das liefquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ik zou wel ff Hoi zeggen als ik je herkende hoor.
Sorry, ik was het...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:49 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha oke..
tis nodigwil nu eigenlijk wel weten wie dat was
![]()
Dat ziet er wel erg vet uit... Heb je toevallig nog een link met meer info?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:33 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
DEVENTER - 'Van droom tot daad'. Onder dat motto gaat de nieuwe Stichting Stadshaven vanaf vandaag alles op alles zetten om de Deventer stadshaven weer in ere te herstellen. (stentor)
Nieuw plan om de haven weer open te gooien. Ziet er wel geil uit![]()
Niet echt. Hier staat iets meer http://www.destentor.nl/deventer/article1454570.ece#reactiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat ziet er wel erg vet uit... Heb je toevallig nog een link met meer info?
Intressant, moeten ze wel die lelijke flat en oude fabriekshallen weghalen, die woonhuizen omtoveren tot cafe's, hoeren verplaatsen, de brug verleggen enz enz enzquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:23 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Niet echt. Hier staat iets meer http://www.destentor.nl/deventer/article1454570.ece#reactie
maar in de papieren versie van vandaag is er wel een uitgeberid artikel![]()
Haha, idd, maar maurice is wel een geschikte vent hoor, heeft laatst behoorlijk wat dingetjes geregeldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:08 schreef Ashley00 het volgende:
Badhuis straat! hehe...
![]()
You have to love maurice![]()
Bwhahahaha! Ja.. het is wel sentiment van de Beestenmarkt. Maar als ik voor de vette hap ga, doe mij dan toch maar cafetaria daartegenover. Gerrit en Marijke kunnen mij niet bekoren.quote:
ahquote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Sylvana het volgende:
Leuk, midden in de nacht, terug lopend van mn werk door de Rivierenwijk heen omdat mn band leeg is, paar niet-Nederlanders die geloof ik niet zo blij waren met mijn lekkere yoghurt deo in hun gezicht. Moeten ze maar lief doen tegen kleine meisjes zoals ik![]()
zwolle ben ik laatst ook geweest.. best wel leuk opzichquote:Op zondag 27 mei 2007 01:56 schreef MeuL het volgende:
Deventer veranderd nooit, wordt alleen maar erger .. vooral Rivierenwijk e.d. .. scheelt al dat ze het hoornwerk gesloopt het hebben!
* MeuL woont nu in Zwolle![]()
Werd wel eens tijd dat ze die bouwvakkerskeet opknaptenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:55 schreef devbow het volgende:
Naar mijn mening is de Snelbuffet zoals ie vroeger was (wordt op dit moment vebouwd) de beste. Zit bij winkelcentrum Borgele trouwens.
zwollequote:Op zondag 27 mei 2007 02:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zwolle ben ik laatst ook geweest.. best wel leuk opzich![]()
Wat doe je voor werk dat je midden in de nacht terugkomt?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Sylvana het volgende:
Leuk, midden in de nacht, terug lopend van mn werk door de Rivierenwijk heen omdat mn band leeg is, paar niet-Nederlanders die geloof ik niet zo blij waren met mijn lekkere yoghurt deo in hun gezicht. Moeten ze maar lief doen tegen kleine meisjes zoals ik![]()
ADL-assistente, dus in de zorg, en dan werk je voornamelijk 's ochtends als iedereen uit bed wil, en 's avonds laat, om iedereen weer in bed te stoppen. Dus moest tot half 1 werken, had lege band, dus moest terug lopen, vandaarquote:Op zondag 27 mei 2007 12:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je midden in de nacht terugkomt?
Ooh, dat. waar?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ADL-assistente, dus in de zorg, en dan werk je voornamelijk 's ochtends als iedereen uit bed wil, en 's avonds laat, om iedereen weer in bed te stoppen. Dus moest tot half 1 werken, had lege band, dus moest terug lopen, vandaar
Brr klinkt als niks voor mij. Maar respect dat jij dat wel doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ADL-assistente, dus in de zorg, en dan werk je voornamelijk 's ochtends als iedereen uit bed wil, en 's avonds laat, om iedereen weer in bed te stoppen. Dus moest tot half 1 werken, had lege band, dus moest terug lopen, vandaar
Brr, dat is inderdaad niet echt handig. Je hebt dus woonruimte gevonden? Mag ik vragen waar? Deventer is tofquote:Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef Ikook het volgende:
Zit in Deventer op school! Mooie stad, maar ben blij dat ik, als het goed is, over 1,5 maand niet meer op-en-neer hoef tussen Eindhoven en Deventer. Is van deur tot deur namelijk een kleine 2,5 uur enkele reis
![]()
Je vergeet alleen dat op keizerslanden ook alles gesloopt wordt, vervolgens rivierenwijk en waarschijnlijk daarna het rode dorpquote:Op zondag 27 mei 2007 01:56 schreef MeuL het volgende:
Deventer veranderd nooit, wordt alleen maar erger .. vooral Rivierenwijk e.d. .. scheelt al dat ze het hoornwerk gesloopt het hebben!
* MeuL woont nu in Zwolle![]()
Ze kunnen de huizen wel renoveren, maar de bewoners blijven hetzelfde...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:40 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat op keizerslanden ook alles gesloopt wordt, vervolgens rivierenwijk en waarschijnlijk daarna het rode dorp
Ik was als Nederlander ook niet blij geweest als jij door mijn wijk zou lopen, met je lekkeband. Heeft niets met afkomst te maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Sylvana het volgende:
De communistische stad Deventer?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Ikook het volgende:
Wat ik me trouwens al even afvroeg: als je vanuit bijv. Utrecht (en volgens mij ook Zwolle) met de trein de IJssel over bent, staat er vlak voor het station aan de linkerkant 'welkom in Moskou aan de IJssel'. Waar slaat die opmerking eigenlijk op?
De bewoners vertrekken naar elders dan, dat is ook gebeurt in het knutteldorp.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef PteV het volgende:
[..]
Ze kunnen de huizen wel renoveren, maar de bewoners blijven hetzelfde...
hier op:quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Ikook het volgende:
Wat ik me trouwens al even afvroeg: als je vanuit bijv. Utrecht (en volgens mij ook Zwolle) met de trein de IJssel over bent, staat er vlak voor het station aan de linkerkant 'welkom in Moskou aan de IJssel'. Waar slaat die opmerking eigenlijk op?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef devbow het volgende:
Voor de echte Deventernaren is er ook de volgende site?
De site: deventerbolsjewieken.web-log.nl.
Beetje goedkoop reclame maken mag wel op het FOK forum of niet?
Deventer is al heel lang een politiek rood gekleurde arbeidersstad.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Ikook het volgende:
Vandaar dat de SP bij de nationale verkiezingen in Deventer zoveel stemmen kreeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:10 schreef Eveli het volgende:
[..]
Deventer is al heel lang een politiek rood gekleurde arbeidersstad.
Altijd goed eten daar!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef Sylvana het volgende:
gisteravond samen met mn vriend weer lekker bij El Popo gegeten
De cocktails weet ik niet, maar met de rest ben ik het helemaal eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Altijd goed eten daar!
Gezellige intieme sfeer, lekker eten en goeie coctails
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |