Geen cent veranderdquote:Op maandag 21 mei 2007 11:27 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Fijn dat er weer een nieuwe is![]()
Hey, alweer terug gekeerd uit het buitenland?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Freshthinking het volgende:
tvp
Yep, gisteravond laat was ik weer in Deventer. Lag uiteindelijk om half twee in bed en zit nu redelijk brak op stage.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey, alweer terug gekeerd uit het buitenland?
En ja ik was zaterdag ook in F&D. Was wel ontzettend druk trouwens.
Het water heet de IJssel, en die film heet "A bridge too far"...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Deventer. Vorige week nog bij m'n broer geweest die daar woont.
We zijn naar 'het water' (hoe heet het daar eigenlijk?) geweest, waar de boel eens in de zoveel tijd overstroomt. Er is ook een film opgenomen volgens hem. Weet iemand welke film dat is?
Ja, zou vorige week al klaar zijn, maar het ziet er niet naar uit dat het vandaag of morgen open zal gaan...volgens mij hebben ze de gas- en waterleidingen vernieuwd. En nu beginnen ze ook nog eens in ons badhuisstraatjequote:Op maandag 21 mei 2007 16:26 schreef whoops het volgende:
Damn, dat die nogsteeds opgebroken is... Wat moet er eigenlijk gebeuren daar, wordt de verkeerssituatie daar veranderd of zo?
En ik maar denken dat het één of ander stads kanaaltje wasquote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Het water heet de IJssel, en die film heet "A bridge too far"...
Als ik met niet vergis gaat die film gaat over de val van Arhem maar het is dus Deventer...
Ja, in Arnhem is te veel nieuw rond de brug. Omdat alles in de oorlog plat gegooid is. Daarom zijn die gedeeltes van de film in deventer opgenomen. Als je trouwens goed oplet. zie je op een gegeven moment een stoplicht. Zijn ze vergeten weg te halen!!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Het water heet de IJssel, en die film heet "A bridge too far"...
Als ik met niet vergis gaat die film gaat over de val van Arhem maar het is dus Deventer...
haha nou ik zal er wel een keer op letten danquote:Op maandag 21 mei 2007 17:21 schreef teig het volgende:
[..]
Ja, in Arnhem is te veel nieuw rond de brug. Omdat alles in de oorlog plat gegooid is. Daarom zijn die gedeeltes van de film in deventer opgenomen. Als je trouwens goed oplet. zie je op een gegeven moment een stoplicht. Zijn ze vergeten weg te halen!!
In die film over Steve Mokone zit ook nog wel aardig wat Deventer (wat in dit geval dan weer Almelo voorstelt), de Hereeniging op de grote poot en de Stromarkt komen voorbij.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het één of ander stads kanaaltje was. Dit had ik moet weten
.
Maar bedankt voor de filmtitel.
Geweldige film is dat, van Mokonequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:49 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
In die film over Steve Mokone zit ook nog wel aardig wat Deventer (wat in dit geval dan weer Almelo voorstelt), de Hereeniging op de grote poot en de Stromarkt komen voorbij.![]()
BTW, over a bridge to far is een erg leuke afleving van "andere tijden" gemaakt![]()
alweer? het verloop bij jullie is echt groot zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef PteV het volgende:
Per juni is er een kamer vrij in ons huis aan de badhuisstraat
Zal maar niet zeggen dat er in de zelfde maand alweer eentje vrijkomt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
alweer? het verloop bij jullie is echt groot zeg
zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef PteV het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen dat er in de zelfde maand alweer eentje vrijkomt...
ligt niet aan mij hoor![]()
Zaterdag misschien ff.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:42 schreef maaike1987 het volgende:
goedemiddag deventer.. nog mensen die deze week uit gaan?
Nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef devbow het volgende:
Voor de echte Deventernaren is er ook de volgende site?
De site: deventerbolsjewieken.web-log.nl.
Beetje goedkoop reclame maken mag wel op het FOK forum of niet?
Ja, ik vond het erg mooi beeld van oost nederland in de jaren '50quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:59 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
[..]
Geweldige film is dat, van Mokone
Nicequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:03 schreef Messenga het volgende:
Grolsch
Ik krijg mn xbox trouwens, rosske!
Ik vind het op zich best goed te drinken, maar geen enkel pilsje kan zich vergelijken met de God van het bier...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:01 schreef Rossdale het volgende:
Grolsch... kan er maar niet aan wennen. Blijf het smerig bier vinden.
Mijn examen Havo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceGefeliciteerd met wat het ook al weer was wat je moest halen om zo'n ding te krijgen
!
Grolschquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:59 schreef whoops het volgende:
Bij de Heks is sinds afgelopen weekend de Weihenstephaner al op...
Nu kwam ik er achter dat ze het bij de Dikke van Dale ook hebben (), kom ik daar net, was de laatste ronde al geweest...
Daar zit je dan, met je blikje Grolsch achter de PC....
Oja dat was hetquote:
Dus je was het wél!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef maaike1987 het volgende:
volgens mij ben ik afgelopen week iemand van fok tegen gekomenvoelde me zo overrompeld dat toen hij vroeg of ik van fok was ik nee heb gezegd
![]()
was jij datquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus je was het wél!
Ik wist het. [afbeelding]
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
was jij datHaha ja sorry wist niet wat ik moest zeggen
![]()
Dat had ik dus afgelopen zaterdag dus ook in de Elegast. Alleen was het iemand die zelf geen account heeft maar alleen meeleest ofzo... Best vaag inderdaad als iemand dat ineens vraagtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef maaike1987 het volgende:
volgens mij ben ik afgelopen week iemand van fok tegen gekomenvoelde me zo overrompeld dat toen hij vroeg of ik van fok was ik nee heb gezegd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |