das liefquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ik zou wel ff Hoi zeggen als ik je herkende hoor.
Sorry, ik was het...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:49 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha oke..
tis nodigwil nu eigenlijk wel weten wie dat was
![]()
Dat ziet er wel erg vet uit... Heb je toevallig nog een link met meer info?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:33 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
DEVENTER - 'Van droom tot daad'. Onder dat motto gaat de nieuwe Stichting Stadshaven vanaf vandaag alles op alles zetten om de Deventer stadshaven weer in ere te herstellen. (stentor)
Nieuw plan om de haven weer open te gooien. Ziet er wel geil uit![]()
Niet echt. Hier staat iets meer http://www.destentor.nl/deventer/article1454570.ece#reactiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat ziet er wel erg vet uit... Heb je toevallig nog een link met meer info?
Intressant, moeten ze wel die lelijke flat en oude fabriekshallen weghalen, die woonhuizen omtoveren tot cafe's, hoeren verplaatsen, de brug verleggen enz enz enzquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:23 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Niet echt. Hier staat iets meer http://www.destentor.nl/deventer/article1454570.ece#reactie
maar in de papieren versie van vandaag is er wel een uitgeberid artikel![]()
Haha, idd, maar maurice is wel een geschikte vent hoor, heeft laatst behoorlijk wat dingetjes geregeldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:08 schreef Ashley00 het volgende:
Badhuis straat! hehe...
![]()
You have to love maurice![]()
Bwhahahaha! Ja.. het is wel sentiment van de Beestenmarkt. Maar als ik voor de vette hap ga, doe mij dan toch maar cafetaria daartegenover. Gerrit en Marijke kunnen mij niet bekoren.quote:
ahquote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Sylvana het volgende:
Leuk, midden in de nacht, terug lopend van mn werk door de Rivierenwijk heen omdat mn band leeg is, paar niet-Nederlanders die geloof ik niet zo blij waren met mijn lekkere yoghurt deo in hun gezicht. Moeten ze maar lief doen tegen kleine meisjes zoals ik![]()
zwolle ben ik laatst ook geweest.. best wel leuk opzichquote:Op zondag 27 mei 2007 01:56 schreef MeuL het volgende:
Deventer veranderd nooit, wordt alleen maar erger .. vooral Rivierenwijk e.d. .. scheelt al dat ze het hoornwerk gesloopt het hebben!
* MeuL woont nu in Zwolle![]()
Werd wel eens tijd dat ze die bouwvakkerskeet opknaptenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:55 schreef devbow het volgende:
Naar mijn mening is de Snelbuffet zoals ie vroeger was (wordt op dit moment vebouwd) de beste. Zit bij winkelcentrum Borgele trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |