Hoeft ook nietquote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
vreselijk![]()
![]()
Het onweert inderdaad al erghou daar niet zo van
![]()
zit hier ook nog eens alleen thuis, en durf eigenlijk zo niet me huis uit![]()
Het moet wel ja...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef AntiOxidant het volgende:
als je in het centrum woont, moet je volgens mij echt wel van drukte houden![]()
1 tel is 334 meter, niet 3,34 km.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Mja, het zit heir nog ruim 60 km vandaan, het echte onweer.
Hoe ik dat weet? Tel het aantal secondes tussen de flits en het geluid, keer 3.43 km.
Keer 343 meter.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Mja, het zit heir nog ruim 60 km vandaan, het echte onweer.
Hoe ik dat weet? Tel het aantal secondes tussen de flits en het geluid, keer 3.43 km.
Ik woon er naast in de raambuurt, maar ik heb niks gemerkt gelukkig...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Hillz het volgende:
woon er hier iemand op knutteldorp??
fietste er net langs en er was zeer veel politie daar op de been.
Wild West in Deventerquote:Op maandag 11 juni 2007 05:41 schreef Sylvana het volgende:
Zo op het nieuws te lezen was het idd weer erg gezellig in Deventer gisteravond met die dode en gewonde
Och, het is vakantiequote:Op maandag 11 juni 2007 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
1 tel is 334 meter, niet 3,34 km.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:35 schreef maaike1987 het volgende:
vreselijk dat nieuws...Iemand een idee om wie het gaat?
Indeed, het enige wat mijn vrienden schieten zijn foto's...quote:Op maandag 11 juni 2007 13:39 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
In mijn kennissenkring praten we gewoon
![]()
Had ik nog niet eens aan gedacht maar dat heerscht wel ja. Zit dan wel aan een winkelstraat maar overdag ben ik er toch weinig dus dan heb ik er toch geen last van en de slaapkamer zit aan de achterkant dus hopelijk kan ik zaterdags toch prima uitslapenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef klaarover het volgende:
Wonen in het centrum roeleert.
-geen doorgaand verkeer door het centrum, autoluw
Heb je bij jullie ook dat ze om half 8 's ochtends het glas komen ophalen, wat ze vervolgens per doos kapot gooien in hun ophaalwagen? Bij mij doen ze dat namelijk wel...quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:40 schreef Sylvana het volgende:
Dat er geen auto's voorbij komen is idd erg fijn ja, maar ik woon midden in de winkelstraat en dan heb je 's ochtensds vroeg om deze tijd dus wel al die vrachtwagens die aan het lossen zijn en achteruit rijden waardoor je de hele tijd gepiep hoor, dat is wel irri
ja, hier ook jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Heb je bij jullie ook dat ze om half 8 's ochtends het glas komen ophalen, wat ze vervolgens per doos kapot gooien in hun ophaalwagen? Bij mij doen ze dat namelijk wel...
jup, dat was ik dan, kwam ik terug van mn vriendquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:04 schreef scarefreak het volgende:
Sylvana, zag ik je nou vanmorgen uit de stoptrein uit de richting van almelo komen rond een uurtje of zeven?
Ik heb er gewoont een paar jr terug, maar ja wie niet!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:31 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha, idd, maar maurice is wel een geschikte vent hoor, heeft laatst behoorlijk wat dingetjes geregeldMaar je bent bekend met het huis?
Haha, het lijkt inderdaad wel of iedereen die in Deventer woont ooit in dit huis is begonnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:03 schreef Aceline het volgende:
[..]
Ik heb er gewoont een paar jr terug, maar ja wie niet!!![]()
Maurice geschikte vent?? hehe na "erbstig aandringen" wel ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |