij de Heks is sinds afgelopen weekend de Weihenstephaner al op...
Nu kwam ik er achter dat ze het bij de Dikke van Dale ook hebben (), kom ik daar net, was de laatste ronde al geweest...
Daar zit je dan, met je blikje Grolsch achter de PC....
Oja dat was hetquote:
Dus je was het wél!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef maaike1987 het volgende:
volgens mij ben ik afgelopen week iemand van fok tegen gekomenvoelde me zo overrompeld dat toen hij vroeg of ik van fok was ik nee heb gezegd
![]()
was jij datquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus je was het wél!
Ik wist het. [afbeelding]
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
was jij datHaha ja sorry wist niet wat ik moest zeggen
![]()
Dat had ik dus afgelopen zaterdag dus ook in de Elegast. Alleen was het iemand die zelf geen account heeft maar alleen meeleest ofzo... Best vaag inderdaad als iemand dat ineens vraagtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef maaike1987 het volgende:
volgens mij ben ik afgelopen week iemand van fok tegen gekomenvoelde me zo overrompeld dat toen hij vroeg of ik van fok was ik nee heb gezegd
![]()
das liefquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ik zou wel ff Hoi zeggen als ik je herkende hoor.
Sorry, ik was het...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:49 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha oke..
tis nodigwil nu eigenlijk wel weten wie dat was
![]()
Dat ziet er wel erg vet uit... Heb je toevallig nog een link met meer info?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:33 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
DEVENTER - 'Van droom tot daad'. Onder dat motto gaat de nieuwe Stichting Stadshaven vanaf vandaag alles op alles zetten om de Deventer stadshaven weer in ere te herstellen. (stentor)
Nieuw plan om de haven weer open te gooien. Ziet er wel geil uit![]()
Niet echt. Hier staat iets meer http://www.destentor.nl/deventer/article1454570.ece#reactiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat ziet er wel erg vet uit... Heb je toevallig nog een link met meer info?
Intressant, moeten ze wel die lelijke flat en oude fabriekshallen weghalen, die woonhuizen omtoveren tot cafe's, hoeren verplaatsen, de brug verleggen enz enz enzquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:23 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Niet echt. Hier staat iets meer http://www.destentor.nl/deventer/article1454570.ece#reactie
maar in de papieren versie van vandaag is er wel een uitgeberid artikel![]()
Haha, idd, maar maurice is wel een geschikte vent hoor, heeft laatst behoorlijk wat dingetjes geregeldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:08 schreef Ashley00 het volgende:
Badhuis straat! hehe...
![]()
You have to love maurice![]()
Bwhahahaha! Ja.. het is wel sentiment van de Beestenmarkt. Maar als ik voor de vette hap ga, doe mij dan toch maar cafetaria daartegenover. Gerrit en Marijke kunnen mij niet bekoren.quote:
ahquote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Sylvana het volgende:
Leuk, midden in de nacht, terug lopend van mn werk door de Rivierenwijk heen omdat mn band leeg is, paar niet-Nederlanders die geloof ik niet zo blij waren met mijn lekkere yoghurt deo in hun gezicht. Moeten ze maar lief doen tegen kleine meisjes zoals ik![]()
zwolle ben ik laatst ook geweest.. best wel leuk opzichquote:Op zondag 27 mei 2007 01:56 schreef MeuL het volgende:
Deventer veranderd nooit, wordt alleen maar erger .. vooral Rivierenwijk e.d. .. scheelt al dat ze het hoornwerk gesloopt het hebben!
* MeuL woont nu in Zwolle![]()
Werd wel eens tijd dat ze die bouwvakkerskeet opknaptenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:55 schreef devbow het volgende:
Naar mijn mening is de Snelbuffet zoals ie vroeger was (wordt op dit moment vebouwd) de beste. Zit bij winkelcentrum Borgele trouwens.
zwollequote:Op zondag 27 mei 2007 02:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zwolle ben ik laatst ook geweest.. best wel leuk opzich![]()
Wat doe je voor werk dat je midden in de nacht terugkomt?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Sylvana het volgende:
Leuk, midden in de nacht, terug lopend van mn werk door de Rivierenwijk heen omdat mn band leeg is, paar niet-Nederlanders die geloof ik niet zo blij waren met mijn lekkere yoghurt deo in hun gezicht. Moeten ze maar lief doen tegen kleine meisjes zoals ik![]()
ADL-assistente, dus in de zorg, en dan werk je voornamelijk 's ochtends als iedereen uit bed wil, en 's avonds laat, om iedereen weer in bed te stoppen. Dus moest tot half 1 werken, had lege band, dus moest terug lopen, vandaarquote:Op zondag 27 mei 2007 12:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je midden in de nacht terugkomt?
Ooh, dat. waar?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ADL-assistente, dus in de zorg, en dan werk je voornamelijk 's ochtends als iedereen uit bed wil, en 's avonds laat, om iedereen weer in bed te stoppen. Dus moest tot half 1 werken, had lege band, dus moest terug lopen, vandaar
Brr klinkt als niks voor mij. Maar respect dat jij dat wel doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ADL-assistente, dus in de zorg, en dan werk je voornamelijk 's ochtends als iedereen uit bed wil, en 's avonds laat, om iedereen weer in bed te stoppen. Dus moest tot half 1 werken, had lege band, dus moest terug lopen, vandaar
Brr, dat is inderdaad niet echt handig. Je hebt dus woonruimte gevonden? Mag ik vragen waar? Deventer is tofquote:Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef Ikook het volgende:
Zit in Deventer op school! Mooie stad, maar ben blij dat ik, als het goed is, over 1,5 maand niet meer op-en-neer hoef tussen Eindhoven en Deventer. Is van deur tot deur namelijk een kleine 2,5 uur enkele reis
![]()
Je vergeet alleen dat op keizerslanden ook alles gesloopt wordt, vervolgens rivierenwijk en waarschijnlijk daarna het rode dorpquote:Op zondag 27 mei 2007 01:56 schreef MeuL het volgende:
Deventer veranderd nooit, wordt alleen maar erger .. vooral Rivierenwijk e.d. .. scheelt al dat ze het hoornwerk gesloopt het hebben!
Ze kunnen de huizen wel renoveren, maar de bewoners blijven hetzelfde...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:40 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat op keizerslanden ook alles gesloopt wordt, vervolgens rivierenwijk en waarschijnlijk daarna het rode dorp
Ik was als Nederlander ook niet blij geweest als jij door mijn wijk zou lopen, met je lekkeband. Heeft niets met afkomst te maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Sylvana het volgende:
De communistische stad Deventer?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Ikook het volgende:
Wat ik me trouwens al even afvroeg: als je vanuit bijv. Utrecht (en volgens mij ook Zwolle) met de trein de IJssel over bent, staat er vlak voor het station aan de linkerkant 'welkom in Moskou aan de IJssel'. Waar slaat die opmerking eigenlijk op?
De bewoners vertrekken naar elders dan, dat is ook gebeurt in het knutteldorp.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef PteV het volgende:
[..]
Ze kunnen de huizen wel renoveren, maar de bewoners blijven hetzelfde...
hier op:quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Ikook het volgende:
Wat ik me trouwens al even afvroeg: als je vanuit bijv. Utrecht (en volgens mij ook Zwolle) met de trein de IJssel over bent, staat er vlak voor het station aan de linkerkant 'welkom in Moskou aan de IJssel'. Waar slaat die opmerking eigenlijk op?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef devbow het volgende:
Voor de echte Deventernaren is er ook de volgende site?
De site: deventerbolsjewieken.web-log.nl.
Beetje goedkoop reclame maken mag wel op het FOK forum of niet?
Deventer is al heel lang een politiek rood gekleurde arbeidersstad.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Ikook het volgende:
Vandaar dat de SP bij de nationale verkiezingen in Deventer zoveel stemmen kreeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:10 schreef Eveli het volgende:
[..]
Deventer is al heel lang een politiek rood gekleurde arbeidersstad.
Altijd goed eten daar!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef Sylvana het volgende:
gisteravond samen met mn vriend weer lekker bij El Popo gegeten
De cocktails weet ik niet, maar met de rest ben ik het helemaal eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Altijd goed eten daar!
Gezellige intieme sfeer, lekker eten en goeie coctails
Ze doen inderdaad wel erg lang over die straat moet ik zeggen, rete-irritant als je er aan woont...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:34 schreef PteV het volgende:
Het gedeelte voor het bejaardencentrum, van de badhuisstraat tot aan de hagensteeg...
Ja SF, zo zal het wel ongeveer gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:55 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Intressant, moeten ze wel die lelijke flat en oude fabriekshallen weghalen, die woonhuizen omtoveren tot cafe's, hoeren verplaatsen, de brug verleggen enz enz enz
Het zal uiteindelijk dus wel te duur worden, aangezien ze laatst al te weinig geld hadden voor hun plannen met het stadhuis.
Rivierenwijk wordt ook aangepakt hoor. In de plannen zoals ik ze gezien heb wordt ± 75% van de bestaande bebouwing gesloopt.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:56 schreef MeuL het volgende:
Nu zelfs met eigen site http://www.zomerkermisdeventer.nl/quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef whoops het volgende:
En vanaf Zaterdag weer die oer-gezellige kermis, 50 meter bij me vandaag...
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nu zelfs met eigen site http://www.zomerkermisdeventer.nl/![]()
En Bassie komt (6 juni) lees ik daar![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het vuurwerk maakt weer een hoop goed.quote:
Ach, dat gaat de kroeg niet in hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Rossdale het volgende:
Nou dat wordt zaterdag binnen blijven dus, of maar ergens anders uitgaan. Heb geen zin in al dat schorem dat op de kermis afkomt...
kun jij ook nog iets zonder je 'schatje' doen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef Sylvana het volgende:
Jup, ik zal het ook wel weer horen als de wind deze kant op staat, maar ik ga er maandagavond wel gezellig samen met mn schatje heen
precies, die gaan het terras op en eerder naar huis dan de gemiddelde uitgaans persoonquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ach, dat gaat de kroeg niet in hoor
awwww ziel...... vertel eens over je jeugd...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:41 schreef klaarover het volgende:
Die kermisbezoekers die gaan idd niet naar de cafe's.
Ze eten hamburgers en suikerspinnen en drinken bier uit blikjes.
Na een achtbaanrit kotsen ze dat weer uit (in mijn straat).
Als hun geld op is gaan ze naar huis, onder luid gekanker een knuffel van 1 kuub met zich meezeulend.
Gezellig, kermis...
Hun Annie over het algemeen met roze legging, met putjes in d'r benen zo groot dat de poffertjeskraam er jaloers op wordt...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef scarefreak het volgende:
kutkermis
Al die klote kampers gaan dan ook echt wel de cafe's in
Elk jaar hetzelfde, veel shetland sjonnies met teveel kettingen en een getoupeerde en blondeerde anie aan z'n zij....
Ja, misschien naar Murphy's of de Joffer, maar daar ga ik toch niet heenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef scarefreak het volgende:
kutkermis
Al die klote kampers gaan dan ook echt wel de cafe's in
Elk jaar hetzelfde, veel shetland sjonnies met teveel kettingen en een getoupeerde en blondeerde anie aan z'n zij....
met mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind de kermis ook hartstikke leuk hoor, vooral idd die attracties als de booster en achtbaan enzo. Vorig jaar ben ik zowat elke dag wel ff geweest, dit jaar ga ik denk ik een keer of 2
Is goed hoorquote:
Zoals Sylvana en Maaikequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef whoops het volgende:
Ik maak er elk jaar maar een sport van om op het terras een beetje lowlifes te spotten...
idd, ik weet mn plek wel weerquote:
Van 2 tot 10 inderdaad... En al die rommel staat nu al op de brink, dus je kan al kijken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef Hillz het volgende:
hoi![]()
volgende week kermis ja??![]()
vorig jaar in de middag even een rondje gelopen over de brink. was een snel rondje![]()
Nog even en het barst uit zijn voegenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Van 2 tot 10 inderdaad... En al die rommel staat nu al op de brink, dus je kan al kijken...
Dan zaterdagavond maar ergens anders heengaan dan Deventer? Ik haat kermissenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nog even en het barst uit zijn voegen
We overleggen wel evenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan zaterdagavond maar ergens anders heengaan dan Deventer? Ik haat kermissen
Op zich kan ik de negert van de Elegast nou niet echt afschrikwekkend noemen, die gozer is altijd zwaar relaxed volgens mij...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Gelukkig komen ze nooit in de Elegast, zowat de enige tent waar geen nederlandstalige rommel (= kermisbezoeker trekkend) word gedraaid, en wat er komt gedraagt zich wel (vind je het gek met die negert aan de deur) of is binnen 5 minuten weg![]()
Je hebt hem dan ook nog nooit boos meegemaakt, trust me, daar is hiroshima nog niks bijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Op zich kan ik de negert van de Elegast nou niet echt afschrikwekkend noemen, die gozer is altijd zwaar relaxed volgens mij...
Ik heb hem inderdaad een keer boos gezien toen er een container van boven af naar beneden gesmeten werd, en Bubba was echt boos. Dan is hij inderdaad niet zo lief meer....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Je hebt hem dan ook nog nooit boos meegemaakt, trust me, daar is hiroshima nog niks bij
Coole gast inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Op zich kan ik de negert van de Elegast nou niet echt afschrikwekkend noemen, die gozer is altijd zwaar relaxed volgens mij...
Inderdaad, je wil niet weten hoeveel moeilijker de route van mijn huis naar de Heks is geworden...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:13 schreef AntiOxidant het volgende:
en die attracties zijn alleen maar een sta-in-de-weg
Vrijdagavond ben ik bij De Kift geweest, ik vond het wel een cool optreden...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:29 schreef zwaaibaai het volgende:
en niemand in het burger geweest he?
ikke, verrassend hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:45 schreef maaike1987 het volgende:
nog meer fokkers die vanavond even over de kermis gaan/?
Nee, ik ga naar het haringgala in Boodequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:45 schreef maaike1987 het volgende:
nog meer fokkers die vanavond even over de kermis gaan/?
was inderdaad leuk jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Sylvana het volgende:
Kermis was weer leuken dat morgen bassie komt, dat kan me niks schelen, vind die gast echt niet leuk
Zou eerst donderdag ook gaan, maar vriendin waar ik mee zou gaan is met de fiets over de kop geslagen en heeft haar arm en hand zwaar gekneusd, dus dat wordt hem niet
Ik heb gewoon nog steeds last van mn handquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:40 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
was inderdaad leuk javooral dat doolhof
![]()
en mijn beertje is lief![]()
Hahaa, ik ben daar zo goed in hequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef Sylvana het volgende:
PteV, wanneer gaan wij nou es wat afspreken?
Als het goed is heb je tijd terug mijn nr in je PM-box gehad
haha ja doolhof was echt stoer....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog steeds last van mn hand
Doolhof was minder erg dan ik verwacht had
En je beerjte is echt lief ja
Leukquote:Deventer op Stelten is 'leukste stadsevenement'
DEVENTER - Deventer op Stelten heeft de nationale titel ‘Leukste stadsevenement’. ‘Deventer’ liet hiermee het mede-genomineerde cabaretfestival in Groningen achter zich als ook het programma rondom de Kermis in Best.
De Nationale Evenementenprijzen zijn dinsdagavond in Rotterdam uitgereikt waarbij de organiserende Deventer VVV onder aanvoering van directeur Hein te Riele aanwezig was.
Deventer op Stelten vierde vorig jaar het tweede lustrum in de historische binnenstad met 90 voorstellingen, openluchtspektakels en 120.000 bezoekers.
Na twee overwinningen van Rotterdam is Utrecht dit jaar uitgeroepen tot evenementenstad van het jaar.
De initiator van het Oerol Festival op Terschelling kreeg de Lifetime Achievement Award.
niet echt, dan kan je dus dit jaar helemaal niet naar deventer op stelten zonder over hoofden te lopen.quote:
Was vorig jaar toch ook al zo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:29 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
niet echt, dan kan je dus dit jaar helemaal niet naar deventer op stelten zonder over hoofden te lopen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar het haringgala in Boode
Ergens in Boode.. Was een topfeest trouwens! Mooie vrouwen, iedereen had zich goed aan de dresscode gehouden en natuurlijk veel drank en lekker etenquote:
Ach, wat vind je elitair? Het feit dat er duizend mensen in galakleding een avondje lol hebben? Werd in de Stentor wel erg overdreven hoor. Was gewoon gezellig met een hoop bekenden en leuke muziekquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef devbow het volgende:
Altijd mooi zo'n elitair feestje of niet freshthinking? En heel belangrijk zo'n dresscode natuurlijk.
Elegast bestaat zeker nog ja! Zelf ben ik er 1 keer geweest en het alto-volk kon mij niet zo bekoren. Je moet er van houden en als je dat doet zul je het er zeker leuk hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Rutger_83 het volgende:
Nieuwe account aanmaken omdat je het wachtwoord van de emailaccount kwijt bent waarop je geregistreerd was en bijna in Deventer gaat wonen terugvind post.
Oftewel NAAOJHWVDEKBWJGWEBIDGWTVP
Werk nu een tijdje bij een adviesbureau in Deventer en heb eindelijk leuk appartementje in de binnenstad
Nu is de vraag natuurlijk wat er zoal te beleven valt in Deventer: places to be?
Kreeg de indruk toen we met collegas gingen stappen dat Deventer een-en-al uit loungebarren bestaat, wat niet echt mijn ding is....
Ik ben zelf ooit jaren geleden in de Elegast geweest, bestaat dit nog en is het leuk?
in de historische binnenstad wonen is heerlijk! zelf heb ik 1,5 jaar aan de kleine poot (nabij de lebuinuskerk, stromarkt en botermarkt) gewoond. het huis was in slechte staat (veel lekkages, schimmel aan de muren enz) door achterstallig onderhoudt. nu woon ik al weer ruim een paar jaar buiten het centrum op kamers (net achter het station), maar dat is echt qua beleving een wereld van verschil. het centrum is zoveel beter (even afgezien van dat ik mijn leukste tijd er wel gehad hebt, afgestudeerde maten van me trekken uit deventer weg, vaak weer de richting van waar ze vandaar komen)! waar ongeveer in het centrum staat je appartement als ik vragen mag? ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Rutger_83 het volgende:
Snelle reactie
Ben zelf niet zo'n disco-aap maar meer een kroegtijger dus dat komt goed uit.
Moet denk ik maar eens een kroegentocht gaan ondernemen zodra ik de sleutel van het appartement heb.
Het huis staat met de gevel aan de Lange bisschopstraat. Appartement op de bovenste verdieping met uizicht door een straat die haaks op de Lange bisschop voor het huis uitkomt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef ghizzer het volgende:
[..]
waar ongeveer in het centrum staat je appartement als ik vragen mag? ik ben benieuwd!
Wijken als rivierenwijk en delen van keizerslanden zou ik mijden of je moet gecharmeerd zijn van het volkbuurt gebeuren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:45 schreef Ramona1 het volgende:
Waar in Deventer moet je echt niet gaan wonen? Waar is het wel ok en ook nog groen? Ben aan het nadenken of Deventer een stad is waar ik me zou kunnen vestigen. Twijfel tussen A'doorn, Arnhem en nu ook Deventer. De binnenstad is wel mooi historisch wat ik enorm in A'doorn mis. Arnhem valt nu al een beetje af omdat het werk in A'doorn zit. Deventer zou dan toch een serieuze optie kunnen zijn.
Alle info is welkom!
Zandweerd Zuid is wel leuk hoor.. In de buurt van de Erasmusstraat en de Kromme Kerkstraat kun je prima wonen. Andere leuke wijken zijn de Raambuurt (erg gewild), de buurt rondom het ziekenhuis, de Bekkummer en Schalkhaar..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef zwaaibaai het volgende:
Zandweerd heeft ook zo zijn volksbuurten, daar moet je goed kijken waar je wil wonen. Bij straat één kan je prima wonen, maar als je de hoek omgaat weer niet. Zwolseweg is wel een leuke buurt, zandweerd zuid weer niet. Geldt ook voor borgele trouwens.
Zuid is iets slechter dan Noord, maar dat ligt ook maar weer net aan de straatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef zwaaibaai het volgende:
Zandweerd heeft ook zo zijn volksbuurten, daar moet je goed kijken waar je wil wonen. Bij straat één kan je prima wonen, maar als je de hoek omgaat weer niet. Zwolseweg is wel een leuke buurt, zandweerd zuid weer niet. Geldt ook voor borgele trouwens.
Onzin, noem eens wat straten op die je beter kunt mijden danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef maaike1987 het volgende:
Er is in borgele maar een klein deel waar je beter wel kan wonen.
dat deel van noord is goed te doen ja, maar in de buurt van de lange zandstraat en die andere fruitstraten (appelstraat etc.) is het wel minder hoor..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zuid is iets slechter dan Noord, maar dat ligt ook maar weer net aan de straat
Zelf woon in in Noord, prima wonen daar. AH en C1000 om de hoek
Borgele vind ik zo'n saaie wijk. Alles lijkt er op elkaar en het is er dood.. Wel ideaal als je rustig wilt wonen. Naar mijn mening wonen daar ook veel oudere mensen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef maaike1987 het volgende:
Er is in borgele maar een klein deel waar je beter wel kan wonen.
EN voor de rest ben ik het eens met dat je beter niet naar de rivierenwijk of keizerslanden moet gaan...
Zandweert bevalt prima![]()
Heel Zandweerd/Colmschate/Keizerslanden/Rivierenwijk/Platvoet lijkt ook op elkaar. En die oudjes, tja, 2 bejaardenhuizen hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Borgele vind ik zo'n saaie wijk. Alles lijkt er op elkaar en het is er dood.. Wel ideaal als je rustig wilt wonen. Naar mijn mening wonen daar ook veel oudere mensen..
Ja, er zijn wel veel evenementen, maar het is elk jaar hetzelfde, dus dat is wel jammer. Als je er 1 keer heen bent geweest, heb je het wel gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef Ramona1 het volgende:
Veel evenementen in de stad lees ik. Leuk.
Kijk maar naar onsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef Ramona1 het volgende:
Heb nog een vraag. Als je er komt wonen hoe zijn de mensen dan? Ik ken niemand in Deventer, dus vraag me af of je een beetje geaccepteerd wordt? Het is natuurlijk niet leuk, al woon je in de mooiste stad, als je er moeilijk vrienden kan maken. Hoe zou je de bewoners omschrijven? Open, gesloten, nieuwsgierig, gezellig of juist niet?
Nothing beats Plug Plantsoen Pop ...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel veel evenementen, maar het is elk jaar hetzelfde, dus dat is wel jammer. Als je er 1 keer heen bent geweest, heb je het wel gezien
Valt wel mee hoor. Deventer op Stelten heeft ieder jaar andere acts en er zijn genoeg andere (minder bekende) evenementen met wisselende optredens. Jij doelt op de Boekenmarkt en het Dickens Festijn.. Dat is inderdaad elk jaar hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel veel evenementen, maar het is elk jaar hetzelfde, dus dat is wel jammer. Als je er 1 keer heen bent geweest, heb je het wel gezien
Bij mooi weer is dat wel leuk ja.. De keren dat ik er ben geweest liep het op het einde altijd uit op een ordinaire knokpartijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:10 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nothing beats Plug Plantsoen Pop ...
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef Sylvana het volgende:
gewoon lekker in het centurm gaan wonen, bevalt super
Ik weet dat jij je graag boven "dat slag mensen" uit laat stijgen, maar vorig jaar is er bij mijn weten geen knok partij geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bij mooi weer is dat wel leuk ja.. De keren dat ik er ben geweest liep het op het einde altijd uit op een ordinaire knokpartijMaar ja, wat wil je met dat aparte slag volk dat er rondloopt
Dit jaar Ysis, dat is wel een leuk bandje trouwens![]()
Er is niet 1 type mens in Deventer, elke wijk, elke straat wonen weer andere mensen, ligt er maar net aan waar je woont. Sommige wijken zijn echt volkwijken, in andere wonen veel studenten, of veel gezinnen, veel ouderen, en iedereen is weer anders in het contactquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:58 schreef Ramona1 het volgende:
Noge ff terugkomend op mijn vorige vraag. Hoe zou je de mensen in Deventer het beste omschrijven? Nog enige reakties? Bedankt.
Mijn tip: ga tot komende zondag niet in Deventer kijken voor een algemene indruk, er is namelijk kermis en volgens mij krijg je dan een wat vreemd beeld van de mensen hier...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:58 schreef Ramona1 het volgende:
Noge ff terugkomend op mijn vorige vraag. Hoe zou je de mensen in Deventer het beste omschrijven? Nog enige reakties? Bedankt.
Haha, ik stijg helemaal niet boven 'dat slag mensen' uit. Alleen ben ik er twee keer geweest (vorig jaar dus niet) en toen was het op het einde knokken. Precies om de reden die jij geeft: hitte, drank en drugs.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik weet dat jij je graag boven "dat slag mensen" uit laat stijgen, maar vorig jaar is er bij mijn weten geen knok partij geweest.![]()
Maar hitte, drank en drugs doet niet altijd goed voor de mensch.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Mijn tip: ga tot komende zondag niet in Deventer kijken voor een algemene indruk, er is namelijk kermis en volgens mij krijg je dan een wat vreemd beeld van de mensen hier...
Kan je best doen hoor. maar dan moet je er alleen rekening mee houden dat er veel mensen zijn die niet in deventer zelf wonen..quote:
TuigVanZandweerdquote:
Ik woon sinds vorig jaar hier in Deventer en ik moet eerlijk zeggen dat de mensen hier in mijn geval vrij gesloten waren. Bij het uitgaan legde ik niet echt snel contacten met andere mensen. Ik kom zelf uit het zuiden van het land en als je alleen uit gaat, dan sta je een hele avond met onbekenden te lullen. Terwijl mensen me hier echt zo aankeken van: Hey jou ken ik niet, wat mot je?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef Ramona1 het volgende:
Bedankt iedereen. Heb van alles op internet gelezen over Deventer en bevalt me steeds meer moet ik zeggen. In de stad ben ik tot nu toe drie keer geweest, en vond het centrum erg mooi. Ben namelijk gek op historische binnensteden. Ik zou er niet willen wonen, hou meer van rust, maar vind het wel heerlijk dat die er is.
Heb nog een vraag. Als je er komt wonen hoe zijn de mensen dan? Ik ken niemand in Deventer, dus vraag me af of je een beetje geaccepteerd wordt? Het is natuurlijk niet leuk, al woon je in de mooiste stad, als je er moeilijk vrienden kan maken. Hoe zou je de bewoners omschrijven? Open, gesloten, nieuwsgierig, gezellig of juist niet?
Dat mag gewoon in grote lettersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
(Ook al kwamen er een hoop mensen niet opdagen, tsk)
Das platvoet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:10 schreef Ramona1 het volgende:
Kunnen jullie me wat vertellen over de wijk waar alle straatnamen op gaarde eindigen? Ziet er groen uit op Google maps.
Saai in het kwadraat inderdaad. Veel gezinnen, modaal inkomen, en als je richting olst loopt door de wijk loop je zo de weilanden in.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das platvoet.
Ben ik niet echt bekend mee, maar is volgens mij een vrij rustige ietwá saaie wijk.
Als arbeiders.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:58 schreef Ramona1 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Als arbeiders.
Dan heb je nog de randgemeenten Schalkhaar en Diepenveen met boeren en de jonge gezinnen zitten op Colmschate.
In het centrum de mensen met centen + studenten
Als arbeiders is wel erg denigrerend hoor. Je hebt in iedere grotere stad volksbuurten, dat is echt niet alleen in Deventer zo. En wie zegt dat er in Schalkhaar, Diepenveen en Bathmen alleen boeren wonen? Met name Diepenveen staat bekend als rijk dorp en ook in Bathmen en Schalkhaar wonen de nodige vermogende mensen. Verder heb je nog de kernen Lettele en Okkenbroek, waar wel meer mensen van het platteland wonen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Als arbeiders.
Dan heb je nog de randgemeenten Schalkhaar en Diepenveen met boeren en de jonge gezinnen zitten op Colmschate.
In het centrum de mensen met centen.
Kom dan vanavond, groot vuurwerk!quote:
11 uur.quote:
Ik hoop niet dat de regen/onweer de boel komen verpesten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:47 schreef scarefreak het volgende:
Owh... vanavond vuurwerk
goed dat ik dat weet
Dat zijn toch gewoon extra special effects? Bliksem, vuurpijlen en donderklappen das pas vuurwerkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de regen/onweer de boel komen verpesten.
Met een beetje geluk drijft het net langs ons heen, even duimen dus.
Nou, wat is er mis met Borgele he?!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Kan je best doen hoor. maar dan moet je er alleen rekening mee houden dat er veel mensen zijn die niet in deventer zelf wonen..
En over het algemeen zijn de mensen in deventer wel heel vriendelijk..
en als je mensen wil leren kennen kan je sowieso naar een kroeg gaan, of anders wat afspreken met een fokker uit deventer![]()
Hoezo is arbeider zijn een minderwaardig iets? Moet je me toch nog eens uitleggen. En voor de rest is het wel zo dat er in Deventer relatief veel ''arbeiders'' wonen. Schalkhaar heeft een villawijkje, maar voor de rest is het toch niet speciaal rijk te noemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Als arbeiders is wel erg denigrerend hoor. Je hebt in iedere grotere stad volksbuurten, dat is echt niet alleen in Deventer zo. En wie zegt dat er in Schalkhaar, Diepenveen en Bathmen alleen boeren wonen? Met name Diepenveen staat bekend als rijk dorp en ook in Bathmen en Schalkhaar wonen de nodige vermogende mensen. Verder heb je nog de kernen Lettele en Okkenbroek, waar wel meer mensen van het platteland wonen..
Al met al een leuke gemeente dus!
Dat zijn al die lichtflitsen, joh.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:43 schreef Erasmusch het volgende:
Dat doet het al
Is die kutkermis eindelijk voorbij? Dacht dat dat vuurwerk altijd als afsluiting was
ik kreeg net een sms-je van iemand die er 2 straten vanaf woont dat er 1 was neergeschoten/doodgeschotenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Hillz het volgende:
woon er hier iemand op knutteldorp??
fietste er net langs en er was zeer veel politie daar op de been.
vreselijkquote:Op zondag 10 juni 2007 22:55 schreef maikelsp het volgende:
[..]
ik kreeg net een sms-je van iemand die er 2 straten vanaf woont dat er 1 was neergeschoten/doodgeschoten
Hoeft ook nietquote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
vreselijk![]()
![]()
Het onweert inderdaad al erghou daar niet zo van
![]()
zit hier ook nog eens alleen thuis, en durf eigenlijk zo niet me huis uit![]()
Het moet wel ja...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef AntiOxidant het volgende:
als je in het centrum woont, moet je volgens mij echt wel van drukte houden![]()
1 tel is 334 meter, niet 3,34 km.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Mja, het zit heir nog ruim 60 km vandaan, het echte onweer.
Hoe ik dat weet? Tel het aantal secondes tussen de flits en het geluid, keer 3.43 km.
Keer 343 meter.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Mja, het zit heir nog ruim 60 km vandaan, het echte onweer.
Hoe ik dat weet? Tel het aantal secondes tussen de flits en het geluid, keer 3.43 km.
Ik woon er naast in de raambuurt, maar ik heb niks gemerkt gelukkig...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Hillz het volgende:
woon er hier iemand op knutteldorp??
fietste er net langs en er was zeer veel politie daar op de been.
Wild West in Deventerquote:Op maandag 11 juni 2007 05:41 schreef Sylvana het volgende:
Zo op het nieuws te lezen was het idd weer erg gezellig in Deventer gisteravond met die dode en gewonde
Och, het is vakantiequote:Op maandag 11 juni 2007 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
1 tel is 334 meter, niet 3,34 km.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:35 schreef maaike1987 het volgende:
vreselijk dat nieuws...Iemand een idee om wie het gaat?
Indeed, het enige wat mijn vrienden schieten zijn foto's...quote:Op maandag 11 juni 2007 13:39 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
In mijn kennissenkring praten we gewoon
![]()
Had ik nog niet eens aan gedacht maar dat heerscht wel ja. Zit dan wel aan een winkelstraat maar overdag ben ik er toch weinig dus dan heb ik er toch geen last van en de slaapkamer zit aan de achterkant dus hopelijk kan ik zaterdags toch prima uitslapenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef klaarover het volgende:
Wonen in het centrum roeleert.
-geen doorgaand verkeer door het centrum, autoluw
Heb je bij jullie ook dat ze om half 8 's ochtends het glas komen ophalen, wat ze vervolgens per doos kapot gooien in hun ophaalwagen? Bij mij doen ze dat namelijk wel...quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:40 schreef Sylvana het volgende:
Dat er geen auto's voorbij komen is idd erg fijn ja, maar ik woon midden in de winkelstraat en dan heb je 's ochtensds vroeg om deze tijd dus wel al die vrachtwagens die aan het lossen zijn en achteruit rijden waardoor je de hele tijd gepiep hoor, dat is wel irri
ja, hier ook jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Heb je bij jullie ook dat ze om half 8 's ochtends het glas komen ophalen, wat ze vervolgens per doos kapot gooien in hun ophaalwagen? Bij mij doen ze dat namelijk wel...
jup, dat was ik dan, kwam ik terug van mn vriendquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:04 schreef scarefreak het volgende:
Sylvana, zag ik je nou vanmorgen uit de stoptrein uit de richting van almelo komen rond een uurtje of zeven?
Ik heb er gewoont een paar jr terug, maar ja wie niet!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:31 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha, idd, maar maurice is wel een geschikte vent hoor, heeft laatst behoorlijk wat dingetjes geregeldMaar je bent bekend met het huis?
Haha, het lijkt inderdaad wel of iedereen die in Deventer woont ooit in dit huis is begonnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:03 schreef Aceline het volgende:
[..]
Ik heb er gewoont een paar jr terug, maar ja wie niet!!![]()
Maurice geschikte vent?? hehe na "erbstig aandringen" wel ja![]()
En ik zat zondag nog op het terras van Placa de Real in Barcelonaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:10 schreef Rossdale het volgende:
Damn, als ik niet moest werken had ik lekker op een terrasje op de brink geploft vanmiddag!![]()
Als dat morgen niet in de stentor staat....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef whoops het volgende:
De Heks heeft nieuwe terrasstoelen en ze zitten heeeerlijk....
Veel spannenders dan dat gebeurt er hier anders niet echt...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:55 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Als dat morgen niet in de stentor staat....
De Heks is sowieso heerlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef whoops het volgende:
De Heks heeft nieuwe terrasstoelen en ze zitten heeeerlijk....
Thuisblijvenquote:
Juist. Of je id mee nemen...quote:
quote:
dat kan inderdaad, je kan naar luxorquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[..]
Pfff vermoeide ventjes![]()
Je kan wel gewoon antwoord geven, toch?
Dat was mijn antwoord, het is geen kinder creche in de stad...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[..]
Pfff vermoeide ventjes![]()
Je kan wel gewoon antwoord geven, toch?
Als je op de brink staat, moet je rechts langs de waag lopen. Dan is het even verder aan de linkerkant.quote:
Heb je Pm beantwoord... Maar in de meeste kroegen is de leeftijdsgrens wel 18 jaar, alhoewel je bij sommigen als je jonger bent wel binnen komt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 06:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Dit weekend moet ik weer eens de stad in.
Wie heeft tips? hm.. luxor () Ik ben wel 17 hé
![]()
Tip van de dag?
Welke dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:03 schreef maaike1987 het volgende:
Verder ben ik helemaal verliefd op een soort bier dat ze bij de heks hebben![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Kopieermachine, als je dat vraagt ben je echt nog nooit in de heks geweest
[..]
Welke dan?
Ik ben helemaal gelukkig dat ze er Jupiler van de tap hebben. Waar ik vandaan kom heeft bijna elk cafe Jupiler, dus ben er ongeveer mee opgegroeid
Voglens mij heet dat iets van westminster kriek.. Smaakte heel lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Kopieermachine, als je dat vraagt ben je echt nog nooit in de heks geweest
[..]
Welke dan?
Ik ben helemaal gelukkig dat ze er Jupiler van de tap hebben. Waar ik vandaan kom heeft bijna elk cafe Jupiler, dus ben er ongeveer mee opgegroeid
Ik ging toen met een vrind daar zitten en een cola besteld. Mjah ik dronk toen geen bier nogquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:23 schreef Rossdale het volgende:
De Heks is een bierencafe, daar hebben ze tientallen soorten bier. Als je er was geweest had je dat wel geweten
Ohja dat heb ik daar wel eens gezien, ik ben alleen niet zo'n fan van kriek. Doe mij maar Jupiler, Hoegaarden, Leffe of Grimbergen. Belgische bierenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Voglens mij heet dat iets van westminster kriek.. Smaakte heel lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |